Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
"Får denna frågan minst 10 gånger varje dag "vad gör du av allt du bakar?" "Äter du upp allt själv som du bakar""
och en skärmdump på ett meddelande med hennes svar.
Läser jag in helt fel eller låter hon så arg när hon skriver så? Kände med en gång, glad jag aldrig ställt den frågan till henne för hon verkar irriterad på att någon frågar det. Också att hon gärna ville peta in att folk frågar om hon äter. Vilket vi vet gör henne irriterad och kallar folk kärringar för.
Alltså svaret låter trevligt - även om jag har svårt att tro på det för hon som så gärna vill plocka godhetspoäng, visa hur snäll hon är, att hon tar hand om andra osv varför har hon aldrig visat att hon packat ner fika i lådor och ger bort? Ett kort hon skrivit till det hon bakat för att ge en förening? Eller jag har inte sett detta någon gång. Vet att hon lagt upp ett inlägg där dom är utanför sjukhuset och ska lämna kakor dagen efter att hon fått åka in akut. Men sättet hon skriver i story låter irriterat och inte så välkomnande. Utan följare är hon ingenting.
Verkar konstigt att lägga upp minst 20 reels varje dag på Instagram men inte en enda gång visa upp när hon ger bort allt hon bakat till någon förening för äldre eller vårdinrättning som hon påstår sig göra. I call BS...
Vore väl enklare att bara skicka med mamman så kan hon lämna det i lunchrummet på jobbet, men då framstår hon ju inte som lika godhjärtad.