Citat:
Ursprungligen postat av
teflonpannan69
El Bocado Axelsberg måste fan ta priset... Inredningen är halvt fallfärdig och seriöst ifrån 80-talet. Axelsbergs hjältar brukar sitta där 7 dagar i veckan och supa skallen av sig. En riktigt tragisk samling människor, mystiska dvärgar, alkisar och deras thaibrudar, fyllekärringar, WT m.fl. På helgerna brukar zigenarna och juggarna samlas kring stället. Säljs en del diverse droger utanför också.
Dock så har de helt okej lunchmat.
Vi kanske sågs där när det fanns.
Det var väl klientelet på lägenhetshotellet i ABC-kåken bredvid som drog folk, de som kom från anstalterna blev placerade där.
Den svarta långa tjejen i min korridor med sin dotter som fick mina lackstövlar för vi hade båda 39 i storlek när jag bestämde mig för att ge samhället en chans, jag följer dig på avstånd och ser att det gick bra för oss båda.
Jag hade ett ärende därute till spelbutiken Alphaspel häromdagen så jag körde förbi, jag går inte på pub längre, men jag tror att Diset i Örnsberg mycket riktigt tagit över.
Karl Bertil Johnssons jul och när de irländska slavarbetarna kommer in på jakt efter tjejer och när orginalen sjunger stad i ljus på karaoken som om den skrivits för dem är gråfolket och jag kommer alltid älska er för allt ni gett mig.
Så det så.
Dags att tända grillen. Glad Midsommar.