2013-12-25, 23:07
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Sydkorea, Japan, same shit.
Du missade kanske att Sverige spelade alla sina matcher i Japan?
Citera
2013-12-25, 23:12
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
"Jag kommer ihåg VM i Japan första gången jag var med och han skruvade in frisparken mot Argentina, därifrån till nu mot Irland när han avgjorde med ett skott i krysset, jag har sett allt det där. Jag vet att han är en stolt svensk fotbollsspelare."

Skottet mot Irland gick dock inte i krysset.
Citera
2013-12-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow

Haha, vilken lucka! Då får väl jag ta på mig dumstruten då, var säkert bara för dum och ung för att lägga någon vikt i vilka länder de olika matcherna spelades. Sedan dess har jag bara hört mästerskapet omnämnas som VM 2002 i Sydkorea vad jag minns, så eventuella japanminnen har förträngts. Jaja.

Undrar förresten vad den gode Zlatan skulle ha att säga om sina kvinnliga nominerade konkurrenter till Puskás Award.

Citat:
The Award rewards the best goal scored betw
een the dates of 1 November 2012 and 2 October
2013 (inclusively), without distinction of champion
ship, gender or nationality.
Citera
2013-12-26, 06:54
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Blir det inte syntax error på andra hållet också? Vad säger de som tidigare ogillade Zlatan men som gillar uttalandet?
Har själv aldrig varit någon Zlatan fantast,men jag myser lite extra vid varje tillfälle som PK folket får sig en känga.
Kan jämföra lite med debatten om Ryssland,har inga synpunkter vad det gäller homosexuella,men jag ler när Putin sätter käppar i hjulen för PK Sverige.
Citera
2013-12-26, 08:15
Medlem
Bara så ni vet så har Zlatan planerat den här attacken i 1 månads tid! Herregud.

Kan inte nån jävel bränna ner aftonhorans redaktion så vi slipper bli tvångsmatade med deras vidriga sensationjournalistik?
Jag hoppas Aftonhoran inser att dom är ute på väldigt tunn is, han har bojkottat dom förut och jag hoppas han gör det igen.

Det är bara en tidsfråga innan han får kritik för att han inte var i Kärrtorp i Söndags.

Nilla Fischer eller Nils som hon förmodligen vill bli kallad, kan ju knappast hört mycket dumma saker i sitt liv om det där var det "dummaste jag hört".
Citera
2013-12-26, 11:49
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ederkoppmannen
Bara så ni vet så har Zlatan planerat den här attacken i 1 månads tid! Herregud.

Kan inte nån jävel bränna ner aftonhorans redaktion så vi slipper bli tvångsmatade med deras vidriga sensationjournalistik?
Jag hoppas Aftonhoran inser att dom är ute på väldigt tunn is, han har bojkottat dom förut och jag hoppas han gör det igen.

Det är bara en tidsfråga innan han får kritik för att han inte var i Kärrtorp i Söndags.

Nilla Fischer eller Nils som hon förmodligen vill bli kallad, kan ju knappast hört mycket dumma saker i sitt liv om det där var det "dummaste jag hört".
Nu var det Expressen som gjorde intervjun, kanske oväsentligt att läsa artikeln?
Citera
2013-12-26, 12:36
Medlem
MisterMGMTs avatar
Som vanligt hoppar Laul på Zlatan så fort han får chansen. Försöker förminska Zlatan, kallar honom "tuffa killen". Asså vet Laul inte ens vem Zlatan är? Kallar honom "tuffa killen" som om Laul är mamma till en kille i ett kvarter där Zlatan är en mobbare som bor tvärs över gatan... Som om Laul ens känner Zlatan.. ja visst har du väl frågat: "Hur e läget Zlatan" på nån presskonferens men det är otroligt irriterande att se Laul skriva en så snabb krönika om Zlatan där det är uppenbart att Laul försöker leka moralisk överordnad och tror att bara för att han skriver i en stor tidning så ska alla hålla med hans åsikt.
Skit ner dig Laul jävla sköldpadda. Hoppas ditt huvud lossnar snart med tanke på alla huvudskakningar du gör framför kameran... LOL.
Citera
2013-12-26, 12:51
Medlem
Fickludds avatar
Damernas förbundskapten Pia Sundhage levererar en sedvanlig plattityd: "-Tråkigt och ledsamt för svensk fotboll när en lagkapten uttrycker sig så. Det visar på brister i manlig fotbolls värdegrund."

Jag tittat inte på svenska damlandslagets matcher eftersom jag inte anser att det är tillräckligt likt elitidrott. Zlatan må ha en liknande åsikt och har all rätt att uttrycka sin åsikt utan att det ska kommenteras med trams.
Citera
2013-12-26, 14:58
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Som vanligt hoppar Laul på Zlatan så fort han får chansen. Försöker förminska Zlatan, kallar honom "tuffa killen". Asså vet Laul inte ens vem Zlatan är? Kallar honom "tuffa killen" som om Laul är mamma till en kille i ett kvarter där Zlatan är en mobbare som bor tvärs över gatan... Som om Laul ens känner Zlatan.. ja visst har du väl frågat: "Hur e läget Zlatan" på nån presskonferens men det är otroligt irriterande att se Laul skriva en så snabb krönika om Zlatan där det är uppenbart att Laul försöker leka moralisk överordnad och tror att bara för att han skriver i en stor tidning så ska alla hålla med hans åsikt.
Skit ner dig Laul jävla sköldpadda. Hoppas ditt huvud lossnar snart med tanke på alla huvudskakningar du gör framför kameran... LOL.
Var hittar du den kronikan?

Om du kanner till Laul sa borde du veta att han och Zlatan har en ganska brokig historia:

http://nyheter24.se/sport/fotboll/landslaget/184319-zlatans-laul-attack-fan-vad-ful-du-ar
Citera
2013-12-26, 16:14
Medlem
Zlatan sån kung! Enda som vågar säga vad han tycker. Gillar att han står upp för taco också.
Citera
2013-12-26, 16:47
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Undra när damerna ska vakna upp till verkligheten. Suck..

När vi får till en match mellan Herrlandslaget och Damlandslaget.
Först då och förstå då får vi käften på dessa jävla PK-amatörer med sina lesbianvärdegrunder och liknande smuts.

Är på tiden att de tas ner på jorden igen.
Citera
2013-12-26, 18:32
Bannlyst
Löjligast är ändå att Zlatan säger ”Med all respekt för det damerna gör, de har gjort det fantastiskt bra” för att lite senare tycka att Sjögran ska nöja sig med en cykel med Zlatans autograf på…

Vilken jävla dubbelmoral

Zlatan har påpekat hur han med sin bakgrund behövt vara mycket bättre än andra för att bli accepterad. Hur tror han Pia Sundhage o Co har haft det på vägen? Han borde identifiera sig med dem, och inte sparka på dem.

Zlatan är helt klart inte direkt den skarpaste kniven i lådan och bör hålla sig till fotboll och inte kommentera saker och ting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in