2009-10-22, 14:01
Medlem
Så går det när man tar in för mycket invandrare. Dom begår brott!
2009-10-22, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loffa
Så går det när man tar in för mycket invandrare. Dom begår brott!
Det är autonoma kulturradikaler vilka är hjärntvättade av ondsinta jude-marxister.
2009-10-22, 14:18
Medlem
Xujks avatar
EXPRESSEN- krönikör fryser ut SD utan argument

Som ni antagligen märkt har expressen varit väldigt tysta jämtemot de andra tidningarna om SD den senaste tiden.
Det här var nog den konstigaste krönikan jag har läst. Cecilia Hagen på expressen har bestämt sig för att frysa ut SD samtidigt som hon hävdar att det inte spelar någon roll... Mitt i soppan drar hon upp negrer och byter ämne till Camilla Läckberg.

Vad är meningen med allt detta? Man får inte ha mer än 0,3 promille när man kör bil, men uppenbarligen betydligt mer när man jobbar på expressen.

Hon måste inse att hon har noll argument mot SDs politik men vågar inte erkänna detta. Vad är nästa steg i mobbningen? Förbjuda reklamannonserna expressen tidigare lovat?

"Just den här krönikeplatsen är från och med nu och sedan alltid SD-fri zon. Jag vet att det inte hjälper att tiga ihjäl, det verkar inte hjälpa att uppmärksamma heller, och vad just jag gör spelar ingen som helst roll i det här sammanhanget men jag ämnar i alla fall, som en ringa demonstration utan verkan, tiga ihjäl av alla krafter.

Dessutom är det så att det näst käraste jag någonsin varit, det var i en muslim. Vilket låter precis som när folk förr sa att några av deras allra bästa vänner faktiskt var negrer.

Jag inser att vad jag än säger och vad jag än skriver här så blir det fel. Men nu börjar jag min tysta och djupt kända ganska så naiva och patetiska protestkampanj utan värde."

http://www.expressen.se/kronikorer/ceciliahagen/1.1751745/cecilia-hagen-jag-har-beslutat-mig-for-att-tiga-ihjal-sd
2009-10-22, 14:22
Medlem
Albrierss avatar
Epic
2009-10-22, 14:25
Medlem
Cecilia Hagen är väl ändå fri att skriva om vad hon vill?

Det är konstigt att så många sverigedemokrater tolkar yttrandefrihet ungefär som "min rätt att synas och höras i andras tidningar och TV-kanaler".
2009-10-22, 14:27
Medlem
Lustigt, tror hon att hennes kärlek hade haft någon möjlighet om islam haft något att säga till om?

Strutsmentalitet?
2009-10-22, 14:29
Bannlyst
Ännu en svenskhatare?
2009-10-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichOnVitamins
Varför är SD's fiender så intoleranta? (retorisk fråga)

Jag menar, alla partier har fiender. Men dessa är ju skvatt galna, och det är inte endast en, utan flera händelser.

Samtidigt säger dom sig stå för tolerans.

SDs fiender är extremister och terrorister, de övriga partierna lyckas att stryka dessa medhårs så att de håller sig lugna, SD skiter helt enkelt i vad dessa tycker och för sin egen politik.
2009-10-22, 14:55
Medlem
Det intressanta är varför denna artikeln kom upp i går kväll?
Varför inte i måndags eller tisdags senast??
2009-10-22, 15:08
Medlem
wootens avatar
Expressen har väl ingen plikt att ta med något i tidningarna? Oavsett om man har argument eller inte?
2009-10-22, 15:19
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Jag vet att det inte hjälper att tiga ihjäl, det verkar inte hjälpa att uppmärksamma heller

Här är SD-hatarnas värsta snedsteg. Vad är anledningen till att diskussionen kring invandringspolitiken ökar så mycket? Varför ökar skaran SD-anhängare så mycket?

Ta tag i problemet! Ge fan i att försöka sopa debatten under mattan och ge fan i att försöka vinkla orsakerna till varför den vill föras fram.

Det viktiga är inte att tysta ner någon, det är inte heller att genomskåda någon och hitta dolda agendor. All denna uppståndelse den senaste veckan är en reaktion på folkets vilja att ta itu med invandringspolitiken, något som denne Cecilia mfl fullkomligt vägrar göra, och uppmuntrar till odemokratiska metoder för att se till att det håller sig så.
2009-10-22, 15:29
Medlem
MoLoKs avatar
Om de etablerade partierna började prata om baksidorna med invandringen så skulle de också tvingas prata om lösningen på dessa problem. Då skulle stödet för SD minska tror jag. Halva poängen med att stödja SD är ju att de inte backar för att prata om problemen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in