2010-10-07, 09:58
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Åkesson ska debattera Ohly idag, någon som vet mer? Hörde det på radio precis...

Jag ber att du inte är ett troll och att det du säger är sant! I want to belive!
2010-10-07, 09:59
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanWarfare
Reinfeldt anar nog det och har ju redan börjat förbereda för att skapa "ekonomiskt gynnade zoner", vilket jag gissar kommer bli hans mirakelpiller för getto-frågan.
Det finns en del skrivet här på om andra länder som testat dessa skattebefriade zoner i ghettot, med anledning av att Norberg och Munkhammar fått debattartiklar i ämnet publicerade. Jag tror det är Kronan09 som är insatt i frågan.

Om jag minns rätt så har det redan testats i Frankrike, UK och USA. Lyon, Compton och nånstans mer - och det funkar inte.

Om Reinfeldt börjar köra hårt på detta (eller Timbro-tomten Munkhammar) öppnar han sig för massiv kritik för att öka administrationen genom alla undantag, införa Apartheidregler som förfördelar den närande ursprungsbefolkningen samt att det verkligen sätter ögonen på vilka katastrofområden de s k "utanförskapsområdena" är.

Jag tror också att vi kommer att få se en ändring av kritiken mot SD ganska snart. Vänstermupparna och vänstermultikultisarna har verkligen ingen ammunition, de riktigt farliga är de globala liberalisterna. De som med trovärdighet kan tala om den egna försörjningen centrala utrymme i människans liv, snacka om företagande och nya jobb, injektioner, nystartsjobb, arbetskraftsinvandring - samtidigt som de med andra handen ökar på bedrägeri- och asylinvandringen till tidigare aldrig skådade nivåer. Vart ska arbetskraftsinvandringen komma från och varför ska de välja Sverige? Vem fan med en vettig utbildning vill flytta till detta multietniska skithål för att försörja horder av analfabetiska klantomtar och mordiska araber?

Men det sistnämnda och den samhälleliga katastrof som stundar när ingen tanke ägnas åt det samhälle som blir resultatet av okontrollerad skitinvandring, det kommer vare sig Timbro-tomtarna eller Reinfeldt att beröra. Förmodligen kommer politbyråns smädesord om rasism, fascism, främlingsfienlighet osv då att köras ytterligare några varv, men från andra sidan s.a.s.
2010-10-07, 10:05
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KladHest
Verkar som det är sant.
http://www.presskontakt.se/pressreleaser/visa/pressrelease/287754/lars-ohly-debatterar/7EFCC905-3171-8936-B8D2-49FB847DD0C2
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/vansterpartiet/pressrelease/view/lars-ohly-debatterar-mot-jimmie-aakesson-i-studio-ett-idag-491011

Antar att studio ett är SVT1 eller är jag helt efter?

Edit: Verkar vara i P1
Vad i helvete? Vissa i mediesvängen (public service) har iaf fattat att smida medan järnet är varmt, med det avser jag att ta med SD dagligen i sin rapportering och då inte bara tala "om" SD utan faktiskt "med". Almqvist och Åkesson igår, mer Åkesson idag.
2010-10-07, 10:13
Moderator
skunkensunes avatar
// Denna tråd har växt sig tillräckligt stor för att avslutas. Diskussionen fortsätter i denna tråd.

Tråd låst.

mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in