2012-11-20, 21:40
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Men ge er, dom tog upp en aktuell hndelse ssom de alltid gr. Eller gr det ont att GW tycktes vara p den frolmpade kvinnans sida?

Nja, tycktes r vl nyckelordet, han har sagt andra saker i andra sammanhang som varit mer kritiska.

Men GW kan ja respektera, han sger vettiga saker baserat p fakta.

Men kvartoftludret r ju en inkvoterad korkad kvinna, den enda merit hon har haft fr det arbetet r det som sitter mellan benen p henne.
Citera
2012-11-20, 22:32
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Jaha de hugger direkt passar p att kritisera SD.

Den inkvoterade inkompetente kvartoft hugger direkt. Jo hr ska drivas agenda.

Ja, det r vl klart att de tar upp veckans aktuella brott? Det r ganska svrt att ta upp den grejen utan att det framstr som idiotiskt och klandervrt. Och vad r det fr fel p Kvartoft tycker du, frutom att hon r kvinna?

Citat:
Tur som fan att man inte betalar TVlicensen.

Hur fan kan man klaga p SVT nr man inte ens har vett att betala TV-licens? r du ett moderat statsrd eller? Jvla pissluffare.
Citera
2012-11-20, 22:32
Medlem
Citat:
Nja, tycktes r vl nyckelordet, han har sagt andra saker i andra sammanhang som varit mer kritiska.

Men kvartoftludret r ju en inkvoterad korkad kvinna, den enda merit hon har haft fr det arbetet r det som sitter mellan benen p henne.

Jag r av en annan uppfattning, men lt oss inte lta det.

Var det nn annan hr som tyckte GW var riktigt rolig under denna kvlls frgestund?
Citera
2012-11-20, 23:02
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Jag r av en annan uppfattning, men lt oss inte lta det.

Var det nn annan hr som tyckte GW var riktigt rolig under denna kvlls frgestund?

GW r alltid rolig under frgestunderna. S ven ikvll.

Att man inte skall lyssna p cobran r ett gammalt knt djungelordsprk som gller ven hr.
Citera
2012-11-20, 23:21
Medlem
storpungens avatar
Citat:

Du kallar inte henne fr luder din bna. Hon stller bra frgor. Jag log nr han sade att korven var fenomenalt god. Han r riktigt matglad, den dr GW.
Citera
2012-11-20, 23:24
Medlem
Oj vad GW lyste upp nr han pratade om den dr lammkorven!
Citera
2012-11-20, 23:44
Medlem
Sg reprisen av Veckans brott frra veckan sent om natten,
vet inte om samma sak hnde under live sndningen, men iallafall,
i slutet av programmet nr Leffe ska svara p tittar frgor s fick han en frga om vart kriminella fr tag i alla vapen, varp han brjar yra ivg i tankarna i san GW anda och babblar p och drar tillslut sin slutsat att mnga vapen smugglas till Sverige ifrn de baltiska lnderna.
men precis nr han ska sga att de kommer ifrn de Baltiska lnderna s r allt man fr hra "Bal....." fljt av kanske 5-7 sec tystnad.
Var detta ett sndnings fel eller kan det ha varit censurering?
Ngon mer som sg?
Citera
2012-11-21, 00:28
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-som-e-den
Sg reprisen av Veckans brott frra veckan sent om natten,
vet inte om samma sak hnde under live sndningen, men iallafall,
i slutet av programmet nr Leffe ska svara p tittar frgor s fick han en frga om vart kriminella fr tag i alla vapen, varp han brjar yra ivg i tankarna i san GW anda och babblar p och drar tillslut sin slutsat att mnga vapen smugglas till Sverige ifrn de baltiska lnderna.
men precis nr han ska sga att de kommer ifrn de Baltiska lnderna s r allt man fr hra "Bal....." fljt av kanske 5-7 sec tystnad.
Var detta ett sndnings fel eller kan det ha varit censurering?
Ngon mer som sg?

Samma sak p svtplay versionen.
Citera
2012-11-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Samma sak p svtplay versionen.
Kusligt, man kan ju i och fr sig inte utesluta tekniska fel under inspelningen men jag m d sga att det var jkligt bra tajming att det skulle ske ett fel precis d
Citera
2012-11-21, 01:41
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-som-e-den
Kusligt, man kan ju i och fr sig inte utesluta tekniska fel under inspelningen men jag m d sga att det var jkligt bra tajming att det skulle ske ett fel precis d

Fast sa han ens ngot kontroversiellt som skulle vara vrt att "beepas"?
Troligare att det bara r en teknikmiss.
Annars finns det skert tillrckligt med konspirationsforum p flashback dr detta kan diskutera.

//Crimson
Citera
2012-11-21, 01:49
Medlem
Ni r ju dumma i huvudet. De har ju fantastisk dynamik och det ser till och med jag som r autistiskt lagd.

GW har dessutom sagt att det var han som valde in henne till programmet, det minns jag vl.
Citera
2012-11-21, 02:07
Medlem
N jag tnkte vll mer p att GW har en personlighet att sga precis s som det r i alla situationer.
Det r vll en av orsakerna till att han inte finns kvar i efterlyst idag.
jag trodde att detta program sndes live (har bara sett ett avsnitt och det var en repris).
Tnkte mig att SVT pk-maffian satt med fingret p censur knappen ifall GW skulle f fr sig att sga ngot som SVT ej vill st fr, i detta fall att alla vapen kommer frn baltiska lnder.
Kanske var lite lngskt nu nr jag tnker p det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in