2010-03-23, 22:56
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Så hur kommer det sig att närmare 45% av gruppvåldtäkterna på -90-talet utfördes av etniska svenskar då? Det låter ju lite märkligt eftersom det enligt dig aldrig ens förekommit något sådant.

Adopterade negrer, som i samförstånd berikar den lilla blonda svenskan.
2010-03-23, 23:00
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Jag önskade att jag kunde ge dig endast ett exempel på den negroida motsvarigheten på Mengele, men det går inte. De finns i mängder. Nedan är bara ett fåtal demonstrationer av de negroida Mengeles aktiviteter.

http://www.themorningstarr.co.uk/2009/01/24/tanzania-albino-hunting-update/

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Africa-Young-Albino-Girl-Killed-And-Mutilated-To-Give-Body-Parts-To-Witch-Doctors-In-Tanzania/Article/200810315125431 :

Plaasmoorde, eller också känd som ''Farm murders'' i Sydafrika, är rasligt motiverade.

http://en.wikipedia.org/wiki/South_African_farm_attacks :

Om du tror att det där är jämförbart med nazisternas statsledda experiment utförda av deras skarpaste hjärnor så är du väldigt ute och cyklar. Jag kan hitta hur många bestialiska mord utförda av vita jag också. Jag tror dock att du får det väldigt svårt att hitta svarta motsvarigheter till nazisternas utstuderade, välplanerade grymheter, utförda av bildade och duktiga forskare.

I Zimbabwe ger jag dig dock lite rätt, de är delvis motiverade rasligt, men egentligen inte, det handlar ju faktiskt egentligen om äganderätter, pengar. Sen finns det naturligtvis andra exempel också, det var mest för att göra en poäng av att den typen av brott är oerhört mycket vanligare hos vita än svarta.

EDIT: Jag tog bara för givet att det var Zimbabwe när jag läste farm attacks, ber om ursäkt. Jag hittar faktiskt ingenting ang. Sydafrika som på något sätt styrker att det skulle vara rasistiskt motiverat?
Senast redigerad av IAmAMisanthropic 2010-03-23 kl. 23:05.
2010-03-23, 23:01
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Vilken rapport? År? Gärna citat med direktlänk. "Brå" duger inte.

http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=0108074996.pdf&url=/dynamaster/file_archive/050126/d694c96c3768ea4ae796823a25b1b274/0108074996.pdf
2010-03-23, 23:01
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Adopterade negrer, som i samförstånd berikar den lilla blonda svenskan.

Vem var det som var dum i huvudet sa du?
2010-03-23, 23:06
Medlem
Keruacs avatar
Detta är den bittra sanningen om negern.
Sån är negern..

Men för somliga så är sanningen om negern "rasistiskt".
Dessa Politiska Korrekthetens hantlangare hatar när sanningen läggs fram för vanligt folk och att vanligt folk får dra sina egna slutsatser om negern!

Cimmerian, Servus och Badsector med flera har gjort ett jäkligt bra jobb i denna tråden om negern.
Dom "utvalda" tog negern till floden Rhen igår och idag så är det exakt samma sak..Samma "utvalda" folk..
2010-03-23, 23:10
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Detta är den bittra sanningen om negern.
Sån är negern..

Men för somliga så är sanningen om negern "rasistiskt".
Dessa Politiska Korrekthetens hantlangare hatar när sanningen läggs fram för vanligt folk och att vanligt folk får dra sina egna slutsatser om negern!

Cimmerian, Servus och Badsector med flera har gjort ett jäkligt bra jobb i denna tråden om negern.
Dom "utvalda" tog negern till floden Rhen igår och idag så är det exakt samma sak..Samma "utvalda" folk..

Men gräv ner dig nånstans. Dina meningslösa, grammatiskt värdelösa, pantade inlägg ger ju ingenting.
2010-03-23, 23:16
Medlem
Citat:
Om du tar och läser det där där du har saxat ifån så ser du att det står svart på vitt att andelen invandrare är mindre när det gäller gruppvåldtäkter än vanliga våldtäkter.

Citat:
Du ser också att det står att andelen invandrare som misstänkts för gruppvåldtäkt minskat under -90-talet.
Ja, det var dock under 90-talet.

http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Sverige%207.html :
Citat:
Innan 80-talet var "gruppvåldtäkter" ett relativt okänt ord och begrepp i Sverige och ansågs hemmahöra i utomeuropeiska kulturer.Men under 80-talet och 90-talet ökade antalet gruppvåldtäkter, likt alla andra våldtäkter, med hundratals procent med endast ett par år mellan varandra tills dessa kom att utgöra ca 10% av de anmälda våldtäkterna. .14

Ökningen var relativt stabil tills 2000-talet då den blev horribel, redan 2006 utgjordes 18% av alla anmälda våldtäkter av gruppvåldtäkter. .18 .11 Det finns ingen tillgänglig statistik över antalet anmälda gruppvåldtäkter 2008 eller senare men vi får anta att antalet gruppvåldtäkter likt annan sexualbrottslighet ökat i omfattning även under senare år då det följer utvecklingskurvan.
Dra en parallell linjen mellan statistiken och massinvällningen så ser man ett tydligt samband.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Är det någon här som erkänner att dem är rå rasister ?
Ja. Vad spelar det för roll dock?

