Citat:
Ursprungligen postat av gulasnubben
Egendomlig valrörelse måste jag säga. Rör det sig om någon muthärva eller den gamla präktiga PKismen?
Underlig frågeställning. Varför skulle partierna ha mutat Expressen att skriva en artikel som är emot SD? Sådana förekommer ju hela tiden. Jag skulle bli betydligt mer förvånad om det skrevs en positiv artikel om SD, sånt här är ju vardagsmat.
En negativ artikel om SD behöver knappast en egen tråd. Frågeställningen om muthärva lämpar sig möjligen för konspirationsforat.
Konsensus bland Sveriges "journalister" i fråga om SD och invandring är extremt hög, partierna behöver knappast muta någon. Denna artikel är bara en i mängden av tröttsamma försök att koppla ihop SD med "högerextremism".