2010-02-07, 20:31
Medlem
Ett resultat av de senaste 20årens invandringspolitik är att man idag kan se människor härstammande från Afrika i alla svenska städer.

Därmed blir det också intressant att granska hur de integrerar sig i samhället.

Obs! Dogdylan har redan kikat närmare på afrikanen i universitetsvärlden(tyvärr låst):
https://www.flashback.org/t969929
Och den afrikanska kvinnan(med inriktning på rasaspekten):
https://www.flashback.org/t1036903

Här tänkte jag att vi skulle titta närmare på vardagslivet i Sverige.
Vad har ni för erfarenheter?
Finns det något som afrikanerna borde förändra för att smälta in bättre i det svenska samhället? Eller är de redan helt integrerade?
Vad är det som funkar? Vad är de bra på?
2010-02-07, 20:52
Medlem
cp-apas avatar
Negrer

Långa och gängliga herrar brukar det va, har stött på negrer och har inte funnit dem som särskilt otrevliga. Min slutsats har då varit att de sköter sig så länge vi ger dem bidrag - d.v.s. de har inga större materialistiska behov som turkar och araber och därför begår de inte brott i den utsträckningen som blattar gör.

Det är vad jag rent generellt genom mina möten har kommit fram till, rent statistisk är kanske negern betydligt mer våldsam än araben - helt klart en möjlighet.

När det gäller passande sysselsättning skulle jag rangordna negern lägst i invandrarhierarkin, snart under araber enligt följande pyramid som jag kallar för "sysselsättningskompetenspyramiden" där de högst stående är passande för akademiska yrken, de mittersta är lämplig för serviceyrken som frisörer eller vaktmästare och den lägsta endast är lämplig för den lägsta formen av serviceyrken, städhjälp och kanske biljettkontrollanter.

1. Européer
Östasiater
---------
2. Perser
---------
3. Brahmin
---------
4. latinos
turkar
---------
5. kurder
Kristna semiter
---------
6. Araber
---------
7. Negrer

Märk väl att jag till och med ställer araber snart över negrer, även om dessa troligtvis även skulle kunna kvalificeras till det lägre skiktet - bland negrerna.

Om vi sedan förutsätter att pyramiden avspeglar akademisk- men även yrkeskompetens måste negern alltså stiga i pyramiden för att anses vara kompetent nog för sysselsättning. Ett par områden som negern måste bättra på kan då vara: räkneförmåga, talförmåga, läsförmåga och skrivförmåga. Troligtvis krävs även något sorts NANO-implantat för att förbättra negerns abstrakta tänkande. Kan en neger exempelvis själv klura ut hur man sköter en parkeringsautomat - kan han tyda huruvida en person har betalt p-avgiften eller inte? Utan en opererad hjärna är det tveksamt och negern är i så fall inte heller lämplig ens för serviceyrken.
Senast redigerad av cp-apa 2010-02-07 kl. 21:11.
2010-02-07, 21:03
Medlem
trickydicks avatar
Varnagel beskriver negern väldigt målande och träffsäkert:

Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Negrer är genetiskt programmerade för att leva för dagen, vara impulsiva, ha sex med allt som rör sig och att inte ta hand om sin avkomma. Negern har en helt annan strategi än vita och asiater, fast att kalla det strategi är väl att ta i då negerns "strategi" är en total avsaknad av strategi. Negern är som en dummare, våldsammare och potentiellt läskigare variant av den sorglöse gräshoppan som bara roar sig och spelar fiol hela sommaren lång medan vita och östasiater är som myran som tänker på framtiden och arbetar för att lägga upp förråd inför vintern.

Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning. Tvärtom så har de typiska negerdragen fungerat väl under omständigheterna och därför renodlats under oräkneliga generationer. Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul.

Negern är som ett stort barn, väldigt trevlig och anpassningsbar. Men i stora grupper så skapas alltid "negerprobelmet" d.vs dagdrivande, fulla eller höga negrer på gatorna, ökad brottslighet och ökan sexualbrottslighet. Samt låg utbildningsnivå. och hög andel socialbidrag. samt en stor andel ensamstående negermammor, då negerproblemet även innefattar att negern är en urusel pappa.

Negern som individ är alltid underställd den vite mannen och kan i små grupper fungerar som färgklickar i samhället.. negern kan då jobba som musiker, Dj, diskare eller städare. Men som sagt i större grupper följer alltid negerproblemet…
2010-02-07, 21:08
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det gör du med, eller snarare hur deras hjärnor är skapta:
Citat:
som en 30 000 år gammal prototyp av våra, men allt för många människor vägrar inse det…
2010-02-07, 21:10
Medlem
L0darens avatar
Citat:

Negern är som ett stort barn, väldigt trevlig och anpassningsbar. Men i stora grupper så skapas alltid "negerprobelmet" d.vs dagdrivande, fulla eller höga negrer på gatorna, ökad brottslighet och ökan sexualbrottslighet. Samt låg utbildningsnivå. och hög andel socialbidrag. samt en stor andel ensamstående negermammor, då negerproblemet även innefattar att negern är en urusel pappa.