Citat:
Om du tror att det där är jämförbart med nazisternas statsledda experiment utförda av deras skarpaste hjärnor så är du väldigt ute och cyklar. Jag kan hitta hur många bestialiska mord utförda av vita jag också. Jag tror dock att du får det väldigt svårt att hitta svarta motsvarigheter till nazisternas utstuderade, välplanerade grymheter, utförda av bildade och duktiga forskare.
Folkmordet i Rwanda?

http://en.wikipedia.org/wiki/Rwandan_Genocide#Preparations_for_the_genocide :
Citat:
Preparations for the genocide

The killing was well organized[8] and by the time it had started, the Rwandan militia numbered around 30,000 — one militia member for every ten families — and was organized nationwide, with representatives in every neighborhood. Some militia members were able to acquire AK-47 assault rifles by completing requisition forms. Other weapons, such as grenades, required no paperwork and were widely distributed. Many members of the Interahamwe and Impuzamugambi were armed only with machetes.

Rwandan Prime Minister Jean Kambanda revealed, in his testimony before the International Criminal Tribunal, that the genocide was openly discussed in cabinet meetings and that "one cabinet minister said she was personally in favor of getting rid of all Tutsi; without the Tutsi, she told ministers, all of Rwanda's problems would be over."[9] In addition to Kambanda, the genocide's organizers included Colonel Théoneste Bagosora, a retired army officer, and many top ranking government officials and members of the army, such as General Augustin Bizimungu. On the local level, the genocide's planners included Burgomasters, or mayors, and members of the police.

Both Hutus and Tutsis were given ID cards which specified an ethnic group. These cards served as symbols in which the Interhamwe could check via the threat of force.[citation needed] Skin color was a general physical trait which was typically used in "ethnic" identification. The lighter colored Rwandans were typically Tutsi, the minority group, while the darker skinned Rwandans were typically Hutu, the majority group in Rwanda. In many cases, Tutsi men, women, and children were separated from the general population and sometimes forced to be Hutu slaves. As for the Tutsi women, they were often referred to as "gypsies" and frequently fell victim to sexual violence.

Government leaders communicated with figures among the population to form and arm militias called Interahamwe, "those who stand (fight, kill) together", and Impuzamugambi, "those who have the same (or a single) goal". These groups, particularly their youth wings, were responsible for much of the violence.[10]

Citat:
I Zimbabwe ger jag dig dock lite rätt, de är delvis motiverade rasligt, men egentligen inte, det handlar ju faktiskt egentligen om äganderätter, pengar. Sen finns det naturligtvis andra exempel också, det var mest för att göra en poäng av att den typen av brott är oerhört mycket vanligare hos vita än svarta.

EDIT: Jag tog bara för givet att det var Zimbabwe när jag läste farm attacks, ber om ursäkt. Jag hittar faktiskt ingenting ang. Sydafrika som på något sätt styrker att det skulle vara rasistiskt motiverat?

http://www.genocidewatch.org/images/South_Africa_22_Aug_03_Farmers_tortured_and_murder ed_due_to_racial_hatred_-_farm_attack_official_inv estigation_report.pdf :
Citat:
Convicted attackers, when questioned about this high level of cruelty and
violence, admitted that they had been this violent because they hated their
Afrikaner victims and saw them as "dogs" rather than people; and that they
killed and tortured and raped for this reason
.
2010-03-23, 23:28
Medlem
Keruacs avatar
Det "utvalda" folket tog negern till floden Rhen.
Det var ju knappast för att dom "utvalda" älskade oss..

Av alla länkar i denna tråden hur Negern är? Så måste jag välja denna http://www.youtube.com/watch?v=UVPfghWV19E

"Regnbågsnationen´s" president Jacob Zuma tillsammans med Nelson Mandela visar på vilken nivå negrerna i Sydafrika befinner sig.

Denna negern Nelson Mandela som är en sådan ikon hos PK folket i våra länder idag står här och sjunger om att mörda vita.
http://www.youtube.com/watch?v=yC8qQE4Y2Js
2010-03-23, 23:31
Medlem
psyjuntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Detta är så intressant att jag lyfter fram det från flera sidor tillbaka i tråden som jag nu sitter och går igenom. Frågan blir: Hur kommer det sig att landet Irak har denna brutala machokultur? I Irak lever ju Irakier och råder sig själva. Man skulle kanske kunna gå så långt som att säga att hela mellanöstern-regionen präglas av en lite dominantare och gåpåigare machokultur än vad vi är vana vid i norra europa. Hur kommer sig detta? Det måste väl vara folket i en region som över lång tid ger upphov till den kultur som råder i landet?

