Citat:
According to the latest report by South Africa's Police Service, children are the victims of 41 percent of all rapes and attempted rapes reported in the country. Over 15 percent of all reported rapes are against children under 11, and another 26 percent against children 12-17. For the year 2000, some 58 children were raped or the victims of rape attempts in South Africa every single day.
The trend is worsening. Babies as young as only a few months old are being raped almost daily.
Du säger att den vita rasen inte är främmande för den här typen av brott, och jag säger att du har helt fel. Visa mig statistik eller vad som helst som visar att bebisvåldtäkter är något annat än groteska och udda inslag i den vite mannens samhälle.
On Nov. 11, a nine-month-old baby girl from Kimberley in the Northern Cape who survived a gang rape underwent a full hysterectomy and will require further surgery to repair intestinal damage, a hospital spokesperson said. The baby from Louisville was left unattended by her 16-year-old mother when six Upington men allegedly raped her. The baby had undergone a full hysterectomy and she suffered extensive damage to her colon and anus as well The six men, aged between 22 and 66, appeared in the Kimberley Magistrates Court on charges of rape and indecent assault on Monday.
... i Sverige eller Europa? Vi säger fem fall, ok? Det MÅSTE ju finnas, eller hur?
The trend is worsening. Babies as young as only a few months old are being raped almost daily.
Du säger att den vita rasen inte är främmande för den här typen av brott, och jag säger att du har helt fel. Visa mig statistik eller vad som helst som visar att bebisvåldtäkter är något annat än groteska och udda inslag i den vite mannens samhälle.
On Nov. 11, a nine-month-old baby girl from Kimberley in the Northern Cape who survived a gang rape underwent a full hysterectomy and will require further surgery to repair intestinal damage, a hospital spokesperson said. The baby from Louisville was left unattended by her 16-year-old mother when six Upington men allegedly raped her. The baby had undergone a full hysterectomy and she suffered extensive damage to her colon and anus as well The six men, aged between 22 and 66, appeared in the Kimberley Magistrates Court on charges of rape and indecent assault on Monday.
... i Sverige eller Europa? Vi säger fem fall, ok? Det MÅSTE ju finnas, eller hur?
Kom igen nu, bättre än så kan du! Att komma dragandes med ett fall av oerhört vidrig karaktär, ännu en gång utan tydlig källhänvisning, och sen komma med en utmaning är bara ett billigt trick för att väcka avsky. Jag trodde att vi förde en argumentation och inte vrålade som de simplaste demagoger. Tycker du att det är ett tecken på att ha en solid argumentation när man tar upp vidriga avvikande skräckexempel som Ian Brady & Myra Hindley, Marc Dutroux, Joseph Fritzl, Jeffrey Dahmer eller John Wayne Gacy och sedan gör deras beteende representativt? Pedofili och bebisvåldtäkter är inte en ”groteska och udda inslag” i Europa, använd bara din egen väg till kunskap och sanning ; Googla det.
Att det sker fler barnvåldtäkter i Sydafrika än Europa/USA är vi ännu en gång överens om, vilket givetvis hänvisas till b.l.a ett oerhört fattigt samhälle där usel uppväxt leder till sinnesstörningar som inte upptäcks och tas om hand innand det är för sent och mytbildning om HIV-smitta. Om din argumentation ska ha någon hållbarhet måste väl dessutom Afrikaner ur medel- och överklassen våldta urskiljningslöst, hur har du det med den saken?