2012-11-27, 22:31
Medlem
Moon The Loons avatar
Finns det ngon trd hr p Flashback alternativt mer info angende den dda mannen vid segelbten som visades i dagens avsnitt? Mycket intressant fall.
Citera
2012-11-27, 22:33
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
GW leker med Monopol pluppar fr att illustrera mord, och knuffar ner ddsoffren med sitt "skjutglada gamla finger!"

Det hr kan man gra en roligARE sketch av, d det finns tskilliga barnspels spelplaner som kan illustrera det ytliga Stureplan...
http://cdn.publishme.se/cdn/1/100095...r_35650476.jpg
som man kan tramsa loss med andra former av ironiska brkstake gngpluppar!.

Kom grna med fler frslag!

Var det inte Fia med knuff
Citera
2012-11-27, 23:06
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter

Definitivt var det Fia med knuff pjser ja.
Citera
2012-11-27, 23:09
Medlem
mishimas avatar
Var det inte ngot avsnitt dr GW visade ngot med hjlp av leksaksbilar?
Citera
2012-11-27, 23:14
Medlem
Tintinikongos avatar
GW var p bettet ikvll. Mrktes hur frbannad han var ver att de tv barnamrdarna var ute efter tv r. Kul ocks nr han viftade bort "misshandeln" av den ena Stureplansmrdaren. "Inget jag lg smnls ver" . Att han sade sin sikt rakt ut, om de s kallade kamphundarna gillade jag ocks. Ikvll var han extra bra.
Citera
2012-11-27, 23:19
Medlem
Joe Blows avatar
Fel info. Glm det om ni hann lsa det.
Senast redigerad av Joe Blow 2012-11-28 kl. 00:03. Anledning: Fel info
Citera
2012-11-28, 00:22
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
GW leker med Monopol pluppar fr att illustrera mord, och knuffar ner ddsoffren med sitt "skjutglada gamla finger!"

Det hr kan man gra en roligARE sketch av, d det finns tskilliga barnspels spelplaner som kan illustrera det ytliga Stureplan...
http://cdn.publishme.se/cdn/1/100095...dr_3565047.jpg
som man kan tramsa loss med andra former av ironiska brkstake gngpluppar!.

Kom grna med fler frslag!

Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter

Det hade dock varit lite roligt om dom lagt en hel Monopol-plan med Stureplan p, och Zethraeus som hatten kunde d ltt flyttats direkt i fngelse...

Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
GW var p bettet ikvll. Mrktes hur frbannad han var ver att de tv barnamrdarna var ute efter tv r. Kul ocks nr han viftade bort "misshandeln" av den ena Stureplansmrdaren. "Inget jag lg smnls ver" . Att han sade sin sikt rakt ut, om de s kallade kamphundarna gillade jag ocks. Ikvll var han extra bra.

Inget NGON lg smnls ver sa han vl tillochmed?
Hller med han om hundarna ocks, frstr inte varfr det blev snt fruktansvrt liv om det
Senast redigerad av Crooken 2012-11-28 kl. 00:25.
Citera
2012-11-28, 01:49
Medlem
S invandrarna har invaderat stureplan med, ja det var vl oundvikligt, hoppas eliten blir riktigt berikad.
"aboo vad hnder brushan"

Som mnga sagt var GW p topp idag, sa vad han ville, synd att han inte hade tid/blev stoppad om hundarna.
Citera
2012-11-28, 08:36
Medlem
VeganJans avatar
GW berttade ju om en person som ltit stureplansmrdarna bo hos sig, slt ut dem till bde AB och polisen och numera var mrdad. Ngon som vet vem det kan ha varit?
Citera
2012-11-28, 10:59
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
GW berttade ju om en person som ltit stureplansmrdarna bo hos sig, slt ut dem till bde AB och polisen och numera var mrdad. Ngon som vet vem det kan ha varit?

Frn trden Stureplansmorden :

Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett
Nej, Momcilo "Momo" Martinovic.
Finns att lsa om i den hr trden http://www.flashback.org/showthread.php?t=343724.

Mer om mordet p Momo: Avrttning p frings!
Citera
2012-11-28, 11:06
Medlem
Tolvans avatar
Jag r mer intresserad av vilka medhjlparna som blev jurister r. Frmodar att de jobbar som frsvarsadvokater till packet nu.
Citera
2012-11-28, 11:32
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag r mer intresserad av vilka medhjlparna som blev jurister r. Frmodar att de jobbar som frsvarsadvokater till packet nu.

ven de namnen finns i trden som jag lnkade till ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in