2009-07-06, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_curry
Man kan ju välja några hundra som bor i kommunen eller orten där det har hänt och så sätter de fyra pers på varje målning så får de bedöma den. Bara vad jag tycker.
en vanlig svensson kan knappast se kvaliteter i en målning. dom skulle lika gärna kunna välja en sak av ifus framför skil tex
Citera
2009-07-06, 19:28
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666IKVSTR
en vanlig svensson kan knappast se kvaliteter i en målning. dom skulle lika gärna kunna välja en sak av ifus framför skil tex
Så alla är svenssons...?
Citera
2009-07-07, 01:09
Medlem
schteeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_curry
Så alla är svenssons...?

tror du de inte skulle bli lagom dyrt om 4 pers skulle kolla varenda piece
Citera
2009-07-16, 17:22
Medlem
Skäms ni inte?

Nu menar jag er som hållt på några år och är några år över 18 iofs ni som precis fyllt 18 borde vara tillräckligt klara och vuxna och förstå att det är faktist väldigt barnsligt att hålla på och kladda hela nätterna.
Jag tyckte ochså det va tufft och skoj att kladda på toaletterna när jag gick på mellanstadiet och början av högstadiet men lyckligtvis så växte man ifrån sådana barnsliga saker.
Jag skäms nästan jag ser sådan människor som er på stan, ni går runt hängiga byxor ,någon tuff thsirt med något coolt tryck på och dreadlocks och tycker ni ser jättetuffa ut! Vi normala trycker ni ser utevecklingstörda ut och skrattar åt er. Min brorson är 7 år och tycker sånt är tufft och det kan jag förstå men vuxna människor som håller på och kluddar har nog antingen tagit allt för många sug på sprayflaskan eller jävligt seg i den personligautvecklingen.
Citera
2009-07-16, 17:25
Medlem
svensk-koreanskas avatar
På Kuba välkomnar man graffiti, av helt andra anledningar.
Citera
2009-07-16, 17:29
Medlem
LarryKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedool
Nu menar jag er som hållt på några år och är några år över 18 iofs ni som precis fyllt 18 borde vara tillräckligt klara och vuxna och förstå att det är faktist väldigt barnsligt att hålla på och kladda hela nätterna.
Jag tyckte ochså det va tufft och skoj att kladda på toaletterna när jag gick på mellanstadiet och början av högstadiet men lyckligtvis så växte man ifrån sådana barnsliga saker.
Jag skäms nästan jag ser sådan människor som er på stan, ni går runt hängiga byxor ,någon tuff thsirt med något coolt tryck på och dreadlocks och tycker ni ser jättetuffa ut! Vi normala trycker ni ser utevecklingstörda ut och skrattar åt er. Min brorson är 7 år och tycker sånt är tufft och det kan jag förstå men vuxna människor som håller på och kluddar har nog antingen tagit allt för många sug på sprayflaskan eller jävligt seg i den personligautvecklingen.

Hahaha det där gjorde min dag! Skulle snarare säga att många jag känner som målar har iaf inte dreadlocks absolut inte det....
Roligt med folk som dömmer efter utseendet, du ingen koll på vad du snackar om.
Citera
2009-07-16, 17:32
Medlem
Tazquas avatar
Hahah sedär. Ni graffare har skaffat en klädstil också
Citera
2009-07-16, 17:33
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Nu håller inte jag på med graffiti, men jag tycker att det kan vara jävligt snyggt om det är någon som är duktig på det. När det är kladd som det brukar vara på tunnelbanorna och vid busskurer t.ex. då är det klotter och ser bara jävligt illa ut.
Citera
2009-07-16, 17:35
Medlem
Jag spred ut bland mina vänner och bekanta att en kompis till mig hade börjat måla graffiti (han har aldrig gjort det) men det spred sig som en löpeld och folk blev sura och undvek honom och undrade va det va för något fel på honom. Jag hade ju jättekul åt det här men kompisen va inte lika glad när han fick reda på vad jag spridit ut. Nu förstår ni nog hur jävla lågt det är att vara en kluddare! JA det är faktist riktigt pinsamt om folk tror man är en klottrare!
Citera
2009-07-16, 17:37
Bannlyst
Citat:
Jag spred ut bland mina vänner och bekanta att en kompis till mig hade börjat måla graffiti (han har aldrig gjort det) men det spred sig som en löpeld och folk blev sura och undvek honom och undrade va det va för något fel på honom. Jag hade ju jättekul åt det här men kompisen va inte lika glad när han fick reda på vad jag spridit ut. Nu förstår ni nog hur jävla lågt det är att vara en kluddare! JA det är faktist riktigt pinsamt om folk tror man är en klottrare!
uteslöt ni "kompisen" från erat mopedgäng också? fyfan så taskigt isf
Citera
2009-07-16, 17:39
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Så bara för att dina kompisar är känsliga så är allas det?
Citera
2009-07-16, 17:39
Medlem
fotograffs avatar
Citat:
Jag skäms nästan jag ser sådan människor som er på stan, ni går runt hängiga byxor ,någon tuff thsirt med något coolt tryck på och dreadlocks och tycker ni ser jättetuffa ut!

hahaha dagens citat .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in