2012-12-19, 16:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arki99
Han snktes 100m frn bten, dit han inte kan ha tagit sig sjlv, jollen anvndes fr att transportera honom dit och pvgen hmtade dom upp stenar.
Han kan ha hmtat stenar sjlv med jollen, och simmat 100 meter med flythjlp till stenarna.
Citera
2012-12-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han kan ha hmtat stenar sjlv med jollen, och simmat 100 meter med flythjlp till stenarna.

Ja s mste det ju ha gtt till. Inte alls lngskt eller bortom allt logiskt tnkande.
Citera
2012-12-21, 18:38
Medlem
Ett bra final program GW p gott humr ger en hel del garv.Och s lyckades han f in Harry igen.
Citera
2013-01-15, 05:54
Medlem
I kvll svt1 21.00

http://www.svt.se/veckans-brott/hamn...nlagga-brander
Citera
2013-01-15, 09:34
Moderator
Diagorass avatar
Trevligt att det drar igng igen. Jag vill ha mer kriminalpolitik i programmet, och mer klagan p den inkompetenta svenska polisen. Beatrice Ask borde stllas mot vggen och f smaka GW:s kpp s lnge uppklaringsprocenten inte kar.
Citera
2013-01-15, 21:11
Medlem
SithBoboSiths avatar
Fy fan s skn han r GW. Tryggt att veta att han inte tror det bli fler tgkapningar den hr ssongen.
Citera
2013-01-15, 21:38
Medlem
r det ngon xom vet anledningen till att de alltid r s sena med att f ut veckans brott p svtplay?
jag menar en pilgrims dd kunde man tex se p svtplay s fort det brjade rulla p tv:n.
och nr jag kollar i svt:s tv-tabl s r inte ens veckans brott mrkt med symbolen som visar att det ocks finns/kommer att finnas p svtplay.
inget tv-program startar annat n p utsatt tabl-tid. men svtplay verkar spela enligt helt andra regler, om de har ngra regler verhuvudtaget. fr hur svrt kan det vara att lgga ut programmet samtidigt, eller med 5 min frdrjning om man har ngon anledning. men att helt hipp som happ lgga upp det p svtplay (eller som nu d -kanske inte alls) vad r det fr service?
Citera
2013-01-15, 21:42
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
r det ngon xom vet anledningen till att de alltid r s sena med att f ut veckans brott p svtplay?
jag menar en pilgrims dd kunde man tex se p svtplay s fort det brjade rulla p tv:n.
och nr jag kollar i svt:s tv-tabl s r inte ens veckans brott mrkt med symbolen som visar att det ocks finns/kommer att finnas p svtplay.
inget tv-program startar annat n p utsatt tabl-tid. men svtplay verkar spela enligt helt andra regler, om de har ngra regler verhuvudtaget. fr hur svrt kan det vara att lgga ut programmet samtidigt, eller med 5 min frdrjning om man har ngon anledning. men att helt hipp som happ lgga upp det p svtplay (eller som nu d -kanske inte alls) vad r det fr service?

Jag skulle tro att det beror p att programmet bandas samma dag som det snds, redigeras drefter och leveras ganska sent till TV. D hinner inte SVTi lgga upp det innan det snds, utan jobbar p och gr det eftert istllet. Och de jobbar kanske inte natt, s drav att det kan komma dagen efter.
Citera
2013-01-15, 21:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam
Jag skulle tro att det beror p att programmet bandas samma dag som det snds, redigeras drefter och leveras ganska sent till TV. D hinner inte SVTi lgga upp det innan det snds, utan jobbar p och gr det eftert istllet. Och de jobbar kanske inte natt, s drav att det kan komma dagen efter.

Exakt s r det. Jag vill nd att programmet knns dygnsaktuellt och spelas in samma dag s jag kan ta att det r s.
Citera
2013-01-15, 22:00
Medlem
irrblosss avatar
Haha underbart att se Leif spela 13-rig knubbig Stina och chatta med pedofiler!
Citera
2013-01-15, 22:00
Medlem
mishimas avatar
Ngon som vet vilket fall GW menar nr han pratar om han som r oskyldigt dmd och suttit i tio r?
Citera
2013-01-15, 22:03
Medlem
Ngon som har koll p vem LGWP avsg nr han hvdade att en man oskyldigt dmts fr mord p sin dvarande flickvn och nu suttit av ca tio r. "Ett sjlvmord som gtt ver styr", menade LGWP.

Edit; Pucktva...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in