2011-09-02, 12:41
Medlem
En fråga till FS! Du som har åkt tillsammans med Marina, vet du om hon brukade lägga i backen när hon parkerade? Vill också säga att det var för en gångs skull en rättvis bedömning gjort av domare, som släppte dig!

Polisens arbete har jag ju klagat på sedan fuppen blev tillgänglig, jag har förstått att de inte letade efter alternativa gärningsmän överhuvudtaget, vilket är helt fel när de misstänker att ett mord har begåtts! Skandal rent ut sagt!

Finns det ingen person, som du misstänker, som kan ha något att göra med Marinas försvinnande?
Citera
2011-09-02, 12:41
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Jag är inte intresserad av era svar, jag vill höra vad Fredrik själv svarar på detta, är det svårt att förstå eller

Om du börjar med att lära dig aktuell lagstiftning så kan du återkomma med dina specifikt riktade frågor därefter. Annars är det bara en massa bla bla bla utan egentlig mening från din eller den andra sidan.

Hypotetiskt ställda frågor som aldrig kan bli en realitet saknar helt värde.
Citera
2011-09-02, 12:42
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Kruxet är att F är väldigt fåordig. Precis som i rättegången. Nu väntar han dessutom på att hans användare ska reggas, vilket tar några dagar.
Jag skulle gärna betala de tiorna det kostar för att få access omg.
Citera
2011-09-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
inget svar, vad beror det på??????

Det beror nog på att F inte svarar när han inte kommer på en lögn han tycker är tillräckligt bra. Man har ju kommit fram till att små barn som ljuger har hög IQ eftersom de har förmågan att bygga ihop mer eller mindre trovärdiga historier och att komma ihåg sina lögner. Det verkar enligt mig också rimligt att liknande resonemang kan gälla vuxna personer som försöker undkomma ett brott eller som försöker hjälpa till att lösa ett brott: Att man har väldigt lätt för att komma med teorier och föra längre resonemang, ungefär som Mats Alm gjorde.

Men har man en begränsad kognitiv förmåga (låg IQ), då gör man bäst i att hålla käft, i synnerhet om man är skyldig till ett brott, för att man helt enkelt inte klarar av att bygga upp egna teorier som verkar rimliga.
Citera
2011-09-02, 12:50
Medlem
maskrooss avatar
Dom då som tycker att jag borde betala dom 30 kronorna som det kostar att få tillgång direkt, det hade jag gärna gjort men det är ju så att ALLA mina telefoner är i beslag.

Men som jag skrev innan så svarar jag gärna på frågor i mess.

Men känner någon att det bästa vore att jag skriver i forumet så är ni välkomna att betala avgiften åt mig så jag kan göra det.

Mvh FS
Citera
2011-09-02, 13:06
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Dom då som tycker att jag borde betala dom 30 kronorna som det kostar att få tillgång direkt, det hade jag gärna gjort men det är ju så att ALLA mina telefoner är i beslag.

Men känner någon att det bästa vore att jag skriver i forumet så är ni välkomna att betala avgiften åt mig så jag kan göra det.

Mvh FS

Du har alltså inte 30 spänn?
Citera
2011-09-02, 13:09
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Du har alltså inte 30 spänn?

Jo det har jag, men ingen telefon i min ägo just nu då mina telefoner är i beslag så jag kan ju inte smsa det som man ska för att betala.

/FS
Citera
2011-09-02, 13:11
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Jo det har jag, men ingen telefon i min ägo just nu då mina telefoner är i beslag så jag kan ju inte smsa det som man ska för att betala.

/FS

Maskroos har väl en lur?
Citera
2011-09-02, 13:12
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:

Mvh FS

Det vet jag inte hur man kan lösa utan att outa sig. Men skriv i maskroos namn så länge, det funkar. Med ett F, så vet vi att det är FS, och annars är det maskroos som skriver.
Citera
2011-09-02, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Maskroos har väl en lur?

Man måste ha 30 kronor också..
Citera
2011-09-02, 13:18
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Man måste ha 30 kronor också..

Saknaden av Marina måste kännas extra tung i ofärdstider av denna kaliber....
Citera
2011-09-02, 13:20
Medlem
Finlisas avatar
fredrik du har varit helt passiv sen hon försvann, precis som du visste att hon inte längre fanns, mycket anmärkningsvärt, även om det är slut har ni en gång i tiden varit ett par, ni bodde fortfarande tillsammans och du levde på Marina, då bryr man sej, men det har du inte gjort, du är bara passiv, men klart, vet man att personen inte finns mer så behöver man inte heller leta......

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ SVAR MEN FRÅGAN ÄR NOG FÖR SVÅR FÖR DEJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in