2011-02-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blivandebiff
Hej! Någon som vet något om det nya kosttillskottet, Anabolic Hydrobol? Är nyfiken på produkten.. GG säljer den i sitt muscle surge paket men inte enbart denna, tror det är protein i kapsel form?

Varför är du intresserad av nya kosttillskott? Vad jag förstår så har du inte tränat speciellt länge, så varför kör du inte på det du får lära dig fungera? Vill mest veta hur du tänker eftersom jag redan vet att du inte kan grunderna inom kost eller träning speciellt bra.
Citera
2011-02-16, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Varför är du intresserad av nya kosttillskott? Vad jag förstår så har du inte tränat speciellt länge, så varför kör du inte på det du får lära dig fungera? Vill mest veta hur du tänker eftersom jag redan vet att du inte kan grunderna inom kost eller träning speciellt bra.

låter inte som om du kan göra något mer än att klaga på andra. du borde nog lära dig lite mer inom detta ämnet.
Citera
2011-02-16, 22:32
Medlem
pezrulezhaakons avatar
djtswe

Och vad tycker du man bör lära sig inom detta ämnet? Vilken av all "fakta" ska stå för källkunskapen?
Citera
2011-02-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djtswe
låter inte som om du kan göra något mer än att klaga på andra. du borde nog lära dig lite mer inom detta ämnet.

Whatever. Försöker väl hjälpa till så gott jag kan. Men du tar visst illa upp av det jag skrev till dig i förra tråden som även blev låst pga av din inkompitens. Dina trådar du skapar håller verkligen hög nivå måste jag säga. Keep em coming!
Citera
2011-02-16, 23:35
Bannlyst
Citat:
Whatever. Försöker väl hjälpa till så gott jag kan. Men du tar visst illa upp av det jag skrev till dig i förra tråden som även blev låst pga av din inkompitens. Dina trådar du skapar håller verkligen hög nivå måste jag säga. Keep em coming!
du e väldigt kaxig bakom skärmen så jag gissar på att du är en 12 åring som inte kan något alls om träning. så fortsätt med dina korkade uttalanden
Citera
2011-02-17, 17:21
Medlem
Vad bör man käka för kosttillskott om man gymmar 4 gånger i veckan och spelar innebandy 3 gånger. Kan tillägga att jag käkar ganska dåligt med mat,
Citera
2011-02-17, 19:22
Medlem
pezrulezhaakons avatar
juhaaan

Då fixar du maten först innan du käkar kostTILLSKOTT
Citera
2011-02-17, 22:55
Medlem
Blivandebiffs avatar
Citat:

Förlåt att man frågar, trodde man fick göra det i detta forum.. hade jag fel?
Citera
2011-02-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blivandebiff
Förlåt att man frågar, trodde man fick göra det i detta forum.. hade jag fel?

Tycker din fråga var intressant och jag hade hoppats på ett svar för att veta hur du tänker. På så sätt kan man hjälpa dig. Är redan sen i säng, så ifall du svarar så läser jag det först imorgon.
Citera
2011-02-18, 16:51
Medlem
mrrandom14s avatar
Hur mycket hjälper det egentligen att ta en gainer varje dag under föruttsättnigar att man äter och tränar bra?
Citera
2011-02-18, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrrandom14
Hur mycket hjälper det egentligen att ta en gainer varje dag under föruttsättnigar att man äter och tränar bra?

En gainer är runt 500 kalorier och det är vanligt att man behöver runt 3000 kalorier för att gå upp i vikt. Så ifall du inte äter i närheten av 3000 kalorier så är ju 500 kalorier lite på rätt väg. Nytta gör den ju bara om den får dig att nå 3000 då det är ett tillskott. Tillskott är ju något man tar för att komma upp till rätt siffor så du får själv räkna ut om den gör nytta. Hoppas det inte blev för rörigt.
Citera
2011-02-18, 21:30
Medlem
mrrandom14s avatar
Citat:
En gainer är runt 500 kalorier och det är vanligt att man behöver runt 3000 kalorier för att gå upp i vikt. Så ifall du inte äter i närheten av 3000 kalorier så är ju 500 kalorier lite på rätt väg. Nytta gör den ju bara om den får dig att nå 3000 då det är ett tillskott. Tillskott är ju något man tar för att komma upp till rätt siffor så du får själv räkna ut om den gör nytta. Hoppas det inte blev för rörigt.
Okej, men en chokladkaka innehåller ju 2500... Är en gainer i sånna fall onödig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in