2009-12-07, 14:32
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Beta Alanin ar en aminosyra (non essential) som reglerar mangden Carnosine i musklerna. Studier har visat att ett dagligt intag av BA forbattrar prestationsformagan utover langd pa kuren. Dvs. en okning mellan 2v och 4v av fortsatt dosering, till exempel.

okaj, tack för svaret!

Mvh
Citera
2009-12-07, 15:58
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
okaj, tack för svaret!

Mvh
Typ som kreatin, kanske ar ett battre svar.
Citera
2009-12-07, 16:02
Medlem
Tetas avatar
Är Beta Alanin den ultimata produkten för mentalitets återhämtande eller finns det flera?
Citera
2009-12-07, 16:14
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teta
Är Beta Alanin den ultimata produkten för mentalitets återhämtande eller finns det flera?
Haha, ultimata vet jag inte. Det ar ganska inviduellt vad som funkar pa respektive person. Annars kanske koffein far fart pa gnistan?

Eftersom vi hanger i kosttillskottstraden sa kan man inte direkt tipsa om droger. Men jag vet inte hur langt du ar villig att ga for att bli piggare. Du hanger pa fel forum for det i alla fall.
Citera
2009-12-07, 17:34
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Haha, ultimata vet jag inte. Det ar ganska inviduellt vad som funkar pa respektive person. Annars kanske koffein far fart pa gnistan?

Eftersom vi hanger i kosttillskottstraden sa kan man inte direkt tipsa om droger. Men jag vet inte hur langt du ar villig att ga for att bli piggare. Du hanger pa fel forum for det i alla fall.

+1

Beror på hur långt du vill gå som apinstofstella säger, börja iaf med att öka maten och köp apotekets koffein.

Mvh
Citera
2009-12-07, 18:10
Medlem
Tetas avatar
Citat:

Vem sa att jag vill bli piggare?
Tar avstånd från alla droger.
Jag vill ha något som kan återställa en i hjärnan efter ett tungt pass.
Vet inte om du upplevt det men är säkert att många andra har.
Att man blir psykiskt utmattad..
Citera
2009-12-07, 18:29
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teta
Vem sa att jag vill bli piggare?
Tar avstånd från alla droger.
Jag vill ha något som kan återställa en i hjärnan efter ett tungt pass.
Vet inte om du upplevt det men är säkert att många andra har.
Att man blir psykiskt utmattad..
Alla ar vi olika som sagt...

Och nej, det finns ingen mirakelmedicin som "aterstaller" (aka pigga till) dig i huvudet direkt efter passet. Vad tror du vi pysslar med egentligen?

Jag blir fysiskt utmattad efter ett gymmpass.. i och med att jag arbetar med musklerna och inte huvudet. Brukar aldrig kanna mig psykiskt slut.. darmed raka motsatsen.
Citera
2009-12-07, 20:04
Medlem
Hej.
Ja har nu iprincip bestämt mig för att köpa någon form av kosttillskott för första gången och jag undrar lite vad ni rekomenderar utifrån de jag vill väga in.

Min främsta sak är att jag inte vill få massor av finnar utan jag vill ha något som ger en så liten ökning finnar som möjligt.

Sen vill jag även ha något med en okej smak och det ni tycker ger bäst resultat.

Jag tänkte väl ta det framförallt efter träning, men även innan då och då skulle jag tro.

Dessa är väl de jag tittat på hittills:
Whey FX
EEA FX

Vad säger ni? snälla hjälp
Citera
2009-12-07, 20:06
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelastchance4
Hej.
Ja har nu iprincip bestämt mig för att köpa någon form av kosttillskott för första gången och jag undrar lite vad ni rekomenderar utifrån de jag vill väga in.

Min främsta sak är att jag inte vill få massor av finnar utan jag vill ha något som ger en så liten ökning finnar som möjligt.

Sen vill jag även ha något med en okej smak och det ni tycker ger bäst resultat.

Jag tänkte väl ta det framförallt efter träning, men även innan då och då skulle jag tro.

Dessa är väl de jag tittat på hittills:
Whey FX
EEA FX

Vad säger ni? snälla hjälp
EAA FX Ifall du ogillar finnar så lär EAA vara det bästa du kan ta just efter passet, ifall det är tillskott du vill ta. Mat så snart du bara hinner efter passet.
Citera
2009-12-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
EAA FX Ifall du ogillar finnar så lär EAA vara det bästa du kan ta just efter passet, ifall det är tillskott du vill ta. Mat så snart du bara hinner efter passet.

Är det stor skillnad med Whey FX? och det måste inte vara bara efter passet, kommer nog ta innan ibland också..
Citera
2009-12-07, 20:19
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelastchance4
Är det stor skillnad med Whey FX? och det måste inte vara bara efter passet, kommer nog ta innan ibland också..
Whey fx är vassle, 20g vassle ska om jag förstått det rätt ge en större insulinspik än 10g EAA, alltså mindre risk för finnar. 10g EAA stimulerar även proteinsyntesen mer än 25g vasslepulver så ifall kalorierna inte är ett behov och du har tillgång till mat inom 60min efter ett pass så kör utan tvekan på EAA.
Citera
2009-12-07, 22:33
Medlem
Mega Mass 4000 som finns på gymgrossisten är det något att ha då jag tänker mest på viktökning. Jag vill öka i vikt och i beskrivningen står det ju för dig som vill öka i vikt snabbt, visst snabbt ska det ju inte gå då är det ju bara fett, men på 2-3 månader ska man ha gått upp minst 5kg. Är det här den rätta gainern för mig då? För nuvarande käkar jag Whey80.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in