2012-10-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Strde mig oerhrt p att mrdaren i Malm som hade ihjl sin fru/sambo med kniv infr barnen kallades "Peter". Det var ju en jugge s d kunde de kallat honom "Dragan" eller "Nicola" eller nt annat blattenamn. Det sken igenom lite fr mycket PK i det fallet.

Det var egentligen en eventuell trd om det brottet jag skte efter nu (d jag sg programmet igr sklart;-))
r det ngon som vet vad trden heter om den finns, men det mste den vl gra?!

Tack isfall!
Citera
2012-10-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ointresseklubben
Det var egentligen en eventuell trd om det brottet jag skte efter nu (d jag sg programmet igr sklart;-))
r det ngon som vet vad trden heter om den finns, men det mste den vl gra?!

Tack isfall!

https://www.flashback.org/t1798917
Citera
2012-10-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Strde mig oerhrt p att mrdaren i Malm som hade ihjl sin fru/sambo med kniv infr barnen kallades "Peter". Det var ju en jugge s d kunde de kallat honom "Dragan" eller "Nicola" eller nt annat blattenamn. Det sken igenom lite fr mycket PK i det fallet.

Eftersom mannen heter Christer Skraba s kan det ju kvitta i det hr fallet tycker jag.Men 30 min kvinnofridsbrott blev lite vl mycket igr.
Senast redigerad av ascheberg 2012-10-24 kl. 10:13.
Citera
2012-10-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
GW om Tore Hedin: "Han r den person i svensk kriminalhistoria som mrdat flest mnniskor faktiskt" (citerat frn minnet).

GW, GW...

Japp. klantigt, Leffe gjorde bort sig igen.
Citera
2012-10-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Eftersom mannen heter Christer Skraba s kan det ju kvitta i det hr fallet tycker jag.Men 30 min kvinnofridsbrott blev lite vl mycket igr.

OK, men det r vl en jugge i alla fall?
Citera
2012-10-24, 20:16
Medlem
eternussermos avatar
Var kanske inte ovntat med ett mindre bra program efter den suverna ssongsinledningen, inte alls samma kvalit och snlla Camilla stt p dig ngot mer kvinnligare!
Citera
2012-10-24, 23:45
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Det kan man ju tycka. Man kan ju ocks tycka att det var p tiden att VB gjorde en special om just detta. Vidare kan man tycka att det r upprrande att rttsvsendet har sn ringa utbildning i fenomenet svartsjuka.
Citera
2012-10-24, 23:49
Medlem
allegragellers avatar
Att GW personligen utfster en belning fr att han vill att dubbelmordet skall klaras upp mste vara helt unikt och inte s lite imponerande!
Citera
2012-10-25, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Att GW personligen utfster en belning fr att han vill att dubbelmordet skall klaras upp mste vara helt unikt och inte s lite imponerande!
Jag hller nog med om att just det hr brottet borde nog klaras upp, mycket snyggt att han tillfr en ansenlig summa ur egen ficka. ven om han skert har pengar s det rcker r det mycket imponerande.
Citera
2012-10-25, 18:31
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Jag hller nog med om att just det hr brottet borde nog klaras upp, mycket snyggt att han tillfr en ansenlig summa ur egen ficka. ven om han skert har pengar s det rcker r det mycket imponerande.

GW skulle nog kunna starta en egen myndighet om han ville. Han r rik som ett troll. Han har en mycket vrdefull konstsamling och har enligt media ftt den strsta summan som en svensk frfattare ngonsin ftt fr filmrttigheterna till sina romaner/romanfigurer.

"Drutver spr mngsysslaren att hans frsljning av filmrttigheterna, till hans romaner om karaktren Evert Bckstrm, ger honom runt 100 miljoner kronor."

http://www.affarsvarlden.se/hem/nyhe...cle3514293.ece
Citera
2012-10-30, 20:59
Medlem
Ngot intressant ikvll?
Citera
2012-10-30, 21:14
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Ngot intressant ikvll?
Sg ut som att Leif ritade en snopp nyss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in