2012-09-22, 01:27
Medlem
hejsan, var ute och kollade på kosttillskott och tänkte beställa (första gången för mig) och såg att det stod längst ner på informationen :

Obs. ***** är dopingtestad. ****** är garanterat fri från nötter.

menas det att den går emot regler eller är det lagligt på gym osv ? tacksam för trevliga svar då jag inte är så hajj på det här
Citera
2012-09-22, 10:55
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickybl
hejsan, var ute och kollade på kosttillskott och tänkte beställa (första gången för mig) och såg att det stod längst ner på informationen :

Obs. ***** är dopingtestad. ****** är garanterat fri från nötter.

menas det att den går emot regler eller är det lagligt på gym osv ? tacksam för trevliga svar då jag inte är så hajj på det här

Står det inte om den gav utslag vid dopingtestet?
Citera
2012-09-22, 11:32
Medlem
Creativations avatar
Brukar se att vissa verkar dricka sitt kosttillskott (tror jag iallafall) medans dom tränar (typ istället för vatten), är det bra montro? vad för för- och nackdelar? om det spelar roll?
Citera
2012-09-22, 12:08
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creativation
Brukar se att vissa verkar dricka sitt kosttillskott (tror jag iallafall) medans dom tränar (typ istället för vatten), är det bra montro? vad för för- och nackdelar? om det spelar roll?

Det rör sig förmodligen om EAA/proteinpulver eller någon form av kolhydratsblandning. Vissa upplever ökad ork av snabba kolhydrater under träningens gång men i övrigt spelar det ingen roll .
Citera
2012-09-27, 19:26
Medlem
Wantedmans avatar
Hur stor dos av d-vitamin bör man ta för att få någon märkbar effekt på hälsan? Tar själv just nu 10 ug (400 iu) varje morgon.
Senast redigerad av Wantedman 2012-09-27 kl. 19:37.
Citera
2012-09-28, 14:24
Medlem
mrrandom14s avatar
Tänkte köpa BCAA från gymvaruhuset och undrar om det är ngn skillnad på de här två? Förutom att den ena har smak. Är det ngn som har provat de och kan

http://www.gymvaruhuset.com/xpand-fxtm-400g-bcaa-red-berry-breezer.html

http://www.gymvaruhuset.com/bcaa-fx-500g.html

Enligt recensionerna verkar inte BCAA smaka ngt vidare...
Citera
2012-09-30, 05:59
Medlem
MoneyMakerMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrrandom14
Tänkte köpa BCAA från gymvaruhuset och undrar om det är ngn skillnad på de här två? Förutom att den ena har smak. Är det ngn som har provat de och kan

http://www.gymvaruhuset.com/xpand-fxtm-400g-bcaa-red-berry-breezer.html

http://www.gymvaruhuset.com/bcaa-fx-500g.html

Enligt recensionerna verkar inte BCAA smaka ngt vidare...
Den första har mer Leucin, den viktigaste aminosyran i detta avseende, men vilken skillnad det har i praktiken vet jag inte, troligtsvis ingen alls...

Bcaa smakar generellt mycket bättre än eaa, iaf de jag kört med....
Citera
2012-10-03, 19:27
Medlem
hippiehatarns avatar
Yo.
Skulle beställa från Gymvaruhuset då jag fick detta felmeddelande :
Ett fel har inträffat vid betalning.
Beställningsnummer blablabla.
Klicka här för att fortsätta handla"

Har försökt två gånger, samma meddelande. Produkten finns i lager, slagit rätt koder och pengar har pengar på kortet. Är medlem sen tidigare och har aldrig haft detta problem. Vad händer?

Har mailat de men vet inte hur flitiga de är på att svara så testar här, är lite i desperat behov av produkterna.
Mvh.
Citera
2012-10-11, 14:12
Medlem
Hej!

Har köpt Tribooster 2000 mg, 60 tabs.
Doseringsinstruktioner: Tag en tablett (2000 mg) per dag med valfri dryck.

spelar det någon roll vilken tid på dygnet jag tar det eller? vad är bäst? innan träningen? efter träningen?
på kvällen eller på morgonen?
Citera
2012-10-12, 10:41
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneljulhest
Hej!

Har köpt Tribooster 2000 mg, 60 tabs.
Doseringsinstruktioner: Tag en tablett (2000 mg) per dag med valfri dryck.

spelar det någon roll vilken tid på dygnet jag tar det eller? vad är bäst? innan träningen? efter träningen?
på kvällen eller på morgonen?

Tid på dygnet spelar ingen som helst roll, du får samma effekt, d.v.s. ingen.
Citera
2012-10-18, 09:10
Medlem
Skruvarns avatar
Någon som har tips på lite bra vitamin och mineral tillskott? Tänkte ta en rond med förkylningen

Animal Pak? OptiMen? Star Nutritions Only One Advanced+(Tillfälligt slut)? Lutar åt att testa OptiMen!
Citera
2012-10-20, 17:27
Medlem
Jag har tänkt köpa fairing Amino Rush vilket jag tror är en EAA (är nybörjare på kosttilskott) och Kreatin Monohydrat . Sedan har jag Complete Protein 3 hemma.

Hur ska man inta alla dessa? Kan man dricka både EAA och proteindrink samtidigt eller kanske man ska ta proteindrycken som mellanmål istället? Räcker det att ta bara EAA egentligen?

http://www.fairing.se/produkter/
Senast redigerad av nationalfrontdisco 2012-10-20 kl. 17:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in