Citat:
Ursprungligen postat av achillea
Nyhetsrapporteringar, hehe... typ Efterlyst allas ”invandringskritiska” nyhetskälla. Och sedan litet från blågula frågor och info14.
De flesta vanliga svenskar nöjer sig med nyheterna i skvalkanalerna på radion och tvnyheterna.
Men man har lärt sig lägga ihop 2 +2 ,med privata upplevelser jämfört med det som presenteras av media,även om journalisterna och politikerna aldrig talar klarspråk..
Info14 och blågula frågor är för proffsen..