Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Behöver lite hjälp i denna djungel av kosttillskott känner jag. Väldigt tacksam för svar!
Vill få resultat av träningen men är inte ute efter att bli ett berg, utan mer växa till mig lite och få lite mer "markerade" former eller vad man ska säga. Fylla ut kläderna lite. Jag har väldigt lätt för att tappa vikt istället för att öka, försöker sköta min kost men det känns som att jag behöver kosttillskott för att träningen ska gå någon vart.
Har kikat på EAA, protein och kreatin och "tror" att dessa är bra, några synpunkter? Något som ska bort eller läggas till?
Jag är 183cm lång och väger runt 72kg, skulle iaf vilja hamna på runt 80kg då jag i nuläget känner mig ganska tanig. Har väldigt smala ben och kommer antagligen fokusera mycket där för en bättre "helhet", skulle vilja ha som mål att lägga mig på runt 80kg iaf.
Låt mig lova dig att endast ett kosttillskott inte kommer avgöra om du blir ett berg, kalsongmodell eller auschwitz-jude. Dina tillskott du skrivit borde funka bra men det jag egentligen tror är det enda nödvändiga för dig är proteinpulvret, men det väljer du själv. Kom ihåg att du tar kreatinet i max 8 veckor, för att sedan ha ett uppehåll. Glöm inte heller att du ändå måste äta mycket mat, och du kan räkna med 9-12 månaders rätt hård träning för att uppnå 80 kg. Kör hårt!