Citat:
1) Om du tror att det där är jämförbart med nazisternas statsledda experiment utförda av deras skarpaste hjärnor så är du väldigt ute och cyklar.
2) Jag kan hitta hur många bestialiska mord utförda av vita jag också. Jag tror dock att du får det väldigt svårt att hitta svarta motsvarigheter till nazisternas utstuderade, välplanerade grymheter, utförda av bildade och duktiga forskare.
3) I Zimbabwe ger jag dig dock lite rätt, de är delvis motiverade rasligt, men egentligen inte, det handlar ju faktiskt egentligen om äganderätter, pengar.
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
1) Om du tror att det där är jämförbart med nazisternas statsledda experiment utförda av deras skarpaste hjärnor så är du väldigt ute och cyklar.
2) Jag kan hitta hur många bestialiska mord utförda av vita jag också. Jag tror dock att du får det väldigt svårt att hitta svarta motsvarigheter till nazisternas utstuderade, välplanerade grymheter, utförda av bildade och duktiga forskare.
3) I Zimbabwe ger jag dig dock lite rätt, de är delvis motiverade rasligt, men egentligen inte, det handlar ju faktiskt egentligen om äganderätter, pengar.
1) Grymhet är grymhet, oavsett avsikt och IQ. Och mig veterligen gruppvåldtog nazister inte bebisar. Nu får du lugna dig lite - vi talar inte om förmågan till grymhet, vi talar inte om att ALLA svarta är grymma våldtäktsmän, eller att vita inte kan vara barbariska. Vi talar om att svarta, oavsett tid och plats och statsskick ALLTID uppvisar en markant högre frekvens utav detta beteende än vita. Vi talar också om accelererande siffror i fredstid, och som ökar ju längre de svarta varit fria från vitt styre, eller ju friare de blir i ett samhälle. Begriper du det nu, eller måste jag upprepa det hela tiden?
De grymheter (gruppvåldtäkt, fistulering, övergrepp på bebisar) som vi IDAG hittar på många håll i Afrika... och även i vita länder där svarta lever, hittade vi under de svartas krig också. Nu drar du upp grymheter begångna av nazister under krig... och då ber jag dig bevisa att detta INTE var en isolerad händelse, att det beteende du tillskriver Mengele på något sätt kan visas gå hand i hand med vita.
2) Nej, du KAN tydligen INTE hitta en gruppvåldtäkt på bebisar utförda av vita, eller ett enda fall som är jämförbart med Channons och hennes pojkväns öde, med FEM VITA förövare som agerar i grupp.
Jag upprepar: du kan INTE hitta det. Så säg inte att du kan det förrän du har hittat det, och visat det här i tråden, ok?
Utbildade och duktiga forskare? Har du läst om Mengele? Har du läst vad hans läromästare sa om honom och hans "duktighet"? Och dessutom: såg du inte i ett av mina inlägg att hälften av övergreppen på minderåriga i i Sydafrika utfördes av "bildade och duktiga" lärare?
Missade du det?
Missade du att Senegal har en politisk ledare som våldtog sin egen minderåriga styvsyster, och ÄNDÅ sitter kvar och regerar landet?
Eller... har du tänkt på vad du gör här? Du säger att vitas brott är värre för vi är bildade och duktiga och smarta... och därmed, enligt din egen retorik, så idiotförklarar du de svarta - de vet inte bättre, de där stackars vildarna - klart att inte DE har någon moral... etc etc.
3) Nu uttalar du dig tvärsäkert igen: trots citat här i tråden som uppenbart visar att du har fel i den här frågan också. Nå, vi hävdar att våldet och fördrivningen av vita i SA och ZIB har rasliga motiv (och försöker backa upp detta), du säger att det inte har det, och då förväntar jag mig att du faktiskt visar det du är så säker på (hur KAN du vara så säker på att det inte handlar om rasism?) med lite egna länkar, citat eller annat som vi kan gå på. Ok?