2011-03-01, 00:19
  #2509
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KDP1919
Nej då. Så länge gud inte hindrar dig från att visa dina fina lockar så är det okej för mig

Om jag skulle ha sjal på mig, vilket jag ibland har, så skulle det visa sig vilka som tycker om mig för den jag är och inte för hur jag ser ut.
2011-03-01, 00:22
  #2510
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Om jag skulle ha sjal på mig, vilket jag ibland har, så skulle det visa sig vilka som tycker om mig för den jag är och inte för hur jag ser ut.

Ja jag vet inte. du är kanske somalier trots allt.

Här har vi en till

http://sv.wikipedia.org/wiki/Iman_Abdulmajid

Du är ljusare och påminner faktiskt om Beyonce ja.
2011-03-01, 00:23
  #2511
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Ja jag vet inte. du är kanske somalier trots allt.

Här har vi en till

http://sv.wikipedia.org/wiki/Iman_Abdulmajid

Du är ljusare och påminner faktiskt om Beyonce ja.

Haha, jag känner mig smickrad. Tack.
2011-03-01, 00:25
  #2512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Om jag skulle ha sjal på mig, vilket jag ibland har, så skulle det visa sig vilka som tycker om mig för den jag är och inte för hur jag ser ut.

Självklart. Men jag gillar inte slöjan av den enkla anledning att den symboliserar förtryck. Sen kan du tycka att jag har fel men sån är jag iaf.
2011-03-01, 00:25
  #2513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Dessa hottentotter är tyvärr utrotade eller uppblandade. Kvinnan på fotot är ju kanske lite överdrivet utvalt en, men det hade varit kul att se "orginalen" som kunde gå runt med ungarna sittande på baken sin.

http://www.elifsavas.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/steatopygia1111111111.jpg
http://www.elifsavas.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/ongewoman2222222222222.jpg

Dessa är alltså inte samma sorts neger (bantu mfl) som är den vanliga sorten i Afrika. Dessa stammar är väldigt marginaliserade och i princip utrotade.
Tragiskt.
Khoi- och Sanfolken är de rättmätiga urinvånarna i Sydafrika, men slank väl lite för ofta ner i bantugrytan...
2011-03-01, 00:28
  #2514
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Var det din mamma eller mormor som fick vit stock? Du ser ju förfan ut som Beyonce hon har en negerpappa och en mulattmamma…

Vit stock? Mår du bra eller?

Jag är en fullblodsneger. Jag blev bara som jag blev helt enkelt. Tydligen så sägs det att somalier har vit blod i sig, men jag vet inte vad jag ska tro.
2011-03-01, 00:30
  #2515
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brum brum
Men va är nu detta?? Tjejen lägger upp en bild och till och med stora stygga Servus kände hur det ryckte i mys-nervern och var jäkligt nära att sjunga "we shall overcome", och Tonaldin visar sig ha nån form av dold dragning till kvinnor från somalia i alla fall.

Nu såg ju lampan inte ut som den typ av somalie vi rasister, och "rasister" här på FB tänker på när vi hör talas om afrikas horn
men ändå. Är det så att det är mus-resursen det tjafsas om egentligen från vissa realisters håll?
Verkligen, jag blir fan rädd.

Män är värre rasförrädare än kvinnor eftersom de har en biologisk betingning att sätta på allt som rör sig (även våldtäkt, djursex och bögeri är helt "naturligt" i vissa situationer).

Dock har män (åtminstone vita sådana) även stor självkontroll, så de flesta undviker dåliga saker rent automatiskt, men vissa har kvar lite negerimpulsivitet i sinnet tydligen och låter den djuriska delen av sig själva ta över ibland.

Skäms!
__________________
Senast redigerad av Heladageniskogen 2011-03-01 kl. 00:35.
2011-03-01, 00:39
  #2516
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lockespindel
Tragiskt.
Khoi- och Sanfolken är de rättmätiga urinvånarna i Sydafrika, men slank väl lite för ofta ner i bantugrytan...
Det är viktigt att komma ihåg att pygméer och bushmän (Khoi och San) inte är samma folk.
Bushmän räknas ju inte ens som negrer utan en helt egen ras - capoider.
Capoider är om jag minns rätt tillsammans med australoider (aboriginer mfl) den allra äldsta människorasen, betydligt äldre än både neger och kaukasier.

Negroida pygméer: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bb/African_Pigmies_CNE-v1-p58-B.jpg/392px-African_Pigmies_CNE-v1-p58-B.jpg
http://www1.american.edu/ted/ice/images4/pygmy.jpg
http://night-caffe.com/slike/pygmy/pygmy3.JPG
http://assets.survivalinternational.org/static/lib/img/gallery/Image_Galleries/pygmies/800x600/Pygmies-43_medium.jpg

Bushmän:
http://www.mysouthafrica.biz/khoisan.jpg
http://www.south-africa-tours-and-travel.com/images/san-family-kalahari-khoisan.jpg
http://www.nma.gov.au/shared/libraries/images/temporary_exhibitions/extremes/extremes_large/africa/a_khoisan_man_northern_cape_south_africa/files/6398/nma.img-ex20042116-262-vi-vs1.jpg
http://www.nma.gov.au/shared/libraries/images/temporary_exhibitions/extremes/extremes_large/africa/a_khoisan_woman_northern_cape_south_africa/files/6399/nma.img-ex20042116-263-vi-vs1.jpg

Riktigt är dock att både pygméer och bushmän idag är starkt hotade och på sina håll nästan utrotade på grund av bantunegrernas framfart och stora aptit. Många pygméer (och förmodligen även bushmän) hålls som slavar av bantunegrer och används framförallt för att skaffa mat, men också som sexslavar och annat.

