2013-11-27, 00:50
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Ja visst r det roligt att en frsupen pajas gr underhllning av hgsta kvalitet av en debatt som skall handla om en av de strsta rttsskandaler vi haft i landet. ingenting skall f betraktas som allvarligt och diskuteras sakligt. Allt skall roa pbeln. De senaste generationerna skall ju alltid f sitt omttliga lystmte av flams och trams. En riktigt ljudlig brakskit s narrkostymen fladdrade hade varit en perfekt avslutning p GWs prestation.
Du tycker GW far flamsig och tramsig nr den enda som inte diskuterade sakligt var Lambertz. Rena faktalgner, hnflin och vgran att lta andra prata - det r flams och trams. Eller? Jag r osker.
Citera
2013-11-27, 00:52
Medlem
Bajsfacistens avatar
Gran Lambertz.... han kan absolut p inga grunder ha kvar den tjnst han har.
Citera
2013-11-27, 00:55
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Du tycker GW far flamsig och tramsig nr den enda som inte diskuterade sakligt var Lambertz. Rena faktalgner, hnflin och vgran att lta andra prata - det r flams och trams. Eller? Jag r osker.

Dessutom r det inget vidare professionellt i Lambertz roll att uttala sig s som han gjorde om att han inte vill trffa Bergwall. Ett justitierd som visar frakt fr en mnniska.
Citera
2013-11-27, 01:01
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Dessutom r det inget vidare professionellt i Lambertz roll att uttala sig s som han gjorde om att han inte vill trffa Bergwall. Ett justitierd som visar frakt fr en mnniska.
Sannerligen. Jag undrar vad hans motivering till det r. Jag r osker.
Citera
2013-11-27, 01:01
Medlem
Yxherrens avatar
Leif GW Persson r det bsta som har hnt Sverige p en vldigt, vldigt lngt tid. En riktigt bra mnniska! Idag var nog frsta gngen jag har sett honom riktigt frbannad, hela blodsprngd i ansiktet var han. Med all rtta! Jag satt och hoppades att ngon ur kamera-teamet skulle springa fram och flygsparka Lambertz i ansiktet.

Oerhrt sknt att Persson inte r rdd fr att kritisera mnniskor, oavsett deras status! Synd dock att gemene man inte tycks se vilka falska, hycklande och empatilsa mnniskor svenska politiker faktiskt r.
Citera
2013-11-27, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Knde ocks att det var vldigt underligt. Jag menar vad har Bergwall gjort han? Att Bergwall inte vill trffa lammet har man ju frstelse fr.
Citera
2013-11-27, 01:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Lambertz mste vara den strsta pajasaren jag skdat p lnge. Haha , att han ens stllde upp men desto mer roande fr de som kollade p hans mytomani
Synd att inte Bergwall stannde kvar i studion . Hade kunnat sprat nnu mera .
Citera
2013-11-27, 01:15
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Lambertz mste vara den strsta pajasaren jag skdat p lnge. Haha , att han ens stllde upp men desto mer roande fr de som kollade p hans mytomani
Synd att inte Bergwall stannde kvar i studion . Hade kunnat sprat nnu mera .
Bergwall var nog rdd att bli en mrdare p riktigt antar jag. Men jag r osker.
Citera
2013-11-27, 01:35
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Bergwall var nog rdd att bli en mrdare p riktigt antar jag. Men jag r osker.
Inte helt osannolikt . Hade bara varit frid och frjd om Sture pljt denna ohyggligt vidriga typ ur vgen
Citera
2013-11-27, 01:59
Medlem
Riktigt underhllande TV ikvll, Lambertz verkar ju totalt ha tappat verklighetsfrankring
Citera
2013-11-27, 02:08
Medlem
rabuldats avatar
+1 lambertz... avstt/fngsla nu
Citera
2013-11-27, 02:08
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av is11ac
Riktigt underhllande TV ikvll, Lambertz verkar ju totalt ha tappat verklighetsfrankring
Om han inte ljuger medvetet s r det just det han gjort. Det r lika bisarrt som att hvda att en stol r en cykel. Ljuger han medvetet s har han vl i och fr sig ocks tappat verklighetsfrankring, eftersom han borde frst att alla andra frstr att han ljuger. Jag r osker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in