Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-01, 14:07
  #2305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Jag bara undrar vilken psykisk sjukdom klottrare lider av? För de är riktigt psykiskt störda. Svåra tvångssyndrom?

ALLA hatar dem och deras klotter. Det borde vara skottpengar på dem.


😂… det är väl detta klottrarna vill åt. Tjocka fjantar som sitter hemma och hyperventilerar över graffitin
Citera
2023-09-20, 15:41
  #2306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Jag bara undrar vilken psykisk sjukdom klottrare lider av? För de är riktigt psykiskt störda. Svåra tvångssyndrom?

ALLA hatar dem och deras klotter. Det borde vara skottpengar på dem.
Det finns nog tonåringar som klottrar för att dom är uttråkade och omogna.

Och nä, alla hatar inte dom som klottrar, bara klottrandet i sig.
Citera
2023-09-20, 15:45
  #2307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det finns ett mycket enkelt och effektivt sätt att stoppa klotter, som samhället tyvärr är alldeles för PK för att anamma: Första gången en klottrare blir tagen klipper man av tummarna på fanskapet. Lyckas idioten trots allt fortsätta hantera sprayburkar och blir tagen igen hugger man av båda händerna. Skulle den värdelösa undermänniskan på något oupptänkligt sätt sedan bli tagen klottrandes igen så hugger man helt sonika av huvudet. Skickar man ut patruller på gatan som upprätthåller denna ordning är problemet snart löst för alltid. Ingen annan än de mest förståndshandikappade fanskap skulle våga gå runt med en sprayburk. Jag skulle anmäla mig frivilligt till en sådan patrull utan att ens få betalt, och jag är nog inte den enda. Jag önskar alltid död åt gärningsmannen om jag ser klotter.

Lol det är alltid lätt att vara "tuff" bakom en skärm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback