2018-07-21, 19:58
Medlem
kompjuters avatar
Är zlatan en blandras med kinesiskt påbrå, tycker han har fått rätt mycket "kinesögon" på senare år?
Citera
2018-07-22, 01:03
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Är zlatan en blandras med kinesiskt påbrå, tycker han har fått rätt mycket "kinesögon" på senare år?
Han är zigenare, vars förfäder kom till Europa från Asien.
Citera
2018-07-24, 19:43
Bannlyst
Att Zlatan under sin hela aktiva karriär kommit dragandes med påståendet "Media behöver mig, jag behöver inte media" kan med all rätt tilllbakavisas. Paradigmskiftet är här, nu behöver Zlatan media för att kunna hanka sig fram.
Citera
2018-07-24, 19:52
Medlem
pontusherin.se/darfor-alskar-manniskor-en-narcissist-som-trump/

Beskrivningen är som gjuten när det gäller Z..
Citera
2018-07-25, 01:35
Medlem
Stivalis avatar
Känner att jag bara måste droppa namnet Ranko Despotovic någonstans på FB då jag upptäckte denna spelare precis. Onekligen ett tungt namn. Något säger mig att Zlatan inte skulle haft något emot det namnet & att bli kallad "despoten". Avslutningen i Paris SG när hans barn kom in med tröjor med namnen "King" & "Legend" är nog bland det sjukaste jag sett vad gäller storhetsvansinne i fotboll.

Zlatan mötte nog aldrig serben Despotovic. När Zlatan var i Barcelona 2009/10 så var Despotovic i Segunda med Salamanca.
Citera
2018-07-25, 01:54
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Känner att jag bara måste droppa namnet Ranko Despotovic någonstans på FB då jag upptäckte denna spelare precis. Onekligen ett tungt namn. Något säger mig att Zlatan inte skulle haft något emot det namnet & att bli kallad "despoten". Avslutningen i Paris SG när hans barn kom in med tröjor med namnen "King" & "Legend" är nog bland det sjukaste jag sett vad gäller storhetsvansinne i fotboll.

Zlatan mötte nog aldrig serben Despotovic. När Zlatan var i Barcelona 2009/10 så var Despotovic i Segunda med Salamanca.

Och Zlatan betyder väl ungefär guld. Zlatan Despotovic = Gulddespoten.
Citera
2018-07-25, 11:34
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Haha, Ranko Despotovic. Nästan för bra för att vara sant. Låter som en seriefigur eller från en sketch om nån juggemafioso.

Citat:

Om de mötts hade det nog varit Zlatan som velat byta tröja med honom. Tänk er själva, Zlatan Despotovic ...
Citera
2018-07-25, 11:49
Medlem
BarryHeros avatar
Zlatan kommer att "försvinna ifrån rampljuset" för att fokusera på familjen när karriären är över:

https://twitter.com/PTI/status/1021883585538736131
Citera
2018-07-25, 12:44
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
När blev zlatan egentligen en arrogant skitstövel? Sitter nämligen och tittar på em krönikan från 04 och, visst han har ju alltid haft självförtroende/ego men han ger ett bra mycket mer sympatiskt intryck i den krönikan än man ser honom nu. Någonstans steg helt enkelt framgångarna honom högt över huvudet och snubben åkte som en raket över molnen. Synd. Visst han är fortfarande populär i sverige men han kunde ha blivit ännu större om han bara haft en mer ödmjuk och respektfull ton/uppförande.

Solklart att det gick till överdrift när han blev klar för PSG. Där blev Zlatan en parodi på sig själv till slut.
Citera
2018-07-25, 14:57
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:

Ibland vill man att Flashback ska ha ett likesystem så att man slipper quota bara för att få skriva "haha".

Haha!
Citera
2018-07-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Han är zigenare, vars förfäder kom till Europa från Asien.
Han har ju själv förnekat det, men vem vet vad som är sant.
Tittar man på Kroatiens lag så skulle ju Z. passa in ganska dåligt där rent utseendemässigt, hans svartmuskighet skulle sticka ut.
Den enda juggen som jag tycker påminner en del utseendemässigt om Z. är Marko Arnautovic, även om han är betydligt ljusare.
Citera
2018-07-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadork
Han har ju själv förnekat det, men vem vet vad som är sant.
Tittar man på Kroatiens lag så skulle ju Z. passa in ganska dåligt där rent utseendemässigt, hans svartmuskighet skulle sticka ut.
Den enda juggen som jag tycker påminner en del utseendemässigt om Z. är Marko Arnautovic, även om han är betydligt ljusare.
Det finns inget som tyder på att Zlatan är zigenare.

Grunden är förmodligen att det är ett vanlig förolämpning på balkan samt att det hänvisar lite på att han vandrar mellan klubbar (främst i Italien).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in