2011-01-27, 23:33
Medlem
SpeeQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
Man brukar säga att 500 i kcalöverskott är bra om du ska gå upp i vikt. Sen är det upp till dig om du tkr gainer hjälper dig på traven eller inte.

Har aldrig testat några kosttillskott därför jag frågar.
Kan man gå upp i vikt med hjälp av t..ex super gainer fast man inte äter 500kcal i överskott?
Citera
2011-01-27, 23:38
Medlem
pezrulezhaakons avatar
SpeeQ

Inget överskott - ingen viktuppgång.
Citera
2011-01-28, 17:19
Medlem
vart.e.alla.guzzars avatar
Hejsan! Skulle kunna behöva lite hjälp. Är ca 20 år och väger 60 kg. Jag gymmar inte (har ej tid just nu) och undrar om jag kommer få lite mer muskler om jag kör varje dag två 10 kg hantlar i 20 min, 20 armhävningar, 20-25 situps samt dricker muskelbyggande tillskott?http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/core_rampage Ber om ursäkt ifall jag skrivit i fel tråd, är noob MVH
Citera
2011-01-28, 18:10
Medlem
pezrulezhaakons avatar
vart.e.alla.guzzar

Lär dig först mer om mat. Din träning är ju bättre än inget. Men till det behöver du definitivt inget pulver.
Citera
2011-01-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
vart.e.alla.guzzar

Lär dig först mer om mat. Din träning är ju bättre än inget. Men till det behöver du definitivt inget pulver.
Okej så ska jag köra på som jag skrev innan fast äta protein rik mat istället eller gå upp i vikt för att sedan "deffa" (tror jag det kallas) ?
Citera
2011-01-28, 19:53
Medlem
pezrulezhaakons avatar
vart.e.alla.guzzar

Fokusera istället de närmsta åren på träning så du har nånting under det du senare vill deffa bort. Under tiden läser du på om kosten och kroppen.
Att deffa kvalitativt kräver att man har MYCKET koll på vad man gör.
Citera
2011-01-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
vart.e.alla.guzzar

Fokusera istället de närmsta åren på träning så du har nånting under det du senare vill deffa bort. Under tiden läser du på om kosten och kroppen.
Att deffa kvalitativt kräver att man har MYCKET koll på vad man gör.
Okej tack för hjälpen!
Citera
2011-01-31, 22:13
Medlem
ttals avatar
Tjena någon här som provat: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-zma-180-kapslar

Ger ökad prestationsförmåga
Bättre muskelstyrka och tryck
Snabbare återhämtning
Mindre risk för kramp

Tänkte om någon får dessa effekter av denna? och ifall man köra kreatin samtidigt som detta eftersom kreatin också ger ökad presationsförmåga.

Mvh
Citera
2011-01-31, 22:19
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeeQ
Har aldrig testat några kosttillskott därför jag frågar.
Kan man gå upp i vikt med hjälp av t..ex super gainer fast man inte äter 500kcal i överskott?
Gainern kanske kan hjälpa dig en bit på vägen, men egetnligen tjänar du bättre på att bara äta mer.
Citera
2011-01-31, 22:23
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttal
Tjena någon här som provat: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-zma-180-kapslar

Ger ökad prestationsförmåga
Bättre muskelstyrka och tryck
Snabbare återhämtning
Mindre risk för kramp

Tänkte om någon får dessa effekter av denna? och ifall man köra kreatin samtidigt som detta eftersom kreatin också ger ökad presationsförmåga.

Mvh

läs omdömen, personer egna reflektioner om produkten. Ja, du kan kombinera produkten med kreatin samtidigt. Det hade jag gjort iaf. Dock svårt att märka om du får mer effekt av zma eller kreatinet. Men om due ute efter det du skrev där uppe så fyller kreatin upp de 2 översta "kraven".
Citera
2011-01-31, 22:41
Medlem
ttals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
läs omdömen, personer egna reflektioner om produkten. Ja, du kan kombinera produkten med kreatin samtidigt. Det hade jag gjort iaf. Dock svårt att märka om du får mer effekt av zma eller kreatinet. Men om due ute efter det du skrev där uppe så fyller kreatin upp de 2 översta "kraven".

Mjo tänkte mest på det där att man får mycket bättre sömn sa folk där..sover ganska dåligt ibland och det är nog inte så bra. Läste alla omdömen där, men tänkte fråga här också vill vara helt säker

Tack för ditt svar!
Citera
2011-02-06, 16:03
Medlem
Tjenare, har nu whey-80 på gymgrossiten.se och då fick man en bonus produkt, så då valde jag en som heter "Star Nutrition, L-Glutamine, 400 g". Är det nån som har nån erfarenhet av denna och när och hur mkt ska man ta?

Samt är den bra att äta i samband med whey-80?

tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in