2011-05-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebeer
Vad exakt är pump?

Jag har tränat i 5 veckor och kan inte riktigt förstå hur pump känns, dock brukar jag känna ett viss känsla i underarmarna vid höga vikter vid hantelcurl. Känner mig stark som fan, tappar känsel och känns hårdare. Är det det?

Vilka kostillskott (t.ex no-explode) ger bra pump för er och relativt billig?

Bör jag satsa på ett t.ex xplode/no-xplode eller EAA/BCAA (aminosyror)?

Ger EAA ökat prestationförmåga?

för det första så kan du ju skippa dina hantelcurls och satsa på basövningar istället. googla om du inte förstår varför orkar inte skriva en lång utläggning

testa jack3d, kör på den och är nöjd. pump vet ja inte hur jag ska förklara men det är skönt imo
Citera
2011-05-07, 22:08
Medlem
Tebeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
för det första så kan du ju skippa dina hantelcurls och satsa på basövningar istället. googla om du inte förstår varför orkar inte skriva en lång utläggning

testa jack3d, kör på den och är nöjd. pump vet ja inte hur jag ska förklara men det är skönt imo

Jag kör basövningar också. Om du menar bänkpress, militärpress, squats osv. Bänkpress, squats och marklyft kör jag med stång men militärpress kör jag i Smith.

Jack3d skrämde mig lite av den visar sig på dopningstest och det känns lite "too much". Känns som det är biffarna som kör på sådant. Är det något för en nybörjare?

Fick du bra pump?
Tar du EAA?
Citera
2011-05-07, 23:01
Medlem
Citat:
Jag kör basövningar också. Om du menar bänkpress, militärpress, squats osv. Bänkpress, squats och marklyft kör jag med stång men militärpress kör jag i Smith.

Jack3d skrämde mig lite av den visar sig på dopningstest och det känns lite "too much". Känns som det är biffarna som kör på sådant. Är det något för en nybörjare?

Fick du bra pump?
Tar du EAA?

Prioritera basövningar iaf, fjanta inte så mycket med curls ibörjan du får typ inga resultat av det. Jack3d kan tas av nybörjare men du ska nog inte ta den om du är runt 15 om du nu skulle va under 18 vilket jag inte vill tro men man vet aldrig

Jack3d funkar skitbra om man tar det på tom mage. Jag brukar orka fler reps och behöver inte lika mycket vila mellan seten som tidigare. Inte alls overkill om du frågar mig iaf.
Citera
2011-05-07, 23:13
Medlem
Tebeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
Prioritera basövningar iaf, fjanta inte så mycket med curls ibörjan du får typ inga resultat av det. Jack3d kan tas av nybörjare men du ska nog inte ta den om du är runt 15 om du nu skulle va under 18 vilket jag inte vill tro men man vet aldrig

Jack3d funkar skitbra om man tar det på tom mage. Jag brukar orka fler reps och behöver inte lika mycket vila mellan seten som tidigare. Inte alls overkill om du frågar mig iaf.

Låter bra! Får se om jag vågar mig på det, tog ett tag för mig att pröva Kreatin. Ska se om jag hittar något billigare alternativ eller "samples" av produkter som man kan pröva på det.

Jag är smalt byggt och väger inte särskilt mycket, får alltid känslan av att allt reagerar extra mycket på mig. Men så kanske det inte är?.

Dessutom försöker jag gå UPP i vikt och tydligen ska det var minska aptiten :/
Citera
2011-05-10, 07:44
Medlem
Tjena, nån som testat Amino fuel från twinlab? Det står på burken att man ska ta 4 tabs varje måltid, hade ni även tagit på mellanmål? Har själv inte börjat med dom än men har funderat på att svälja dom till 2-3 måltid om dagen, tror ni det är viktigt att ta det varje bara för det står så på burken?

(Länk till produkten nedan om nån undrar)

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/aminosyror/aminosyrekomplex/amino-fuel?gclid=CJ6YrKrW3KgCFcQl3godZUoQmg
Citera
2011-05-10, 14:37
Medlem
Citat:
Låter bra! Får se om jag vågar mig på det, tog ett tag för mig att pröva Kreatin. Ska se om jag hittar något billigare alternativ eller "samples" av produkter som man kan pröva på det.

Jag är smalt byggt och väger inte särskilt mycket, får alltid känslan av att allt reagerar extra mycket på mig. Men så kanske det inte är?.

Dessutom försöker jag gå UPP i vikt och tydligen ska det var minska aptiten :/

Jack3d kostar ju inte alls mycket. Det är ingen kreatinprodukt om du tror det. Visst det finns kreatin i den men det är en pwo. Jag är också smalt byggd och väger för lite. Det är ju bara positivt om du stimuleras lättare för då kommer du kunna ha produkten längre. Säg att du bara behöver en skopa istället för 2. Ja enkel matematik... Jag tar 1.5 skopa funkar bra för mig.
Citera
2011-05-10, 23:06
Medlem
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viridex-120-tabs

STOR PREMIÄR, EXKLUSIVT HOS GYMGROSSISTEN!!! EXTREM TESTOBOOSTER BEGRÄNSAT ANTAL I LAGER!!!

Så vad tror ni? Kan det vara något?
Citera
2011-05-11, 15:34
Medlem
http://www.johnsdietsite.com/blog/se/

Är detta bara fejk eller? aldrig att man kan bli så rippad på 4 veckor.
Citera
2011-05-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
http://www.johnsdietsite.com/blog/se/

Är detta bara fejk eller? aldrig att man kan bli så rippad på 4 veckor.
Ja det är fejk.
Citera
2011-05-11, 20:21
Medlem
Ingen som vet något om preparatet jag länkade till?
Citera
2011-05-11, 20:43
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337-5P34K3R
Ingen som vet något om preparatet jag länkade till?

Kasta pengarna i sjön eller köp den produkten. Effekten på muskelmassan blir nog den samma.
Citera
2011-05-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Kasta pengarna i sjön eller köp den produkten. Effekten på muskelmassan blir nog den samma.
Ungefär vad jag tror också, men kollar man på produkten blir man ändå jävligt sugen. Skulle nog ge placebo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in