2011-11-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovslickare
Hej. Tänkte köra på detta paketet som gymgrossisten har.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fardiga-paket/mega-mass-4000-maximum-krea-genic-shaker

Tänkte bara fråga om det är något bra och att det inte finns några dopningspreparat i det?
Hade varit ganska tråkigt att åka dit på ett sådant dopingtest...

MVH.
Det innehåller garanterat inga dopingpreparat,du kan vara helt lugn
Citera
2011-11-02, 17:33
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluweel
Vad är en energi/mättnad kvot och vad innebär en hög kvot???

Förhållandet mellan hur mycket energi det är i maten och hur mycket den mättar.
Mycket energi och mättar lite.
Citera
2011-11-02, 19:52
Medlem
Fluweels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Mycket energi och mättar lite.
Aha! Jag håller med dig när det gäller pasta. Det är ett av skälen att jag tycker att pasta inte är särskilt bra mat.
Citera
2011-11-02, 19:54
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluweel
Aha! Jag håller med dig när det gäller pasta. Det är ett av skälen att jag tycker att pasta inte är särskilt bra mat.

Fast en hög energi/mättnad kvot är fördelaktig om vill gå upp i vikt eller som personen i fråga ville: bygga muskler.
Citera
2011-11-02, 21:18
Medlem
rovslickares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regardless
Det innehåller garanterat inga dopingpreparat,du kan vara helt lugn
Okej, tack för ditt snabba svar!
Citera
2011-11-03, 01:47
Medlem
BearGryllzs avatar
Hej! Jag har lite frågor om ett kosttillskott, http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/bullet-proof-380-g . Har gymmat i över ett år men blev sjuk och har inte gymmat riktigt sen dess, men nu ska jag komma igång igen! Jag sover inte överdrivet bra och fastnade därför för detta, det jag undrar över är den ökade hgh och tesosteronnivån, kan det ökade testosteronet ge mig finnar (har rätt lätt att få finnar) eller är det bara myt? Har ni några andra åsikter om tillskottet, vad tycker ni? Finns antagligen en jättebra tråd om testosteron och dess invekan på kroppen så jag ber om ursäkt om så är fallet, men alla svar (gärna snabba!) uppskattas enormt // Björn
Citera
2011-11-03, 11:01
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BearGryllz
Hej! Jag har lite frågor om ett kosttillskott, http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/bullet-proof-380-g . Har gymmat i över ett år men blev sjuk och har inte gymmat riktigt sen dess, men nu ska jag komma igång igen! Jag sover inte överdrivet bra och fastnade därför för detta, det jag undrar över är den ökade hgh och tesosteronnivån, kan det ökade testosteronet ge mig finnar (har rätt lätt att få finnar) eller är det bara myt? Har ni några andra åsikter om tillskottet, vad tycker ni? Finns antagligen en jättebra tråd om testosteron och dess invekan på kroppen så jag ber om ursäkt om så är fallet, men alla svar (gärna snabba!) uppskattas enormt // Björn

Du kommer bara att få höjda testosteronnivåer om du har låga testesteronnivåer som beror på zinkbrist. Många upplever dock att man sover bättre på ZMA, så har du mycket pengar som du vill bränna så. Det finns betydligt billigare ZMA-produkter.
Citera
2011-11-03, 13:01
Medlem
BearGryllzs avatar
Citat:
Du kommer bara att få höjda testosteronnivåer om du har låga testesteronnivåer som beror på zinkbrist. Många upplever dock att man sover bättre på ZMA, så har du mycket pengar som du vill bränna så. Det finns betydligt billigare ZMA-produkter.
Du kan gärna få länka någon, du verkar ju ha betydligt mer koll än mig. Finns det andra med samma egenskaper?
Citera
2011-11-03, 14:26
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BearGryllz
Du kan gärna få länka någon, du verkar ju ha betydligt mer koll än mig. Finns det andra med samma egenskaper?
Jag köpte zinktillskott i en hälsobutik, dosering för 150 dagar för 90kr. Betydligt mer koncentrerad mängd zink i de tabletterna, dock inte magnesium i dem, men Mg brukar man inte ha brist på. Den du länkade hade dosering för 40dagar, 330kr, med väldigt lite zink i dem. Jag hade inte köpt det precis. Gymgrossisten har otroligt dyra produkter, köp inte där.
Citera
2011-11-03, 20:34
Bannlyst
Jag undrar vilken av GG produkter som ger bäst resultat för viktökning utan att man tränar? Har mycket svårt för att gå upp i vikt.

Har också en fråga till er erfarna, låt oss säga att jag köper en produkt på 2.8 kg, så ska man ta fyra "skopor" om dagen, hur många dagar varar då denna produkten?

/C
Citera
2011-11-03, 20:35
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centon
Jag undrar vilken av GG produkter som ger bäst resultat för viktökning utan att man tränar? Har mycket svårt för att gå upp i vikt.

Har också en fråga till er erfarna, låt oss säga att jag köper en produkt på 2.8 kg, så ska man ta fyra "skopor" om dagen, hur många dagar varar då denna produkten?

/C

Snälla, sök. Det var två trådar uppe igår med exakt din fråga.
Citera
2011-11-03, 21:17
Bannlyst
Citat:
Snälla, sök. Det var två trådar uppe igår med exakt din fråga.

Det gjorde jag och där hittade jag denna tråden... Var vänlig länka dom isf, denna var den mest passande jag kunde hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in