2010-03-25, 08:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Tre Remmare har man hört om en jäkla massa gånger (Jag själv är skåning). finns den kvar?
Ska upp till stockholm om några veckor, vill besöka så många sunkkrogar som möjligt.
Citera
2010-03-25, 08:38
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tre Remmare har man hört om en jäkla massa gånger (Jag själv är skåning). finns den kvar?
Ska upp till stockholm om några veckor, vill besöka så många sunkkrogar som möjligt.

Tänk på att stockholmarnas definition av "sunkhak" verkar vara en helt vanlig avslappnad krog där man INTE går omkring med en prettopinne i arslet

Typ Kellys (skulle till och med anses rätt snofsig här i Berlin).

Ett hett tips (garanterat, självupplevt) om du vill se riktig sunk; åk ut till Högdalen och gå på Engelbrekts och Hanks heaven. De enda medelsvenssons du ser där är snutar på patrull...dräggigare blir det inte i Sverige.
Citera
2010-03-25, 08:46
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Tänk på att stockholmarnas definition av "sunkhak" verkar vara en helt vanlig avslappnad krog där man INTE går omkring med en prettopinne i arslet

Typ Kellys (skulle till och med anses rätt snofsig här i Berlin).

Ett hett tips (garanterat, självupplevt) om du vill se riktig sunk; åk ut till Högdalen och gå på Engelbrekts och Hanks heaven. De enda medelsvenssons du ser där är snutar på patrull...dräggigare blir det inte i Sverige.
Man tackar för tipsen!
Citera
2010-04-06, 19:58
Bannlyst
Sunkhak

Enligt min erfarenhet så måste Bandhagens Pizzeria va det sämsta utskäknings stället i hela Stockholm! Man får fan be om ursäkt för att få en öl.Förut var det en ilsken kvinna som "jobbade" där, men när hon försvann lyckades dom att göra haket ännu sämre. Good work.
Citera
2010-04-06, 20:28
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NGW
Enligt min erfarenhet så måste Bandhagens Pizzeria va det sämsta utskäknings stället i hela Stockholm! Man får fan be om ursäkt för att få en öl.Förut var det en ilsken kvinna som "jobbade" där, men när hon försvann lyckades dom att göra haket ännu sämre. Good work.

Och vad tusan ska vi diskutera här?
Citera
2010-04-06, 20:54
Bannlyst
Usel service, dåligt bemötande, idioter som köper en krog bara för att fixa stålar och så vidare
Citera
2010-04-08, 14:08
Medlem
underhands avatar
Bandhagens pizza är svårslagen. Är det nån som vet vad servitrisen tog vägen???
Citera
2010-04-09, 16:22
Medlem
Andersdamaans avatar
"Cattens" I Abrahamsberg är tveklöst ett av de värsta sunkhaken i stockholm. Sur personal, supande alkisar och kasst käk. Typiskt sunkhak. Till och med "Dovas" är fräschare!
Citera
2010-04-11, 20:48
Medlem
Engelbrekt i Högdalen är underbar!!
Citera
2010-04-11, 21:20
Medlem
DenFetes avatar
Citat:

Vill du testa sunkhak så ta en sväng ut till Vårby Gård och gå på Vitlök. Väl där förstår du vad ordet sunkhak kommer från.
Citera
2010-04-11, 22:28
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Man tackar för tipsen!
Glöm inte skyddsvästen bara!
Citera
2010-04-11, 23:56
Medlem
poojks avatar
Jag är relativt nyfrälst på en krog utanför tullarna, "catarina" i hägerstensåsen. Sanslös miljö, ägarna hånar gästerna och alla är totalt ner dekade och påtända. Totalt dött men dom har 2 jack vegas = PARTY!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in