Negern som individ är alltid underställd den vite mannen och kan i små grupper fungerar som färgklickar i samhället.. negern kan då jobba som musiker, Dj, diskare eller städare. Men som sagt i större grupper följer alltid negerproblemet…

Även om jag inte håller med Varnagel så var beskrivningen mycket komisk och har lockat fram både ett och två skratt
2010-02-07, 21:13
Medlem
http://whitelocust.wordpress.com/morality-and-abstract-thinking-how-africans-may-differ-from-westerners/

I den här texten tas en hel del intressanta saker upp. Bl.a att negern inte kan tänka abstrakt och har ett väldigt begränsat språk.

Vi tänker: Det ska jag göra om en timme, det ska jag göra imorgon
De tänker: Det här gör jag nu, eller nej det skulle kanske vara kul, nu gör jag något annat.

Vi säger: Kokosnöten är i mitten av trädet.
De säger: kokosnöt upp träd.
2010-02-07, 21:15
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Det gör du med, eller snarare hur deras hjärnor är skapta:

hu, tack för det.. Detta skrev jag i detta inlägg https://www.flashback.org/sp21000106
2010-02-07, 21:22
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Även om jag inte håller med Varnagel så var beskrivningen mycket komisk och har lockat fram både ett och två skratt

Om du hade läst reportaget om somalier i GP för nån månad sen hade du nog gjort det. Och nu talar vi alltså om ett reportage i svensk massmedia.
2010-02-07, 21:33
Medlem
Citat:

Då har vi nog en rätt lika bild av "blåmännen".
Här är mitt intryck, baserad på erfarenheter, hörsägen och tv-tittande:
Spontan. Det är det första jag kommer att tänka på. I många avseenden lik ett barn som gör det som känns bra. Vill negern äta så äter han. Vill han skita så skiter han. Vill han knulla så knullar han.
En kul kille att vara med, när han är på gott humör. För tyvärr har myntet en annan sida också. När negern vill slåss så slåss han. Här tror jag både lägre iq och högre testosteronhalt spelar in med mindre lyckat resultat.
Den fysiska styrkan som negern besitter kanske inte riktigt kommer till sin rätt i ett modernt samhälle?

En sak som jag tror vi kan nagla fast direkt är pappa-negers förmåga att överge mamma-neger och barn-neger. Obama säger så här:
Citat:
Senator Barack Obama on Sunday invoked his own absent father to deliver a sharp message to African-American men, saying, “We need fathers to realize that responsibility does not end at conception.”
http://www.nytimes.com/2008/06/16/us/politics/15cnd-obama.html?_r=3
Riktigt kul att han ger sig in i den här minerade debatten!

Varnagel
2010-02-07, 21:54
Medlem
Zicks avatar
Jag jämställer svarta med vita, jag har träffat många intelligenta svarta personer, fler än vita faktiskt. Även fast flera säkert är idioter så är det ju inte konstigare än att det finns flera vita idioter.

Skillnaden mellan svarta och mellanöstiska(?) är att folk från mellanöstern har skit som religion, hedersmord och liknande djupt in i kulturen.
2010-02-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Jag jämställer svarta med vita, jag har träffat många intelligenta svarta personer,fler än vita faktiskt. Även fast flera säkert är idioter så är det ju inte konstigare än att det finns flera vita idioter.

Skillnaden mellan svarta och mellanöstiska(?) är att folk från mellanöstern har skit som religion, hedersmord och liknande djupt in i kulturen.
Enligt professor Richard Lynn finns det genetiska skillnader som förklarar varför afrikaner generellt sett har lägre iq:
Citat:
Broadly speaking, Lynn estimates that about half of the IQ deficit of third world races can be explained by inadequate nutrition, while the other half is racially genetic. For example Lynn notes that while Africans living in Africa average IQ 67, African Americans living in the Southern United States (where European admixture is very low) average IQ 80. Lynn believes the latter figure represents their genotypic intelligence, while the IQ's in Africa are stunted by malnutrition.

Kul att deras gener nu strömmar rakt in i vår genpool...
2010-02-07, 22:09
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Jag jämställer svarta med vita, jag har träffat många intelligenta svarta personer, fler än vita faktiskt. Även fast flera säkert är idioter så är det ju inte konstigare än att det finns flera vita idioter.

Har du träffat afrikanska negrer eller brittiska/karibiska/amerikanska negrer? Det är ju en jävla skillnad på en utbildad brittisk neger med karibisk bakgrund och en muslimsk afrikaneger med en kultur som anser att kvinnlig könsstympning är ok. Eller en för den delen kristen afrikaneger som tror att man kan knulla bort sin aids genom att gruppvåldta ett spädbarn till döds.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in