så här har det stått på fedex "tracking tjänst"
om mina growboxes. dom har stått 2 dar på arlanda "i transit"
vad betyder detta... är blågrisarna där och mumsar på mina svampar
så här har det stått på fedex "tracking tjänst"
om mina growboxes. dom har stått 2 dar på arlanda "i transit"
vad betyder detta... är blågrisarna där och mumsar på mina svampar
Varför skulle tullen skicka vidare det? Om det är en growbox med redan koloniserat substrat så är det ju för fan narkotika, låter otroligt att tullen skulle skicka vidare något sådant...
Varför skulle tullen skicka vidare det? Om det är en growbox med redan koloniserat substrat så är det ju för fan narkotika, låter otroligt att tullen skulle skicka vidare något sådant...
kanske för att dom inte kontrollerar innehållet i vartenda brev och paket som kommer innanför gränsen?
Är du verkligen lika retarded som du låter?
mailade fedex idag...
dom skrev att dem skulle leverera mitt paket i morgon
Skördade 2 av mina 3 lådor alldeles nyss. 2 flushar, runt 200 g färskt. Torkar nu under en svart t-shirt och en 60 W lampa som lyser på t-shirten (inte över +50 C för säkerhets skull).
Tror ni det fungerar bra om man sätter ugnen på +50 C o lägger in svampen på ett galler? Borde ju fungera, tycker jag i alla fall.
Rensade jusst mitt skåp och där ser jag min gammla burk som jag skördade på mexicana A för länge sedan. Till min förvåning så har det växt nya svampar. Så tänk på att stoppa tillbaka substratet i burken så växer det nya. Kanske risk för kontaminering men bättre än att slänga på en gång