2012-06-14, 20:48
Medlem
Im.Nobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoz84
Du har redan påverkat mig =)
Vill såklart ha bra tillverkare, har alltid varit för kvalitet.
Jag kollade in Gaspari, MyoFusion Probiotic låter som något för mig, eller? ser bara massa olika namn och infon om dom gör mig mer än förvirrad, sitter och läser om detta varje dag så nån gång ska det väl fastna. Real mass kanske jag hade behövt?
tack!
MyoFusion Probiotic jag älskar denna produkt innehållet och kvaliten på den är något utöver det andra. Dock är priset väldigt högt! Men när det kommer till kost och tillskott så tycker jag det är värt att spendera pengarna på detta istället för alkohol, cigg och snus.

Vidare till Real Mass gainer som alla andra med en bättre kvalité. Tycker dock att du inte ska köra en gainer förens du märker att du har jävligt svårt att gå upp i vikt. Har du problem att öka vikt på stången såväl på kroppen, fortsätt då med vanligt protein och producera din egna gainer.

Hur gör du en egen gainer?

Enkla sättet:
Köp hem naturell eller vanilj smak på ditt protein. köp hem banan och havregryn.

1/2 dl havregryn
1 banan
1 dl protein

Mixa allt tillsammans och du har bildat din egna gainer. Mycket billigare och bättre, med detta slipper du mer "kemiska" ämnen i din kropp! Du får även i dig lite fina vitaminer.

Duger kanske inte denna gainer för dig eller du kanske inte orkar göra det. Be mig så lär jag dig hur du gör en mer "seriös" gainer!

Lycka till nu TS!
Citera
2012-06-14, 21:53
Medlem
Kosttillskott för att bygga muskler

Hej, jag undrar om någon av er flashbackare har tips angående testostron boosters.. Vilken är den bästa? funkar det? eller har ni annat tips på kosttilskott som simulerar muskeltillväxt?

Peace XlL
Citera
2012-06-14, 22:01
Medlem
Ny4Tid3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibr4-xlL
Hej, jag undrar om någon av er flashbackare har tips angående testostron boosters.. Vilken är den bästa? funkar det? eller har ni annat tips på kosttilskott som simulerar muskeltillväxt?

Peace XlL

Testoboosters är nog alla lika kassa.

Bra mat, träning och sömn är receptet.

Vissa får lite resultat av Kreatin, dock svarar vissa inte alls på det.

Annars får du titta in i f12 där kan dom sin sak om hur man ökar testosteronet i systemet.

Lycka till.
Citera
2012-06-14, 22:08
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibr4-xlL

Peace XlL

Fungerande testoboosters faller in under dopinglagen, så dessa är olagliga.
Citera
2012-06-15, 00:59
Medlem
Meikochans avatar
Går det att blanda dom här 2? (malto flex pure 4kg och tribooster 2000mg)

Som rubriken lyder, går det att blanda dessa 2? att jag tar 2 doser en av varje samtidigt.

Jag är lite ny på det här med kosttillskott och sådant så ursäkta om det var något felaktigt.
Citera
2012-06-15, 01:08
Medlem
Anon3256s avatar
Allt går
Citera
2012-06-15, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Im.Nobody
med detta slipper du mer "kemiska" ämnen i din kropp!

Svårt att definera vad som är kemiskt eller inte då allt är uppbyggt av olika kemiska komponenter/strukturer och genomgår kemiska reaktioner i kroppen.

Skräm nu inte TS med den där "Pulver är massa kemikalier" gojan.. Han/Hon kan helt klart klara sig bra utan det
Citera
2012-06-15, 02:41
Medlem
Meikochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon3256
Allt går
Mjo, men jag tänkte om det skulle vara farligt för min hälsa, eller ge några bieffecter, eller om det kommer vara slösande som t.ex båda produkterna innehåller nästan samma sak så att när jag tar båda så kommer kroppen bara absorbera 1 och den andra är oandvändbar tillsammans med den andra produkten.
Citera
2012-06-15, 03:30
Bannlyst
kör på
Citera
2012-06-15, 10:34
Medlem
Im.Nobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4BD1
Svårt att definera vad som är kemiskt eller inte då allt är uppbyggt av olika kemiska komponenter/strukturer och genomgår kemiska reaktioner i kroppen.

Skräm nu inte TS med den där "Pulver är massa kemikalier" gojan.. Han/Hon kan helt klart klara sig bra utan det
Hehe 4BD1. Jo du har rätt, jag ska inte skrämma honom med det! Då jag själv ogillar folk som tycker jag är dum i huvudet som proppar min kropp full med "kemikalier"...

Men försökte få fram ett budskap att det är mycket bättre och billigare att göra sina egna gainers när man väl behöver dem.
Citera
2012-06-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meikochan
Som rubriken lyder, går det att blanda dessa 2? att jag tar 2 doser en av varje samtidigt.

Jag är lite ny på det här med kosttillskott och sådant så ursäkta om det var något felaktigt.

ja,klart de går, inte så att effekten slås ut av varandra! Du kan blande det mesta, dock är det onödigt att blanda ex två pwos eller aminosyror med protein eftersom dem har "samma" effekt.
Citera
2012-06-16, 02:01
Medlem
Stats just nu

18 år
180 cm
77 kg gått ner 8kg i deff de senaste ~8 veckorna
Bänkpress i rep. 70 kg

Vill ha synligare muskler, och ådror. Aldrig tagit kosttillskott innan, vad jag börja med att köpa hem? Endast 4 kg proteinpulver eller något annat?

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in