2014-01-28, 21:59
Medlem
RolleWests avatar
Va , hon tappade handbojorna uppe i roslagen ,
give me a freeking break
Citera
2014-01-28, 22:01
Medlem
Enklaste spanet ngonsin iscensattes. Sklart med positivt resultat.
Citera
2014-01-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Va , hon tappade handbojorna uppe i roslagen ,
give me a freeking break

Vad r det som r s otroligt med det? Sprar man i skogen en timme eller tv kan det vl hnda vem som helst, inte konstigare n s.

Det kndes rtt uppenbart att GW var p polisen sida i detta fall, vilket inte r s frvnande. Jag har mycket svrt att se att hon dms i ngon instans ver TR.
Citera
2014-01-28, 22:09
Medlem
Uncle Dukes avatar
Ok, nu vet vi att Leif GW, frutom att vara kotjuv och tjuvskytt, dessutom handlar med narkotika och planerar rn. Slr vad om att inom ngra mnader rnar ngon en minkfarm eller nt, och s sitter han i rutan och skrockar njt att det minsann var det han tnkte p

Undrar om det blev mnga nervsa blickar nr narkotikapolisen klampade in p SVT:s redaktion?
Citera
2014-01-28, 22:09
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasha
Vilken bransch tror ni det r som GW syftar p? Som kriminella inte nnu brjat rna?

Jag kommer verkligen inte p vad han kan mena... Elektronikbutiker? Mobilbutiker? 50 nya oupppackade smartphones kan nog ge en del men jag r inte alls sker, bara spekulerar

Vad ger ett guldrn i snitt om det gr att sga?

Skulle kunna vara speciella musikbutiker/musikverstder, som sljer svindyra flyglar, kontrabasar, fioler mm frn 1700-talet. Ligger miljoner i det men frmodligen har jag fel men det var det frsta jag kom och tnka p.
Senast redigerad av Headshrinker 2014-01-28 kl. 22:12.
Citera
2014-01-28, 22:12
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Carrera
Vad r det som r s otroligt med det? Sprar man i skogen en timme eller tv kan det vl hnda vem som helst, inte konstigare n s.

Det kndes rtt uppenbart att GW var p polisen sida i detta fall, vilket inte r s frvnande. Jag har mycket svrt att se att hon dms i ngon instans ver TR.

Uppenbarligen total lgn frn snut honan,
sen skiter man vl i vad fr frg Leif vill mla just denna dag.
(uppenbarligen hller han med honan fr honans rattars skull)

sad
Citera
2014-01-28, 22:13
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasha
Vilken bransch tror ni det r som GW syftar p? Som kriminella inte nnu brjat rna?

Jag kommer verkligen inte p vad han kan mena... Elektronikbutiker? Mobilbutiker? 50 nya oupppackade smartphones kan nog ge en del men jag r inte alls sker, bara spekulerar

Vad ger ett guldrn i snitt om det gr att sga?

Kan det rra sig om dyrbar konst eller olika former av konsumtionsvaror typ hemelektronik m.m. Det frekommer frvisso inbrott dr man stjl datorer m.m. frn butiker men jag tror inte det r lika vanligt att man rnar/kapar lastbilar med dessa produkter nr de fraktas frn lager till olika butiker runt om i landet.
Citera
2014-01-28, 22:17
Bannlyst
Det kanske finns ngon information men jag har missat den men har mannen som blev gripen valt att anmla henne fr misshandel och finns det ngot lkarrapport om huruvida han faktiskt fick ngra skador av ingripandet?
Citera
2014-01-28, 22:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Skulle kunna vara speciella musikbutiker/musikverstder, som sljer svindyra flyglar, kontrabasar, fioler mm frn 1700-talet. Ligger miljoner i det men frmodligen har jag fel men det var det frsta jag kom och tnka p.

Citat:
Ursprungligen postat av v50
Kan det rra sig om dyrbar konst eller olika former av konsumtionsvaror typ hemelektronik m.m. Det frekommer frvisso inbrott dr man stjl datorer m.m. frn butiker men jag tror inte det r lika vanligt att man rnar/kapar lastbilar med dessa produkter nr de fraktas frn lager till olika butiker runt om i landet.
Jag tror kontanthanteringen i dessa branscher r minimal. Det finns bara kontokortsnotor att rna.
Citera
2014-01-28, 22:20
Medlem
Precis nr jag skulle lgga mig ner och titta s frsvann avsnitt 3 frn deras sida Ngon som vet varfr?
Citera
2014-01-28, 22:21
GW frsade sig nr han menade att han skrivit ner "vad hon kommer att bli dmd fr"? Med andra ord s kommer hon bli dmd?
Citera
2014-01-28, 22:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Det kanske finns ngon information men jag har missat den men har mannen som blev gripen valt att anmla henne fr misshandel och finns det ngot lkarrapport om huruvida han faktiskt fick ngra skador av ingripandet?
Hr kan du vltra dig i en orgie av srskrivande polishatares ("polis hatares") inlgg och en del annat smtt och gott, skert finns det fuppar och annat vl gmt.

(FB) Polis bussar hund p och slr ner berusad man (videoklipp p dn.se)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in