Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Verkligen, jag blir fan rädd.
Män är värre rasförrädare än kvinnor eftersom de har en biologisk betingning att sätta på allt som rör sig (även våldtäkt, djursex och bögeri är helt "naturligt" i vissa situationer).
Dock har män (åtminstone vita sådana) även stor självkontroll, så de flesta undviker dåliga saker rent automatiskt, men vissa har kvar lite negerimpulsivitet i sinnet tydligen och låter den djuriska delen av sig själva ta över ibland.
Skäms!

Hehe, ja nu var ju det om
Servus mest på skoj, jag tror knappast mannen som skriver spaltmeter efter spaltmeter om den svarte mannen, judar och araber tänker omfamna alla helt plötsligt. Tänkte mest på
Tonaldin som är så jävla aggresiv i alla trådar jämt, helt plötsligt visar sig gilla "interacial-porn".
Själv kallar jag mig bara rasist för det blir så mycket enklare så, jag slipper ha långa utläggningar om varför dagens invandringspolitik är så helvetes fel, och jag (nu skriker jag väl fan i kyrkan) vänder mig mest mot att MTV och modern kultur spottar på vita män och hyllar alla andra (utom kineser konstigt nog). Lampan är väl söt men det betyder inte att jag tycker det är ok att man gett bort Sverige till främlingar utan motprestation, och att vi nu jagas som villebråd i vårt eget land.
Huruvida jag tror negrer är våldsamare osv som tråden trots allt handlar om, ja, jag tycker i alla fall det finns starka indicier på just det. Socioekonomisk status och boplats kan omöjligt förklara allt djävulskap som sker i ghettona i USA och i sub-sahara. Har även träffat en ytterst marginell klick svarta i universitetsvärlden som faktiskt hänger med i undervisningen. Så jag tar det säkra före det osäkra...