2026-04-14, 19:25
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag personligen tycker att samhället tar alldeles för lätt på den sociala smitta och varböld som klottrarna utgör på samhällskroppen.

Mitt anspråkslösa förslag är att klottrare borde kastreras på plats med rostig vitlökspress. Sedan borde de få utstå anal penetrering av Brasilianska och Nordafrikanska välutrustade män på bästa sändningstid i SVT, så att alla i Sverige kan titta och skratta när de kastrerade klottrarna blir rövknullade så det ryker om det!

En död klottrare (efter tortyr och rövknull) är en BRA klottrare!

Om man är så himla körd i skallen att man inte fattar att det är fel att klottra på andra personers egendom, då förtjänar man att bli kastrerad och rövknullad!!!

Afa levererar åter igen...

Finns brott och det finns brott, kan se förjävligt ut kan se bra/bättre ut men finns fan värre saker att lägga sin arga energi på. Klotter kommer nog avvecklas mer o mer av kidsen i dagsläget vettu, tiktok bland fåren & gråtrunkning tar över mer och mer än att springa efter tågspåren så håll ut en stund till
Citera
2026-04-14, 21:35
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Afa levererar åter igen...

Finns brott och det finns brott, kan se förjävligt ut kan se bra/bättre ut men finns fan värre saker att lägga sin arga energi på. Klotter kommer nog avvecklas mer o mer av kidsen i dagsläget vettu, tiktok bland fåren & gråtrunkning tar över mer och mer än att springa efter tågspåren så håll ut en stund till

Nä, jag tycker faktiskt samhället ser alldeles för lätt på "vardagsbrott" som gör tillvaron sämre och fulare för vanliga skattebetalare.

Att en äcklig liten fitta går och klottrar på en vägg förfular hela samhället. Först måste alla ärliga och skattebetalande människor titta på den lilla fittans klotter, sen måste dyra insatser sättas in för att tvätta bort klottret.

Och om den lilla klottrande fitta åker fast, så får hen ett patetiskt låtsats-straff utan några som helst konsekvenser!

Därför tycker jag att klottrande små fittor borde bli brutalt misshandlade på bästa sändningstid i SVT! (De är ju korkade apungar och undermänniskor, så våld är det enda språk som de förstår!). Sen på någon dyr betalkanal så borde man sända hur klotter-ungarna blir analt våldtagna av välutrustade killar från Afrika!!!
Citera
2026-06-02, 18:44
Medlem
fiserjuendels avatar
Citat:
Nä, jag tycker faktiskt samhället ser alldeles för lätt på "vardagsbrott" som gör tillvaron sämre och fulare för vanliga skattebetalare.

Att en äcklig liten fitta går och klottrar på en vägg förfular hela samhället. Först måste alla ärliga och skattebetalande människor titta på den lilla fittans klotter, sen måste dyra insatser sättas in för att tvätta bort klottret.

Och om den lilla klottrande fitta åker fast, så får hen ett patetiskt låtsats-straff utan några som helst konsekvenser!

Därför tycker jag att klottrande små fittor borde bli brutalt misshandlade på bästa sändningstid i SVT! (De är ju korkade apungar och undermänniskor, så våld är det enda språk som de förstår!). Sen på någon dyr betalkanal så borde man sända hur klotter-ungarna blir analt våldtagna av välutrustade killar från Afrika!!!

Fan vad arg du är då, inte fått någonting inuti fittan på länge eller ?
Citera
2026-06-02, 22:29
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiserjuendel
Fan vad arg du är då, inte fått någonting inuti fittan på länge eller ?

Jag har en fin fitta, men du ÄR en liten fitta!
Citera
2026-06-03, 10:57
Medlem
fiserjuendels avatar
Citat:

Jag har en fin fitta, men du ÄR en liten fitta!

Ja, kvinnorna i dem umgängeskretsarna jag rör mig bland brukar vara sexuellt frustrerade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in