2013-08-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Vidare förstår jag inte mig på dem som vill att Zlatan ska stanna. PSG som lag i all ära, men ligan är helt enkelt för dålig för Zlatan.

Så vart ska han gå? Real ryktet känns överspelat och Man U ryktet som precis tagit fart känns inte speciellt troligt.
Citera
2013-08-06, 20:42
Medlem
Äh, det här blir rätt bra. PSG är lite outsider i CL med Cavani och förstärkt backlinje samt två potentiella framtidsstorstjärnor i Verratti och Lucas. Framförallt samarbetet Zlatan-Cavani ska bli intressant att se hur det blir. Svårt att säga, kan bli en helt otroligt succe och världens farligaste anfall, kan bli total pannkaka där två världsstjänor inte kan spela tillsammans eller så blir det halvdant, de funkar inte tillsammans men är så bra individuellt så saker händer ändå.

Kan Zlatan hantera om Cavani spelar bättre? Går de långt i CL är det nog inga problem, annars?
Citera
2013-08-06, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Äh, det här blir rätt bra. PSG är lite outsider i CL med Cavani och förstärkt backlinje samt två potentiella framtidsstorstjärnor i Verratti och Lucas. Framförallt samarbetet Zlatan-Cavani ska bli intressant att se hur det blir. Svårt att säga, kan bli en helt otroligt succe och världens farligaste anfall, kan bli total pannkaka där två världsstjänor inte kan spela tillsammans eller så blir det halvdant, de funkar inte tillsammans men är så bra individuellt så saker händer ändå.

Kan Zlatan hantera om Cavani spelar bättre? Går de långt i CL är det nog inga problem, annars?

Som du säger så är det inte alls skrivet i sten att det blir en succé med Cavani och Zlatan.

Sen tycker jag deras ytterbackar är alldeles för svaga. Mittfältet håller inte hög klass heller.
Citera
2013-08-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ongenda
Som du säger så är det inte alls skrivet i sten att det blir en succé med Cavani och Zlatan.

Sen tycker jag deras ytterbackar är alldeles för svaga. Mittfältet håller inte hög klass heller.

Även efter sommarens förstärkningar?

Iaf, PSG är ju ändå ett långtidsprojekt (hoppas jag) så nästa år lär det se ännu bättre ut med fler värvningar och flera yngre spelare som kan ha blommat ut.
Citera
2013-08-06, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Även efter sommarens förstärkningar?

Iaf, PSG är ju ändå ett långtidsprojekt (hoppas jag) så nästa år lär det se ännu bättre ut med fler värvningar och flera yngre spelare som kan ha blommat ut.

Har man värvat nån ytterback?

Ongenda är en supertalang men lär inte få så mycket speltid då han konkurrerar mot två av världens bästa anfallare.
Citera
2013-08-06, 21:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ongenda
Har man värvat nån ytterback?

Ongenda är en supertalang men lär inte få så mycket speltid då han konkurrerar mot två av världens bästa anfallare.

Digné. En av de mer lovande ytterbackarna i Europa vad jag hört.
Citera
2013-08-06, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Digné. En av de mer lovande ytterbackarna i Europa vad jag hört.

Ja juste, det är han som spela för Frankrike i U20 i somras?

PSG har ju förbannat talangfulla lirare. Men ingen av dessa lär få speltid före dom etablerade spelarna(?).
Citera
2013-08-06, 22:52
Medlem
junazs avatar
Appropå ytterbackar, har ni glömt bort Maxwell helt eller? Backlinjen tycker jag inte är problemet hos PSG, snarare att man saknar minst en klassmittfältare (typ en Wesley Sneijder). Visst har man talanger osv, men inget riktigt tungt namn i mitten som har rutinen...

OnT: jag tror definitivt att Zlatan skulle "klara av" att Cavani blev skyttekung, herregud, han är inget småbarn längre. Som han sagt flera gånger: hellre att laget vinner än att han själv gör mål.
Senast redigerad av junaz 2013-08-06 kl. 22:54.
Citera
2013-08-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Appropå ytterbackar, har ni glömt bort Maxwell helt eller? Backlinjen tycker jag inte är problemet hos PSG, snarare att man saknar minst en klassmittfältare (typ en Wesley Sneijder). Visst har man talanger osv, men inget riktigt tungt namn i mitten som har rutinen...

OnT: jag tror definitivt att Zlatan skulle "klara av" att Cavani blev skyttekung, herregud, han är inget småbarn längre. Som han sagt flera gånger: hellre att laget vinner än att han själv gör mål.

Just det, Sneijder! Håller verkligen med om att innermittfältet är det stora problemet, man behöver en kreatör och Sneijder hade jag helt glömt bort. Han är ju precis vad de borde satsa på då han är i Galatasaray och inte någon storklubb och inte har någon superlön. Han är ju perfekt! Jag menar, Özil tror jag inte man får men Sneijder borde definitivt gå!

Visst det blir svårt för Ondenga men samtidigt så lär PSG krossa ligan i år, man vann ju trots allt ganska överlägset till slut förra året och med de förstärkningar man gjort i år... Kan nog bli en hel del inhopp mot sämre lag. Kanske spelar med enbart Zlatan eller Cavani ibland och låter dem vila...
Citera
2013-08-06, 23:55
Medlem
anteri17s avatar
Man kan ju inte vara på allvar om man tror Digne ska peta Maxwell.
Citera
2013-08-07, 00:23
Medlem
han solos avatar
Förstår inte heller de som ser problem med Maxwell. En underbar spelare som är mycket underskattad. Jämn och fin...
Citera
2013-08-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Förstår inte heller de som ser problem med Maxwell. En underbar spelare som är mycket underskattad. Jämn och fin...

Ja, jag tyckte det var andra kanten det var problem med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in