Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
FoXx
Har du kört på så seriöst du kan med den vanliga maten nu då?
Nej men ska lägga upp en dietschema asap, har dock ingen koll alls på näringsläran, etc. Något tips?
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Börja träna seriöst, använd dig av ett bra träningsprogram, ät rätt osv. Kosttillskott gör inte mycket. (om du inte vill börja med aas, men då måste du fortfarande träna hårt)
Tror nog jag håller mig undan steroider, inget alternativ

. Gymmar med vänner som har mångårig erfaenhet så träningsprogrammet blir nog bra, det enda som hindrar är min handled som fortfarande är kass efter frakturen jag fick i somras.
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Kreatin, vassle och EAA är det enda du behöver, om ens det. "fettförbrännare" är som att kasta pengarna i sjön
Mm kollade upp det där mer noggrant, någon sida som heter supplyreview eller liknande och det var endast ett par som rekommenderades av användarna och det var Spirodex samt OxyElite Pro. Dock hade den senare en massa biverkningar så jag valde Spirodex att testa mest för skojs skull då den hade många rekommendationer i olika forums.
Citat:
Ursprungligen postat av CheezeCake
Kör protein, kreatin och Glutamin(?). Preworkout KAN du ju ha om du tränar lite senare på kvällen och behöver bli pigg?
Se till att du käkat ordentligt också
Just PWO valde jag att testa NO-Xplode's samples som GG säljer för en billig peng, så slipper man köpa en hel burk som kanske inte funkar för en. Något tips på hur man bäst använder PWO?
Hela kittet bestod av 500g kreatin (den billiga för 99:-), 5kg protein (Whey-80), en burk Spirodex och två samples NO-Xplode Igniter Shot. Bra val?