Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om Marina var i livet så skulle hon mellan 10:00-10:30 åkt till bankomaten, nästan krockat med K, tagit ut pengar vid 10:55, med vissa besvär, och sedan åkt hem för att slutligen starta/stänga av sin dator.
Därefter har hon, som svar på systerns samtal skickat sms och strax därefter gjort en fordonsförfrågan.
Om vi nu leker med tanken att detta är sant, vad kan ha hänt sen, kan man tänka sig ett scenario vad Marina har gjort efter 14:39?
Därefter har hon, som svar på systerns samtal skickat sms och strax därefter gjort en fordonsförfrågan.
Om vi nu leker med tanken att detta är sant, vad kan ha hänt sen, kan man tänka sig ett scenario vad Marina har gjort efter 14:39?
Nej det är orimligt att tänka åt det hållet då jag vet att då folk mördas eller dör så är det just kontakten som man bryter med vänner /familj , syskon osv som är den punkten som är viktig.
Alltså hon hördes inte av efter den 27 juli runt kvällskvisten till systern om jag minns rätt.
Sen datorn och chatt osv det är en fråga som man kan vända och vrida på vem det är som sitter där till närmare klockan 01.00.
Jag tror det är Marina och sen efter det lever inte hon mer det är min grundstolpe här.
Han har inget alibi alls för den aktuella tiden.
Han får brev från Marina där hon beskriver hat och illamående.
Hon vill inte ha honom och hon föder honom så han har alla anledningar att mörda Marina.
Sen skriver hon om hans lögner och hur dum hon känner sig och utnyttjad.
Ser att han hade avlivningserbjudande till en plats han va på hos ett par angående en kviga.
Kvinnan där ansåg att det var osmakligt förslag.
Hundarna, katterna och människa nej han är obehaglig och jag tror aldrig jag läst om en person som är så illa omtyckt som den här.
Marina skriver tydligt vilka problem han har som ekonomi och hans barn osv som hon inte vill vara indragen i. Hon tycker dessutom det är hemskt då han höjer rösten och skäller då andra lyssnar.
Nej jag är ledsen den här göken är livsfarlig och otroligt manipulerande och ljuger som den värste borstbindaren,.
Han är som klippt och skuren för att utföra ett sånt här dåd och det finns indicier som är starka enligt mig. Ta fram kroppen sen är det klappat och klart.
Funderar på att han inte vet så mycket just om vad Marina gör den 28 juli, men andra saker har han järnkoll på och han är påläst sin egen undersökning och har allt i huvudet,.
Man måste lösa det här mordet anser jag och jag mår illa på den här typen av människa.
Egotrippad allt handlar om honom om man ska se till vad Marina skrev,.
En sak till han slog henne det står i förhöret om jag uppfattat det korrekt en gång har han burit hand på Marina. Och innan henne så har han våldstendenser.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-05 kl. 18:56.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-05 kl. 18:56.