För några år sedan skickade pygméerna i Kongo en delegation till FN för att beklaga sig över att de större negrerna jagade dem som djur och åt upp dem.
http://www.guardian.co.uk/world/2003/jan/09/congo.jamesastill
Dessvärre verkar inte mycket ha förändrats sedan dess, snarare har väl läget blivit värre.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2011-03-01 kl. 00:46.
2011-03-01, 00:46
  #2517
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Verkligen, jag blir fan rädd.

Män är värre rasförrädare än kvinnor eftersom de har en biologisk betingning att sätta på allt som rör sig (även våldtäkt, djursex och bögeri är helt "naturligt" i vissa situationer).

Dock har män (åtminstone vita sådana) även stor självkontroll, så de flesta undviker dåliga saker rent automatiskt, men vissa har kvar lite negerimpulsivitet i sinnet tydligen och låter den djuriska delen av sig själva ta över ibland.

Skäms!

Hehe, ja nu var ju det om Servus mest på skoj, jag tror knappast mannen som skriver spaltmeter efter spaltmeter om den svarte mannen, judar och araber tänker omfamna alla helt plötsligt. Tänkte mest på Tonaldin som är så jävla aggresiv i alla trådar jämt, helt plötsligt visar sig gilla "interacial-porn".

Själv kallar jag mig bara rasist för det blir så mycket enklare så, jag slipper ha långa utläggningar om varför dagens invandringspolitik är så helvetes fel, och jag (nu skriker jag väl fan i kyrkan) vänder mig mest mot att MTV och modern kultur spottar på vita män och hyllar alla andra (utom kineser konstigt nog). Lampan är väl söt men det betyder inte att jag tycker det är ok att man gett bort Sverige till främlingar utan motprestation, och att vi nu jagas som villebråd i vårt eget land.

Huruvida jag tror negrer är våldsamare osv som tråden trots allt handlar om, ja, jag tycker i alla fall det finns starka indicier på just det. Socioekonomisk status och boplats kan omöjligt förklara allt djävulskap som sker i ghettona i USA och i sub-sahara. Har även träffat en ytterst marginell klick svarta i universitetsvärlden som faktiskt hänger med i undervisningen. Så jag tar det säkra före det osäkra...
__________________
Senast redigerad av brum brum 2011-03-01 kl. 00:53.
2011-03-01, 00:49
  #2518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Tänk om sossar och moderater insett hur lätt det var att lösa integrationsproblem och "rasism"; skicka in en het negress åt varje nazistman.

Nja. Nu vet inte jag hur Lampara är som person, men det verkar iaf som hon är assimilerad vilket i min ögon snarare gör henne till en Ayaan Hirsi Ali-typ. För oss som förespråkar assimilation är Lampara (nej, och du ska inte förstöra min bild av dig som assimilerad) en ljusglimt i det integrationspolitiska haveriet.
__________________
Senast redigerad av KDP1919 2011-03-01 kl. 00:53.
2011-03-01, 00:52
  #2519
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KDP1919
Nja. Nu vet inte jag hur Lampara är som person, men det verkar iaf som hon är assimilerad vilket i min ögon snarare gör henne till en Ayaan Hirsi Ali-typ. För oss som förespråkar assimilation är Lampara (nej, och du ska inte förstöra min bild av dig som assimilerad), en ljusglimt i det integrationspolitiska haveriet.

Tyvärr, jag tycker att Islam är en vacker religion. Jag är inte som Ayaan Hirsi Ali. Jämför mig inte med denna sak, tack.
2011-03-01, 00:54
  #2520
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är viktigt att komma ihåg att pygméer och bushmän (Khoi och San) inte är samma folk.
Bushmän räknas ju inte ens som negrer utan en helt egen ras - capoider.
Capoider är om jag minns rätt tillsammans med australoider (aboriginer mfl) den allra äldsta människorasen, betydligt äldre än både neger och kaukasier.

Negroida pygméer: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bb/African_Pigmies_CNE-v1-p58-B.jpg/392px-African_Pigmies_CNE-v1-p58-B.jpg
http://www1.american.edu/ted/ice/images4/pygmy.jpg
http://night-caffe.com/slike/pygmy/pygmy3.JPG
http://assets.survivalinternational.org/static/lib/img/gallery/Image_Galleries/pygmies/800x600/Pygmies-43_medium.jpg

Bushmän:
http://www.mysouthafrica.biz/khoisan.jpg
http://www.south-africa-tours-and-travel.com/images/san-family-kalahari-khoisan.jpg
http://www.nma.gov.au/shared/libraries/images/temporary_exhibitions/extremes/extremes_large/africa/a_khoisan_man_northern_cape_south_africa/files/6398/nma.img-ex20042116-262-vi-vs1.jpg
http://www.nma.gov.au/shared/libraries/images/temporary_exhibitions/extremes/extremes_large/africa/a_khoisan_woman_northern_cape_south_africa/files/6399/nma.img-ex20042116-263-vi-vs1.jpg

Riktigt är dock att både pygméer och bushmän idag är starkt hotade och på sina håll nästan utrotade på grund av bantunegrernas framfart och stora aptit. Många pygméer (och förmodligen även bushmän) hålls som slavar av bantunegrer och används framförallt för att skaffa mat, men också som sexslavar och annat.

För några år sedan skickade pygméerna i Kongo en delegation till FN för att beklaga sig över att de större negrerna jagade dem som djur och åt upp dem.
http://www.guardian.co.uk/world/2003/jan/09/congo.jamesastill
Dessvärre verkar inte mycket ha förändrats sedan dess, snarare har väl läget blivit värre.

Nelsson Mandela är väl någon Khoi/negerblandning?
Det var Zulu som gick rätt hårt åt Khoi,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in