2010-05-11, 22:17
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webber
Göta Källare är ju ganska flashigt , och bra musik kör dom också....
Är det inte GK som inhyser en kyrka på söndagarna också om jag inte har helt fel? Krog på lördagen,kyrka på söndagen kan det inte bli bättre allt på ett och samma ställe.
Citera
2010-05-12, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
Backstreet i Årsta? Det är en jävla skillnad på Johanneshov och Årsta

NGW Hur lyckas man vara läkare om man är förståndshandikappad? Hänger inte riktigt med
FD. läkare. Jag skrev inte förståndshandikappad.
Citera
2010-05-12, 14:38
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NGW
Den snubben gör ALLT för pengar, säljer öl till små flickor, utnytjar sin handikappade sambo för att åka till bolaget med färdtjänst. Supa ner henne och sej själv och ta färdtjänst hem, han bor typ 500 meter från krogen. Inte kul att se, men förortskrog. Hallå NGW bli tolerant! = nej

Citat:
Tillhör storyn att hon är fd. läkare och han non typ av lallare inom rivsektorn. Varit arbetslös lång tid

Citat:
FD. läkare. Jag skrev inte förståndshandikappad.

På vilket sätt är hon handikappad? Det är inte så jätte lätt att få färdtjänst till höger och vänster, inte ens om man sitter i rullstol.
Citera
2010-05-12, 15:02
Medlem
maitans avatar
Citat:
På vilket sätt är hon handikappad? Det är inte så jätte lätt att få färdtjänst till höger och vänster, inte ens om man sitter i rullstol.

Färdtjänst är inte så svårt att få, Min käre mor har färdtjänst och hon lever ett näst intill normalt liv bortsett från att synen hennes nästan tynat bort helt!
Citera
2010-05-12, 21:07
Bannlyst
Citat:
Har fått en liten hjärnblödning, går inte så bra. Men focus är hur han utnyttjar henne. Värsta kräket jag har sett på ett offentligt ställe.
Citera
2010-05-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webber
Grattis till ditt första inlägg , du syftar på Göta Källare då ?

Stämmer bra..tackelitack
Citera
2010-05-19, 00:33
Medlem
Sturecompagniet, Spy Bar och alla klubbar kring Sturis.
Citera
2010-05-22, 09:18
Medlem
t3x5s avatar
Mycket rolig läsning i den här tråden och för att hålla den vid liv så skulle jag vilja nominera ett par "intressanta" krogar.

Myrans i Svedmyra - det brukar ofta sitta väldigt många original på den krogen och dyker man upp på fredagar så får man ju chansen att delta i den alltid lika spännande karaoketävlingen.

Gröne Jägaren - Sen dom bytte ägare på det där stället för några år sen har det gått käpprätt åt helvete, inte för det var något lyxhak innan men nu är det bara ett jobbigt ställe. Otrevliga vakter, dyrare öl, och framför allt obehagliga gäster.

Willys i Johanneshov - Ett bajenhak som jag tror man måste köpa sig till en konversation på, utom då när man som jag hade min tjej med och ensamvargarna ploppar upp som gubben i lådan och mer eller mindre försöker stjäla henne från mig.
Citera
2010-05-22, 09:55
Medlem
gladamanges avatar
viper?
Citera
2010-05-22, 10:04
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladamange
viper?

Har du någonsin skrivit ett vettigt inlägg? Överallt där jag ser dig har du bara bidragit med ett eller två ord, utan punkt, utan underlag, utan engagemang. Min första tanke var att anta dig för en posthora, men det skvallrar inte din postcount om.

OnT: Beckahästen var ju under sitt esse rätt sunkigt. Nu var det kanske mer ett uteställe än krog, men ändå.
Citera
2010-05-22, 19:36
Medlem
underhands avatar
[quote=t3x5]Mycket rolig läsning i den här tråden och för att hålla den vid liv så skulle jag vilja nominera ett par "intressanta" krogar.

Myrans i Svedmyra - det brukar ofta sitta väldigt många original på den krogen och dyker man upp på fredagar så får man ju chansen att delta i den alltid lika spännande karaoketävlingen.

Ha ha... Svedmyraplan, är ju söderorts svar på Stureplan!!!
Citera
2010-05-24, 20:39
Medlem
Johnnys är rätt risigt. k15 måste vara den sämsta nattklubb i Sthlm. Otroligt risigt ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in