Citat:
Ursprungligen postat av RichOnVitamins
Varför är SD's fiender så intoleranta? (retorisk fråga)
Jag menar, alla partier har fiender. Men dessa är ju skvatt galna, och det är inte endast en, utan flera händelser.
Samtidigt säger dom sig stå för tolerans.
Det finns ju abortmotståndare som är "pro life" och i sin logik får det till att det är helt ok att skjuta till döds en abortläkare så varför inte..?
Det finns många som inte tänker på vad vad deras retorik faktiskt innebär.
Intressant om det finns nån som tar avstånd från sådana tilltag..från de etablerade partierna.