Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Det är ju inte frågan om att läsa någon (Zlatan) fel utan om mediakåta personer samt pressen som vill uttala sig i samma uttjatade ämne.
Har gjort en snabb enkät på egen hand utanför mitt boende och har intressanta svar.
Fråga; Är Lotta bättre är Zlatan? Svar; Nej, hon skulle inte skulle lira div 2 norra utan att bli bänkad. (Tror nog att hon skulle få chansen).
Fråga; Skulle Lotta fått en bil då AS fick en? Svar; Nej, hon hade ingen som ville ge en bil till henne. (Håller med pöblen här)
Fråga; Är Sverige ett bra land? Svar; Ja, men vi har media som suger, dock bättre även än tex. England (Skönt att andra länder också har dåliga blaskor).
Jag menar att som Ehsan Fadakar förvänta sig att Zlatan skall vara någon slags politiskt korrekt fyrbåk inom fotbollen är fullständigt efterblivet. Han läser Zlatan totalt fel. Han är inte sådan alls.
Vi måste komma ihåg att Zlatan är i första hand en jugoslav, uppfostrad av jugoslaver i ett mycket invandrartätt område i Malmö. Inget fel i det men en sådan person har helt andra värderingsramar än vad svenskar i gemen har (och speciellt PK-media som strävar efter att hålla sig så långt borta från verkligheten som möjligt).
Citat:
Ursprungligen postat av
dickpUmp
Tänka sig att det här har blivit ett sånt hett diskussionsämne...
- Olof Lundh
Haha, jösses så uselt.
EDIT: Och sen hade världen varit en bättre plats om Henrik Rydström bara kunde hålla käften.
Jag brukar gilla Lundh men det där var ju bara ofattbart tragiskt. Zlatan spelar inför fullsatta läktare mer eller mindre varje match... Pia-febern var ju dock givetvis irriterande. En lesbisk kommunist liksom.