2010-12-09, 17:34
Medlem
Mr.bos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
En skillnad r att Mangs och Eliasson har hrjat runt ett jvla tag och gjort livet surt fr en jvla massa mnniskor.

Den andra snubben har mig veterligen vldtagit och mrdat en tjej?
Jag tycker man borde hnga ut alla,eller ingen.

Inte som pk-eliten bara svenska kriminella
Citera
2010-12-09, 17:36
Medlem
Mr.bos avatar
Eller begr inte invandrare brott kanske????????????
Citera
2010-12-09, 17:40
Medlem
Mr.bos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Och s har det hnt igen. I public service-tv:

Camilla Kvartoft: Men att en tonring hmnas genom att skjuta ngon i ryggen. En jmnrig.. Vad sger det?

Leif GW Persson: Det r en typ av brott som inte r srskilt vanliga... Men dom kar. Och den klassiska gruppen av inblandade r invandrarpojkar. Kring 20. 15 till 25 s dr.

16:35 in i programmet:

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott

Noterar att Kvartoft inte brjar tjafsa med GW vilket hnde i Efterlyst s fort GW brjade tnka hgt. Eller s har samhllsklimatet sakta brjat att acceptera sdana hr uttalanden?
Veckan brott r ju mycket bttre n det pk efterlyst som jag kommer att sluta att se p
Citera
2010-12-09, 18:23
Medlem
Arbetarbroders avatar
Trdar sammanfogade //Mod
Citera
2010-12-09, 18:23
Medlem
1337fille-biffs avatar
Fett med lustigt hahaha, de str en fucking gainomax p den dra minnesplatsen p videon vid 16:54 !!!
Citera
2010-12-09, 20:14
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pälsbruno
Jaaa lt oss alla vnta tills vi r 70 r gamla och vra liv r slut innan majoriteten av Svenskarna fattar att invandringen kanske inte var s bra id nd..

En gng i tiden var jag fan stolt som ingen annan ver mitt fosterland! dr ville jag leva dr ville jag d!
men Sverige har artat sig till en jvla multikulturellsoptipp, tnker aldrig lta mina barn vxa upp i detta ghetto. Nr min utbildning r klar drar jag direkt, kan p min hjd tnka mig nn vecka semester i Sverige framver, och den ska tillbringas p ngot vlbrgat sommarstlle dr man slipper att beblandas med soptippen.

till vilket land d ?
Citera
2010-12-09, 20:37
Medlem
jizzed.in.my.pantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoevk
Nu r det fr sig sant att invandrare begr fler brott n svenskar i proportion och ingen kan frneka det.
Min SO-lrare skyller det p att brotten gr hand i hand med faktumet att invandrare ofta har det smre stllt och mste ta till brott fr att verleva.

Herregud vad fel din SO lrare har ingen behver gra brott fr att verleva i sverige,
att plocka bidrag och sedan gra brott fr att kunna kpa lyxprylar r vl mer riktigt.
Citera
2010-12-10, 10:54
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzed.in.my.pants
Herregud vad fel din SO lrare har ingen behver gra brott fr att verleva i sverige,
att plocka bidrag och sedan gra brott fr att kunna kpa lyxprylar r vl mer riktigt.

Problemet r vl att plockar du hit underklassen frn u-lnder dr brott var rttfrdigat fr att verleva eller som politisk handling, s har dom redan den vanan.
Citera
2010-12-10, 13:00
Medlem
Plsbrunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
till vilket land d ?

Lutar t Asien.
Citera
2010-12-10, 21:53
Medlem
Nnujvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Fr att teranknyta detta till Lief GW Persson och trdmnet
s postar jag denna video p Leif
dr han utalar sig om knivlagen och insinuerar att folk med finskt pbra brukade knivvld ofta.
http://www.youtube.com/watch?v=eyl-n...eature=related
Lysande!
Citera
2010-12-14, 21:47
Medlem
bosse2000s avatar
sg inte niklas lite tjackad ut?
Citera
2010-12-14, 21:48
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse2000
sg inte niklas lite tjackad ut?

Jag tyckte att han sg tjackad ut frra avsnittet och aningen prkt den hr gngen. Antingen s r han helt dum i huvudet eller s har han en "jag bryr mig inte"-attityd. Jag kan tnka mig att det r bda.

Den killen ker in snart igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in