2010-04-07, 00:49
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leagacy
Du framträder ju mer och mer som en tvättäkta populist med sådana inlägg.
Visst visst, Mona Sahlin vill säkert av hela sitt hjärta förbjuda Sverigedemokraterna och andra "främlingsfientliga" partier. Men det gör hon inte, det är olagligt och det vore politiskt självmord.

Precis som det vore att säga att man vill införa tvångsrepatriering.

Men men skriv du om din intima vetskap om Jimmie Åkessons egentliga åsikter, nån journalist har säkert redan läst det och jobbar på en artikel. "Anonym källa nära Åkesson: Jimmie vill intföra tvångsrepatriering".
2010-04-07, 00:51
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Tack för din konstruktiva kritik! Jag ska tänka över dina skarpsinniga invändningar.

Alltså... om man skulle gå och ragga lite blattebrudar...
???
Vad kan jag svara på detta? Du är sannerligen ett fint exemplar av de många dumskallar partiet flankeras av. Du påstår dig värna om Sverige och Svenskarna - vad vill du ha sagt genom dina idiotiskt massiva mellanrum? Att jag inte kan läsa annars?
Enbart det som står under citatet av dig är riktiat till dig fattar du väl, offer.
2010-04-07, 00:56
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
Ehhh, hur stort tror du TV8 är egentligen? Det är ju knappast en religiös myt att SD misshandlas i SVT, TV4 och de stora dags- och kvällstidningarna!
Problemet med Sverigedemokraterna är att skillnaderna mellan lögnaktiga och snedvridna "anklagelser" och faktiska avslöjanden och befogad, journalistisk, kritisk granskning är så smal att ett hårstrå ter sig som tjockt och kraftigt i jämförelse.

Som det ökända partimötet på ålands hav (av alla b-aktiga konferensmöjligheter) där partiets toppar avslöjar sig själva för vad de egentligen tycker, tänker och vill (får jag utgå från), genomföra. Och hur patetiskt var inte SD:s försvar... "Det var orättvist gjort mot oss och (som alltid) ihopklippt för att framställa partiet som främlingsfientligt, styrt av osympatiska halvfigurer.

Bu, jävla, bu... liksom. Patetiskt!
Senast redigerad av Pinkskin 2010-04-07 kl. 01:02.
2010-04-07, 00:59
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Enbart det som står under citatet av dig är riktiat till dig fattar du väl, offer.
Du är så enfaldig att du inte ens märkte att jag själv, i all hast, lyckades göra mig obegriplig.
"Offer"... Vad är det här? Tillbaka till skolgården, 1984...?!?
2010-04-07, 01:04
Bannlyst
Citat:
Visst visst, Mona Sahlin vill säkert av hela sitt hjärta förbjuda Sverigedemokraterna och andra "främlingsfientliga" partier. Men det gör hon inte, det är olagligt och det vore politiskt självmord.

Precis som det vore att säga att man vill införa tvångsrepatriering.

Men men skriv du om din intima vetskap om Jimmie Åkessons egentliga åsikter, nån journalist har säkert redan läst det och jobbar på en artikel. "Anonym källa nära Åkesson: Jimmie vill intföra tvångsrepatriering".

Så kunskap och övertygelse skall stå tillbaka för populism och röstfiske tycker du?

Och som sagt, jag har umgåtts med JÅ i många år så jag vet, till skillnad från dig, vad jag talar om i det aktuella fallet
2010-04-07, 01:08
Bannlyst
Citat:

Speciellt inte när de stjäl en kungs namn. Du ger bara normala patrioter dåligt rykte när du heter G2A och häver ur dig rasism.

Personen ifråga använder ! istället för ? och är således nyinflyttad blatte eller efterbliven. Förmodligen det sista.
2010-04-07, 01:10
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Så kunskap och övertygelse skall stå tillbaka för populism och röstfiske tycker du?

Och som sagt, jag har umgåtts med JÅ i många år så jag vet, till skillnad från dig, vad jag talar om i det aktuella fallet
Och jag har haft flera mailkonversationer med honom, då jag gjorde en "Wallraffare", och i skrift vill jag nog säga att han inte är i fullt så imponerande som han är i tv (där han låter svadan dölja bristen på både innehåll och uppriktighet). Synd bara att min pc kraschade utan att jag hade sparat konversationen, och nu kan ni anklaga mig för att ljuga... Vassego!
2010-04-07, 01:11
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Jo, därför är det viktigt att de assimileras in i det svenska och åker ut i arbetslivet etc så de inte har tid att föda massa barn.

