Citat:
MyoFusion Probiotic jag älskar denna produkt innehållet och kvaliten på den är något utöver det andra. Dock är priset väldigt högt! Men när det kommer till kost och tillskott så tycker jag det är värt att spendera pengarna på detta istället för alkohol, cigg och snus.
Ursprungligen postat av Enoz84
Du har redan påverkat mig =)
Vill såklart ha bra tillverkare, har alltid varit för kvalitet.
Jag kollade in Gaspari, MyoFusion Probiotic låter som något för mig, eller? ser bara massa olika namn och infon om dom gör mig mer än förvirrad, sitter och läser om detta varje dag så nån gång ska det väl fastna. Real mass kanske jag hade behövt?
tack!
Vill såklart ha bra tillverkare, har alltid varit för kvalitet.
Jag kollade in Gaspari, MyoFusion Probiotic låter som något för mig, eller? ser bara massa olika namn och infon om dom gör mig mer än förvirrad, sitter och läser om detta varje dag så nån gång ska det väl fastna. Real mass kanske jag hade behövt?
tack!
Vidare till Real Mass gainer som alla andra med en bättre kvalité. Tycker dock att du inte ska köra en gainer förens du märker att du har jävligt svårt att gå upp i vikt. Har du problem att öka vikt på stången såväl på kroppen, fortsätt då med vanligt protein och producera din egna gainer.
Hur gör du en egen gainer?
Enkla sättet:
Köp hem naturell eller vanilj smak på ditt protein. köp hem banan och havregryn.
1/2 dl havregryn
1 banan
1 dl protein
Mixa allt tillsammans och du har bildat din egna gainer. Mycket billigare och bättre, med detta slipper du mer "kemiska" ämnen i din kropp! Du får även i dig lite fina vitaminer.
Duger kanske inte denna gainer för dig eller du kanske inte orkar göra det. Be mig så lär jag dig hur du gör en mer "seriös" gainer!
Lycka till nu TS!