2011-09-02, 13:21
Medlem
maskrooss avatar
nu går jag och F ut. så ni behöver inte undra över varför vi inte svarar.
Citera
2011-09-02, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Dom då som tycker att jag borde betala dom 30 kronorna som det kostar att få tillgång direkt, det hade jag gärna gjort men det är ju så att ALLA mina telefoner är i beslag.

Men som jag skrev innan så svarar jag gärna på frågor i mess.

Men känner någon att det bästa vore att jag skriver i forumet så är ni välkomna att betala avgiften åt mig så jag kan göra det.

Mvh FS

Och varför kan du inte besvara frågor här så alla kan se dem? Eller får man extra exklusiv information via mess kanske?
Citera
2011-09-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Saknaden av Marina måste kännas extra tung i ofärdstider av denna kaliber....

Ja, Marina hade nog gladeligen hostat upp 30 kr eller lånat ut sin telefon
Citera
2011-09-02, 13:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
fredrik du har varit helt passiv sen hon försvann, precis som du visste att hon inte längre fanns, mycket anmärkningsvärt, även om det är slut har ni en gång i tiden varit ett par, ni bodde fortfarande tillsammans och du levde på Marina, då bryr man sej, men det har du inte gjort, du är bara passiv, men klart, vet man att personen inte finns mer så behöver man inte heller leta......

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ SVAR MEN FRÅGAN ÄR NOG FÖR SVÅR FÖR DEJ
Varför skulle han bry sig om att svara på frågor från dig?
Citat:
klart dom sätter fokus på att sätta dit mördaren, dvs. dej fredrik

varför gjorde du inte som du brukar när Marina inte hör av sej/är borta dvs. ringer oavbrutet osv. varför gjorde du inte det, du har ju bara varit passiv sen hon försvann....men kanske för att du visste....
Citera
2011-09-02, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Varför skulle han bry sig om att svara på frågor från dig?

Näe, bryr man sig inte om att ens exsambo försvunnit och endast lämnat en (våt fläck) blodpöl efter sig, då är man nog rätt obrydd generellt.
Citera
2011-09-02, 13:32
Medlem
Finlisas avatar
[quote=Quarrel]Varför skulle han bry sig om att svara på frågor från dig?[/QUOTE

varför inte kan jag tycka, han är här och är aktiv, då kan han oxå svara
Citera
2011-09-02, 13:34
Medlem
Citat:
Är han här och skriver så kan ha oxå besvara frågor, vill han inte besvara frågor så kan han skriva det istället för att nonchalera eller helt låta bli o vara aktiv i tråden. Just den frågan har han inget svar på för då avslöjar han sej, men klart, han kan ljuga oxå, det är han duktig på...därför gör han som han gjort hela tiden sen han häktades, håller käften på obehagliga frågor....

Du har ju svaret på din egen fråga, men jag håller med om att det är provocerande att han inte ens kan klämma ur sig något.

Något som också skrämmer mig är att ingenstans i tråden, skriver han något om att det är synd om Marina, att han är orolig etc, utan allt handlar om honom och hur rätt han gjort som inte brytt sig osv. och att det typ inte är någon idé att leta för hon kan vara var som helst i världen och de hade ändå avslutat sin relation etc. Allt känns väldigt kallt och tekniskt.
Citera
2011-09-02, 13:35
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
fredrik du har varit helt passiv sen hon försvann, precis som du visste att hon inte längre fanns, mycket anmärkningsvärt, även om det är slut har ni en gång i tiden varit ett par, ni bodde fortfarande tillsammans och du levde på Marina, då bryr man sej, men det har du inte gjort, du är bara passiv, men klart, vet man att personen inte finns mer så behöver man inte heller leta......

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ SVAR MEN FRÅGAN ÄR NOG FÖR SVÅR FÖR DEJ

Du har ju redan svarat på dina funderingar själv i texten. På vilket sätt skulle ett svar från FS förändra dina slutsatser.

Ingen utan FS vet vad han har gjort eller vad han kände. Men det har väl ingen direkt relevans för utomstående då man inte kan säga hur personer reagerar i en situation där ens sambo är försvunnen och man själv är anklagad för försvinnandet. Det är nog individuellt samtidigt så vet vi av erfarenheter att åklagaren och familjen självklart vill framhäva sina slutsatser baserat på hur den misstänkte beter sig.

Exempel, om den misstänkte läser en bok eller tränar i häktet så framställs han som känslokall. Om han inte pratar om försvinnandet så visar denna ingen ångest, och så vidare.
Citera
2011-09-02, 13:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
varför inte kan jag tycka, han är här och är aktiv, då kan han oxå svara
Han kanske inte känner för att besvara någon som precis har anklagat honom för mord. Andra svarar han.

Jag skulle nog göra likadant i hans situation.
Citera
2011-09-02, 13:37
Medlem
Citat:
Han kanske inte känner för att besvara någon som precis har anklagat honom för mord. Andra svarar han.

Du då Quarrel, ska du inte börja diskutera dina långtgående teorier med F? Nu har du chansen att fråga upp om blodtransfusioner i hemmet, blodiglar och annat med relevans för fallet.
Citera
2011-09-02, 13:42
Medlem
Finlisas avatar
Citat:

fredrik o maskroos svarar långt ifrån alla, det som är obehagligt för dom på nåt sätt nonchalerar dom totalt, har varit så sen maskroos kom in i tråden. Nu är fredrik oxå här och den frågan jag ställde är relevant och han vet med sej själv att Marina inte finns längre och därför har han inget svar på min fråga, den är helt enkelt obehaglig och han vet inte hur han ska ljuga sej ur det...
Citera
2011-09-02, 13:46
Medlem
Kams avatar
maskroos, nu kanske ni har gått ut, men jag frågar ändå om ni fortfarande läser här : Nog är väl Hagfors väldigt litet? Ca 5000 invånare och alla känner väl alla. Planerar ni att flytta därifrån t ex till Göteborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in