Du pratar om genetik antar jag. Varför har sydeuropa inte samma machokultur? Vi sydeuropéer är ganska nära araber men visar inte upp dessa symptom i våra samhällen. Spanjorerna speciellt har väl en stor klick arabiskt blod i sig som tillkommit nyligen (ca 500 år)? De har inte nån machokultur a la mellanöstern vad jag vet. Frågan är ju också varför arabvärlden dominerade alla vetenskaper under medeltiden om man nu är så macho och gåpåig genetiskt. Faktum är väl att dagens mellanöstern mer liknar den regression som europeisk kultur upplevde under medeltiden där religionen fick en central roll i samhällslivet och ekonomisk och teknologisk utveckling går väldigt långsamt.

Nä, jag håller fast vid kulturella skillnader där samhällsutvecklingen förgrenat sig åt olika håll. Genetik säger inget speciellt i det här fallet.

Förlåt om jag är lite otydlig, känner att jag inte uttrycker mig så precist som jag vill men hoppas att det mesta går fram.
2010-03-23, 23:39
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Varför? Det är väl helt uppenbart. Vad i hela friden har Estlands hundratusentals ryssar att göra med nån bisarr liknelse om att leva på nån annan? De har väl för i helsike inte levat som några herrar om det var det du trodde.

Jaså, är det så det är? Då föreslår jag att du googlar "ryssar i Estland", läser lite länkar och ser vad du hittar. Det har aldrig varit tal om att Estland inte skulle ha nåt självbestämmande, du sitter ju och ljuger.
Under sovjettiden behövde inte de av Stalin till Estland kommenderade hundratusentals ryskockupanterna lära sig estniska, men esterna tvingades lära sig ryska. Ryssarna antingen arkebuserade eller deporterade en tredjedel av Estlands befolkning till rena dödsläger där de dog under förnedrande omständigheter, stal deras tillhörigheter och tog över alla viktiga samhällsposter. Och de har "inte levat som några herrar"? Det om något är skitsnack, och en direkt förolämpning mot allt det folk som fick sätta livet till och lida enorma kval under ockupationen.

Jag rekommenderar dig att se dokumentärfilmen The Singing Revolution, om esternas kulturella kamp för självständighet.

Det enda esterna blivit kritiserade för är i princip att man infört vissa simpla språkkrav. De ryssar som vill uppehålla sig i Estland och talar estniska är välkomna, och de finns, särskilt ungdomar. De gamla ockupanter och ockupantyngel som anser att de borde kunna fortsätta leva loppan på esternas bekostnad och att estniska är ett onödigt språk att lära sig har lika lite i Estland att göra som i t.ex. Sverige. Hem till Ryssland med dem.

Vad tror du att anledningen till de gamla öststaternas nationella stolthet är? Tror du att de är onda människor som diskriminerar de fina och ädla ryssarna för sakens skull? Att de inte vill ha ryskimperialism för att de är trångsynta och enfaldiga?
Senast redigerad av Heinkel 2010-03-23 kl. 23:42.
2010-03-23, 23:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Ja, det var dock under 90-talet.

http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Sverige%207.html :

Dra en parallell linjen mellan statistiken och massinvällningen så ser man ett tydligt samband.

Ja. Vad spelar det för roll dock?

Folkmordet i Rwanda?

http://en.wikipedia.org/wiki/Rwandan_Genocide#Preparations_for_the_genocide :

http://www.genocidewatch.org/images/South_Africa_22_Aug_03_Farmers_tortured_and_murder ed_due_to_racial_hatred_-_farm_attack_official_inv estigation_report.pdf :

Ja här ser man ju klart vilka det är som är de verkliga rasisterna. Jag har sagt det förr och får nog säga det många ggr. till, negern är den mest rasistiska varelsen på denna planet. Skulle t.ex. negrer om de var i de vitas position, skänka miljard belopp i bistånd till vita behövande vita nationer. Knappast.
Senast redigerad av Mad monk 2010-03-23 kl. 23:50.
2010-03-24, 00:00
Medlem
Jag kommer tyvärr inte att hinna besöka den här tråden eller Flashback i allmänhet under en tid framöver. Det tar för mycket av min tid då jag just nu skriver två uppsatser, renoverar en lägenhet samt har åtaganden till vänner och flickvän. Det går givetvis före fortsatt polemik här.

Citat:
Rape, including child rape, is increasing at shocking rates in South Africa. Sexual violence against children, including the raping of infants, has increased 400% over the past decade (Dempster, 2002). According to a report by BBC news, a female born in South Africa has a greater chance of being raped in her lifetime than learning how to read (Dempster, 2002). When South Africa became a democracy in 1994, there were already 18,801 cases of rape per year, but by 2001 there were 24,892 (Dempster, 2002).

Din poäng var väl att våldtäkt ökat medan inbrott och rån minskat i Sydafrika, och att det skulle slå hål på en socio-ekonomisk förklaring? Vi är överens om att våldtäkter är vanligt förekommande i Sydafrika utan att det behöver upprepas in absurdum, men hur var det med de minskade inbrotten och rånen mellan -94 och -01? När du hittat den statistiken får du även gärna tala om vilka hållbara slutsatser och bevis man kan dra utifrån detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in