2010-05-10, 19:31
Medlem
Holmiz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Om du har dom hemma kan du lika väl använda dom. Förvänta dig dock inga magiska effekter så som ökat pump eller synbart ökad muskelmassa och styrka.

Haha får väl köra båda så det tar slut, lite synd o ha nåt oöppnat xD.. Haha nej det har jag aldrig tänkt mig att det skulle göra! haha
Citera
2010-05-11, 00:57
Medlem
ALXALXs avatar
Jag blir helt snurrig i huvudet av allt det här, har verkligen försökt sätta mig in i det men nu frågar jag istället.

Jag tränar på gym 3-4 dagar i veckan och brukar ta en gainomax efteråt, vilket proteinpulver / annan produkt skulle ni rekommendera till en nybörjare som mig?

Kan väl tillägga att jag inte äter så ordentligt, hört en del om att man ska skita i proteintillsatser och äta två ägg till frukost men det kommer inte hända för mig.
Citera
2010-05-11, 00:59
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALXALX
vilket proteinpulver / annan produkt skulle ni rekommendera till en nybörjare som mig?

Protein som protein. Billigaste, www.gymvaruhuset.com spana in whey fx.. kostar drygt 100lappen per påse
Citera
2010-05-11, 12:04
Medlem
okok1s avatar
ni som har lite lättare att få finnar, får ni finnar av WHEY FX? eller vet ni någon annan billig protein?

jag har provat whey-80 och jag fick finnar av det, jag har läst kommentarer om den och det verkar vara ganska vanligt tydligen...
Citera
2010-05-11, 12:13
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
ni som har lite lättare att få finnar, får ni finnar av WHEY FX? eller vet ni någon annan billig protein?

jag har provat whey-80 och jag fick finnar av det, jag har läst kommentarer om den och det verkar vara ganska vanligt tydligen...

Jag får det av det proteinet ifal. eller finnar är fel att säga. Snarare stora bulder som tar år innan dom försvinner.
Men som tur är inget i ansiktet =), utan enbart på axlar och ryggen.
Du får testa och se.
Citera
2010-05-13, 21:27
Medlem
har tänkt köpa nå protein pulver men vet inte vad för något
har kollat på whey 80/complete protein 3 och sånt billigt protein från gymgrosisten.
vilket av dom ska man köpa eller ska man köpa nå annat

vet ni något annat protein som är bättre eller som ni tycker är bäst så svara!
Citera
2010-05-13, 21:29
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow0iq
har tänkt köpa nå protein pulver men vet inte vad för något
har kollat på whey 80/complete protein 3 och sånt billigt protein från gymgrosisten.
vilket av dom ska man köpa eller ska man köpa nå annat

vet ni något annat protein som är bättre eller som ni tycker är bäst så svara!

Whey FX från gymvaruhuset.

Mvh
Citera
2010-05-15, 22:41
Medlem
Coconocos avatar
Hjälp med Kosttillskott.

Hej jag är en kille som är runt 25år, 180 lång och väger 78kg, jag har tränat lite på gym förut men har inte tränat på över 1år tänker återuppta min träning nu och skulle behöva hjälp med kosttillskott det är nämligen så att jag har kommit över en del varor men har inte bra koll på vad som går ihop med vad och vad som funkar listar produkterna här nedan.

Kreatin Citrate 300g (FAIRING)

CREA FX 500g (FX)

Massacra 2, (Olimp)

Esapro

CARBO FX

ALA FX
Trib -70(FAIRING)
Citera
2010-05-15, 22:45
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
Hej jag är en kille som är runt 25år, 180 lång och väger 78kg, jag har tränat lite på gym förut men har inte tränat på över 1år tänker återuppta min träning nu och skulle behöva hjälp med kosttillskott det är nämligen så att jag har kommit över en del varor men har inte bra koll på vad som går ihop med vad och vad som funkar listar produkterna här nedan.

Kreatin Citrate 300g (FAIRING)

CREA FX 500g (FX)

Massacra 2, (Olimp)

Esapro

CARBO FX

ALA FX
Trib -70(FAIRING)
Crea FX under dagen. Ala vid någon måltid. Massacra är en pwo? Isf före passet. Esapro före och efter passet. Carbo FX onödigt men kan blandas med Esapron efter passet.

Du kan faktiskt få svar på det där ifall du kollar alla de klistrade trådarna
Citera
2010-05-15, 23:47
Medlem
Coconocos avatar
tack=)
M2 är pwo. men kan man använda den tillsammans med Crea FX elle Kreatin citrate då den innehåller kreatin den med? och va är det för skillnad mellan CREA FX och Kreatin citrate och vilken av dem skulle ni rekommendera. vad tycker ni om Trib -70 och funkar dessa dem ska tydligen kunna boosta testosteronet men man är ju lite skeptisk pga att de går att köpa dom lagligt låter lite för bra för att vara sant.

Jag vet att det går att hitta svar på mina frågor om jag kollar runt trådarna men är ny på FB och det är inte så lätt att hitta det man söker alltid.
Citera
2010-05-15, 23:53
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
tack=)
M2 är pwo. men kan man använda den tillsammans med Crea FX elle Kreatin citrate då den innehåller kreatin den med? och va är det för skillnad mellan CREA FX och Kreatin citrate och vilken av dem skulle ni rekommendera. vad tycker ni om Trib -70 och funkar dessa dem ska tydligen kunna boosta testosteronet men man är ju lite skeptisk pga att de går att köpa dom lagligt låter lite för bra för att vara sant.

Jag vet att det går att hitta svar på mina frågor om jag kollar runt trådarna men är ny på FB och det är inte så lätt att hitta det man söker alltid.
Lagliga testoboosters är bra som placebo, tror du på det så ger de effekt. Citrate hade jag skippat då jag inte riktigt vet vad det är. Monhydrat vet jag vad är och det funkar.

Ja, du kan blanda, fast ta M2 före pass och crea fx med snabba kolhydrater.
Citera
2010-05-16, 12:48
Medlem
fanzaas avatar
Muskelökande kosttillskott

Hej,

Jag har legat på samma vikt länge nu och skulle vilja prova något muskelökande kosttillskott. Har provat Star Nutritions gainer tidigare men det gav inga märkvärdiga resultat direkt. För min kompis har kört på något som hette "mass up" (hittar dock inte produkten nu) och han ökade otroligt mycket i vikt!

Så jag tänkte höra vad det egentligen finns för alternativ? Anabolic Halo har jag förstått på tidigare sökningar ska vara rätt bra. Har ni några andra alternativ?

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in