Försvenskade invandrfamiljer har väldigt sällan mer än två barn. Ja enlgit mina erfarenheter.

De som skaffar 5+ barn är oftast White trash och blattar.

Ja vad dina erfarenheter inbringar till oss andra är obetydligt.
Gå och ragga lite blatte brudar så fortsätter vi som har åtminstone några hjärnceller på rätt plats i skallen
2010-04-07, 01:13
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykako
Personen ifråga använder ! istället för ? och är således nyinflyttad blatte eller efterbliven. Förmodligen det sista.
Du var mig en rolig rackare! "Speciellt inte när de stjäl en kungs namn. Du ger bara normala patrioter dåligt rykte när du heter G2A och häver ur dig rasism.

Jag ser vare sig utropstecken eller frågetecken, ser du? - och, i sådana fall: Vad har du tagit?
2010-04-07, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Och jag har haft flera mailkonversationer med honom, då jag gjorde en "Wallraffare", och i skrift vill jag nog säga att han inte är i fullt så imponerande som han är i tv (där han låter svadan dölja bristen på både innehåll och uppriktighet). Synd bara att min pc kraschade utan att jag hade sparat konversationen, och nu kan ni anklaga mig för att ljuga... Vassego!

Jag vill nog påstå att han är en bättre debattör än flera av partiledarna i riksdagen.
2010-04-07, 01:17
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:

Åkessen har väl redan klargjort vart han står i Islam-frågan och vår Ekerothbröderna är ju Islamofober som få. Åkesson skulle dock vara dum i huvudet om han gick ut i TV och sa "muslimerna" är vårt största utländska hot och deras demografiska utveckling hotar Sverige. Även om detta enligt min uppfattning är delvis är sant - så är det onödigt att som partiledare att måla in sig i ett hörn och ge kulturvänstern chansen att ytterligare smutskasta Jimmy Åkesson och Sd.

Som det ser ut nu måste Sverigedemokraterna vinna "medelklassväljarna" och då får man hålla igen litet. Media har ingenting att komma med förutom "Fake-siffror", säga att Sd är främlingsfientliga och ta upp Sverigedemokratisk historia innan 1995. Mer än så kan inte med för nu läget inte komma. Om Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen (vilket är troligt) så kommer vi äntligen få litet siffror om invandrares brottslighet, kostnaderna och hur oviktig arbetskraftsinvandring är. Det räcker gott för mig. Sverigedemokraterna har en 22 år gammal organisation. Ny Demokrati hade ett år på sig att bilda en fungerande partiorganisation. En stor skillnad i seriösitet kan en annan tycka.
2010-04-07, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Åkessen har väl redan klargjort vart han står i Islam-frågan och vår Ekerothbröderna är ju Islamofober som få. Åkesson skulle dock vara dum i huvudet om han gick ut i TV och sa "muslimerna" är vårt största utländska hot och deras demografiska utveckling hotar Sverige. Även om detta enligt min uppfattning är delvis är sant - så är det onödigt att som partiledare att måla in sig i ett hörn och ge kulturvänstern chansen att ytterligare smutskasta Jimmy Åkesson och Sd.

Som det ser ut nu måste Sverigedemokraterna vinna "medelklassväljarna" och då får man hålla igen litet. Media har ingenting att komma med förutom "Fake-siffror", säga att Sd är främlingsfientliga och ta upp Sverigedemokratisk historia innan 1995. Mer än så kan inte med för nu läget inte komma. Om Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen (vilket är troligt) så kommer vi äntligen få litet siffror om invandrares brottslighet, kostnaderna och hur oviktig arbetskraftsinvandring är. Det räcker gott för mig. Sverigedemokraterna har en 22 år gammal organisation. Ny Demokrati hade ett år på sig att bilda en fungerande partiorganisation. En stor skillnad i seriösitet kan en annan tycka.

Annars visade väl debattartikeln i AB att det snarare gynnar SD:s stöd att ta ut svängarna i muslimdebatten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in