2010-03-20, 00:04
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilsenYngling
Ja. Jan Milld är bra.

...

Han är inte bara bra. Han är lysande!

Men är han riktig Sverigedemokrat, medlem alltså eller en autonom nationalist som vill att det ska gå bra för Sd?
2010-03-20, 00:05
Medlem
Stroh-M.D.s avatar
Kan du vara god och ge några exempel eller förväntar du dig att vi skall slösa bort tio minuter av våra liv av att faktiskt se propagandatramset?
2010-03-20, 00:05
Medlem
Vetemjölners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F

Men är han riktig Sverigedemokrat, medlem alltså eller en autonom nationalist som vill att det ska gå bra för Sd?

Han har varit medlem, men är det inte längre. Men han propagerar för SD.
Senast redigerad av Vetemjölner 2010-03-20 kl. 00:12.
2010-03-20, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stroh-M.D.
Kan du vara god och ge några exempel eller förväntar du dig att vi skall slösa bort tio minuter av våra liv av att faktiskt se propagandatramset?

Se själv för att förstå.
2010-03-20, 00:27
Medlem
Stroh-M.D.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xorxes
Se själv för att förstå.

Glöm det. Aldrig att jag frivilligt utsätter mig för en "dokumentär" på Youtube för att lära mig något om något så kontroversiellt som SD och invandring, särskilt när de börjar med att i första bildrutan skrika "LÖGNARNA!" med en taffligt photoshoppad Pinochionäsa.

Människor med så dålig smak kan aldrig tänkas ha något vettigt att säga.
2010-03-20, 00:33
Medlem
Vetemjölners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroh-M.D.
Glöm det. Aldrig att jag frivilligt utsätter mig för en "dokumentär" på Youtube för att lära mig något om något så kontroversiellt som SD och invandring, särskilt när de börjar med att i första bildrutan skrika "LÖGNARNA!" med en taffligt photoshoppad Pinochionäsa.

Människor med så dålig smak kan aldrig tänkas ha något vettigt att säga.

22 minuter innan det där inlägget sa du att du inte ville slösa bort 10. Vad gör du egentligen i tråden om du inte vill veta vad som sägs?
2010-03-20, 00:34
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F

Jan Milld ligger säkerligen närmare ND och har alltid gjort det, men rört sig närmare i och med att Sverigedemokraterna mer och mer övergett de riktiga nationalisterna. Däremot hoppas han att SD kommer kunna komma in och förändra någonting och öppnar dörrar. Därför uppmuntrar han människor att rösta på dessa.
Senast redigerad av vilsenYngling 2010-03-20 kl. 00:38.
2010-03-20, 00:43
Medlem
Stroh-M.D.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetemjölner
22 minuter innan det där inlägget sa du att du inte ville slösa bort 10. Vad gör du egentligen i tråden om du inte vill veta vad som sägs?

Jag är intresserad av vad som kan tänkas sägas men tänker inte se det där klippet för att komma fram till det. Om någon skulle kunna tänka sig att sammanfatta argument kan jag läsa det på tio sekunder istället för de tio minuter jag måste genomlida meddelandet, dessutom inpackat i uppenbar propaganda.
2010-03-20, 00:54
Medlem
Averys avatar
Men snälla du, debatten utgår ifrån klippet.

Se klippet och plika ihop något på tangentbordet sedan, annars gtfo.
2010-03-20, 01:11
Medlem
Stroh-M.D.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Men snälla du, debatten utgår ifrån klippet.

Se klippet och plika ihop något på tangentbordet sedan, annars gtfo.

Ojdå, och här trodde jag i min enfald att debatten handlade om idéerna i klippet (vilka fortfarande inte ens nämnts) och inte klippet i sig. Vad gäller klippet har jag redan sagt vad jag tycker: öppningsbilden var fruktansvärt smaklös.

Och nej: jag trollar inte. Jag är högst villig att debattera de politiska idéerna som klippet kan tänkas innehålla om någon bara kunde tänkas säga vilka de är! Om tråden bara tänkt vara någon form av ryggdunk i stil med "Grymt klipp, det killen säger är så jävla sant asså" så kan tråden gtfo till chatten istället.

IMHO så är det hemskt dålig stil att slänga upp ett klipp och sedan kräva alla som vill debattera att de ser det. Ungefär lika dålig stil som en annan lirare gjorde i ett helt annat sammanhang om kristallterapi: grejen vara bara att de klippen säkert var i ordningen 6 timmar långa...

Har ni några argument så fram med dem!
2010-03-20, 01:18
Medlem
Averys avatar
Men självklart handlar tråden om idéerna i klippet (TS kanske känner sig lat), men du kan väl bemöda dig att se klippet innan du börjar snacka skit (ursäkta för påhoppet).

Känns som vi har kommit way out OffT så till frågan.

Självklart faller inte SD till medias smak men det känns som detta ämne varit uppe till debatt alldeles för många gånger för att det ska komma en ny infallsvinkel.
2010-03-20, 01:24
Medlem
Stroh-M.D.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Självklart faller inte SD till medias smak men det känns som detta ämne varit uppe till debatt alldeles för många gånger för att det ska komma en ny infallsvinkel.

Sant. Carry on.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in