2009-07-03, 00:03
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Panik

En gammal tjejkompis har hört av sig och hon vill bli full som satan för att sedan hänga med hem finns det någon sunkhak som ä röppet till 3 i sthlm?
Citera
2009-07-03, 14:26
Medlem
feed-mes avatar
Viper Room är för mig det drägigaste! Maktgalna ordningsvakter, dåliga servitörer, fjortisungar, wannabe casuals, dålig musik och dåligt inrett!

Ställen som är dräggiga men inte försöker framställas som fina tycker jag är OK, men ställen som viper room är bara pinsamma och i mina ögon betraktar jag dem som dräggiga!
Citera
2009-07-03, 16:21
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Väldigt stängt...
Men innan det stängde var det riktigt uselt. Tänk dig en överdos furu o billig öl.
Dock har jag upplevt ett härligt krogslagsmål i ren vildavästenanda i linje med crazy horses interiör.
Det var stolar som slogs i kranium, flaskor som slogs av och alla slogs mot alla.
Det tyckte jag vad riktigt härligt på den tiden
Citera
2009-07-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
En gammal tjejkompis har hört av sig och hon vill bli full som satan för att sedan hänga med hem finns det någon sunkhak som ä röppet till 3 i sthlm?
Theodoras på fridhemsplan har öppet till 3 fredag och lördag.
Dovas city har väll också öppet till 3 tror jag.
Citera
2009-07-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willythefox
Min personliga favorit är Flamenco på Norrtullsgatan i vasatn, precis brevid Enkehuset (Cliff barnes). Det är lite av ett sunkhak deluxe, men shottbrickorna med hallon, blåfisk o fan vet vad, o pamela anderson affischer i "klubben" (den tomma källaren) fattas absolut inte. ägaren e ett riktig orginal, innan rökförbudet tände han sin nya cigg med den han hade i munnen, den största juggen jag sett, typ två meter o riktig biffig... Numera hänger han mest vid dörren p.g.a. rökandet då. En favvo hos mig! Måste bara dit ibland. Inte såååå sunkigt klientel alltid, men en riktigt skön sunkkrog! Rekommenderas!

Riktigt galet ställe , Juggen är djupt insyltat i kriminell verksamhet. Jag och polaren var där för en väldans massa årsedan , vi satt nere i källaren och spelade vegas när 4 stora ryssar kom ned och skulle slå ihjäl oss. Dom var där för att göra upp affärer med juggen som glömt att vi satt på våningen nedanför. Juggen slet tag i oss och slängde ut oss från stället via bakdörren och skrek att om vi kom dit igen så skulle vi få ångra det länge.
Citera
2009-07-06, 13:53
Medlem
xmzs avatar
Hur är Bröderna Olsson på Folkungagatan?
Jag har bara levererat varor där när det inte varit öppet. Har alltid varit nyfiken på klientelet där!
Citera
2009-07-07, 12:57
Medlem
Viper room
Citera
2009-07-09, 14:01
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Hur är Bröderna Olsson på Folkungagatan?
Jag har bara levererat varor där när det inte varit öppet. Har alltid varit nyfiken på klientelet där!
Vanliga södersvennar, denna krog har inte i denna tråd att göra.
Nu har jag inte varit där på ljusår, men skulle förvåna mig mycket om stället har gått och blivit ett sunkhak som dom i tråden handlar om.
Citera
2009-07-09, 20:19
Medlem
Magnus krog på Magnus Ladulåsgatan! Ligger i samma fastighet som ett "hotellhem" för lodisar och säljer billig öl. Klientelet där brukar inte gå av för hackor!
Citera
2009-07-13, 23:51
Medlem
Molkos avatar
Blue Moon Bar är inte alls någon höjdare.
Citera
2009-07-22, 16:09
Medlem
Solklara ställen !!!

Baronen Vällingby, Lilla Monaco Blackeberg och sist men inte minst ett ställe i Hässelby Gård (dock inte Nisses)
Citera
2009-07-22, 16:13
Medlem
Råcksta Krog är en klassiker.

Metropol i Sundbyberg. (sjöng karaoke där häromdagen, helt aprak)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in