2012-03-20, 21:27
Medlem
Ser att herr Leif idag har lmnat vsten hemma och sitter i jacka ist
Citera
2012-03-20, 21:30
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
"och dr inne sitter man och hjlper sig sjlv".....

Klockren kommentar av Leffa som vanligt. nnu mer typiskt hade varit om han lagt till "Jag brukade sjlv sitta i sdana bs ibland nr jag hade brkat med frugan"
Citera
2012-03-20, 21:32
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Noterade den mlande beskrivningen, jag med, och har ocks noterat att Camilla har en vst idag, inte helt olik den vst som GW brukar bra sjlv.

Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
Ser att herr Leif idag har lmnat vsten hemma och sitter i jacka ist
Kan det vara s att han, som den gentleman han r, har sett att Camilla r lite frusen och har erbjudit henne vsten?
Citera
2012-03-20, 21:54
Medlem
Inslaget med GW frn Anna Holt
Citera
2012-03-20, 22:12
Medlem
nero1s avatar
Jvlar vad gammal och sleten Sven Wolter har blivit... Inte sett han p flera r och blev nstan lite chockad.
Noterade ocks GW's syrliga kommentar om radio-poliserna som Camilla intervjuade ute p Sder angende i fall dom r dliga p att klara upp brott.. GW: "Ja dom verkade ju riktigt njda med sig sjlva"... S gtt med GW, han sger precis vad han tycker utan att vara rdd fr att trampa ngon p trna!
Citera
2012-03-20, 22:25
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jvlar vad gammal och sleten Sven Wolter har blivit... Inte sett han p flera r och blev nstan lite chockad.
Noterade ocks GW's syrliga kommentar om radio-poliserna som Camilla intervjuade ute p Sder angende i fall dom r dliga p att klara upp brott.. GW: "Ja dom verkade ju riktigt njda med sig sjlva"... S gtt med GW, han sger precis vad han tycker utan att vara rdd fr att trampa ngon p trna!

r en allmn attityd inom hela poliskren oavsett vart i landet man befinner sig, inte bara p sder i den kungliga hufudstaden.
Citera
2012-03-20, 22:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Inslaget med GW frn Anna Holt

Vi fick tyvrr inte se hela. I slutet av scenen ber Jan Guillou att Regina Lund ska lmna stllet fr att vinet skr sig av hennes nrvaro.

GW r ven med i ett avsnitt av Kvllspressen dr han blir intervjuad av journalisten Per Wennstrm (en karaktr som dyker upp lite hr och var) samtidigt som han rr om i en gryta. Undrar om han inte dyker upp kort i Profitrerna ocks.
Citera
2012-03-20, 22:32
Medlem
wizzmans avatar
tycker dom skulle visat detta inslagt ist
http://www.youtube.com/watch?v=wwj9N...eature=related
Citera
2012-03-20, 22:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
tycker dom skulle visat detta inslagt ist
http://www.youtube.com/watch?v=wwj9N...eature=related

Den hade jag frtrngt.

Hr har vi klippet frn Kvllspressen.
http://www.youtube.com/watch?v=cB2eU...eature=related

Och nr han r med i Profitrerna.
http://www.youtube.com/watch?v=0e5_aDRHvTU
Citera
2012-03-20, 22:59
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ngra axplock att vlja frn:
Marilyn Monroe 1962
John F Kennedy 1963
Bruno Olsson 1963
Gurli Srensen 1964
Arne Sderman 1964
Axel Andersson 1966
Emanuel Josefsson 1966
Gunhild Hietanen 1966
Sven-Ivar Sahln 1966

Jag r inte tillrckligt gammal fr att minnas dessa, och drmed veta vilket som r fenomenalt intressant. Kanske Skaraborg2 vet?

Bra att du droppar lite fall. Det lr dock inte vara ngot av dessa, Leif GW r sllan, fr att inte sga aldrig, intresserad av att ta upp oknda fall i media. Lite synd, men i hstens ssong av "Veckans brott" s skulle detta nranog 50-riga-fall som r ett av Sveriges mest uppmrksammade (?) trskas igenom. Den som lever fr se.
Citera
2012-03-20, 23:21
Medlem
Rollofs avatar
Jag tyckte att inslaget om filmpoliser kndes som lite av en repris. Har man inte talat om precis det i ngot tidigare avsnitt?
Citera
2012-03-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Bra att du droppar lite fall. Det lr dock inte vara ngot av dessa, Leif GW r sllan, fr att inte sga aldrig, intresserad av att ta upp oknda fall i media. Lite synd, men i hstens ssong av "Veckans brott" s skulle detta nranog 50-riga-fall som r ett av Sveriges mest uppmrksammade (?) trskas igenom. Den som lever fr se.

Men vilket kan detta "nstan 50-riga-fall som r ett av Sveriges mest uppmrksammade" vara isfall?
Ngon som minns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in