2026-09-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Nu måste mamsen hämta ut A:s presentkort på nåt kondotori. A kan inte hämta ut det själv eftersom hon har för mycket smärtor just nu skriver hon.
Tänk att dessa smärtor kommer så lägligt jämt 😂
Citera
2026-09-22, 12:15
Medlem
Alice på story
"Vill ni att vi filmar en vlogg när vi köper massa gott fika och provsmakar med familjekollektivet?😍"

Hennes kommentar under inlägget för tävlingen
"Vill bjuda med min fina vän Maria på fika som ställer upp för mig i ur och skur ❤️❤️❤️" och taggar Maria.

🙃
Citera
2026-09-22, 12:15
Medlem
Chinospullans avatar
Nu är inlägget borta om potatismoset och kycklingen, bara storyn kvar. Såg att flera önskat se henne mer framför kameran i olika inlägg. Det är väl inte för mycket begärt 😂

Nu ska hon ”skriva recept” på det ooootroliga moset. Det kommer förhoppningsvis upp idag. Hallå, vad kan det ta? 5 min?
1. Koka och pressa potatis.
2. Ner med smör och grädde
3. Krydda upp med salt peppar och muskot.
Citera
2026-09-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Nu måste mamsen hämta ut A:s presentkort på nåt kondotori. A kan inte hämta ut det själv eftersom hon har för mycket smärtor just nu skriver hon.

Hon kunde ju också bara vara ärlig och säga att det är smidigare för hennes mamma att hämta när hon ändå jobbar i närheten än att Alice ska åka till Göteborg bara för att hämta ut det. Men såklart smärtan ska nämnas, spciellt efter att hon grät i story igår och efter att flera laddat ner hennes dom. Gäller att påminna då.

Eller låter mer rimligt att det är så, eller? Om man känner någon som ändå är där är det väl bättre att den hämtar om den har möjlighet än att man själv åker 5 mil bara för att hämta det? Känns onödigt liksom.

Edit: Hs jobb ligger 200 meter ifrån liksom. Om jag kollade rätt.
Citera
2026-09-22, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hon kunde ju också bara vara ärlig och säga att det är smidigare för hennes mamma att hämta när hon ändå jobbar i närheten än att Alice ska åka till Göteborg bara för att hämta ut det. Men såklart smärtan ska nämnas, spciellt efter att hon grät i story igår och efter att flera laddat ner hennes dom. Gäller att påminna då.

Eller låter mer rimligt att det är så, eller? Om man känner någon som ändå är där är det väl bättre att den hämtar om den har möjlighet än att man själv åker 5 mil bara för att hämta det? Känns onödigt liksom.

Edit: Hs jobb ligger 200 meter ifrån liksom. Om jag kollade rätt.
När grät hon i story i går? Måste ha missat det
Citera
2026-09-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
När grät hon i story i går? Måste ha missat det

När hon filmade glassmaskinen och pratade om att hon inte får pengar, bör ligga kvar. Eller hennes röst spricker och låter som att hon är nära på att börja gråta när som.
Citera
2026-09-22, 12:51
Medlem
Citat:
Alice på story
"Vill ni att vi filmar en vlogg när vi köper massa gott fika och provsmakar med familjekollektivet?😍"

Hennes kommentar under inlägget för tävlingen
"Vill bjuda med min fina vän Maria på fika som ställer upp för mig i ur och skur ❤️❤️❤️" och taggar Maria.

🙃
Spännande...undrar vem det är?
Citera
2026-09-22, 12:52
Medlem
Citat:
När hon filmade glassmaskinen och pratade om att hon inte får pengar, bör ligga kvar. Eller hennes röst spricker och låter som att hon är nära på att börja gråta när som.
Jaha ja det 😂Hon kan gå till soc som alla andra..det stämmer inte som hon säger att soc har sagt att hennes familj ska försörja henne.. Tror hon verkligen att hennes följare är helt bakom flötet..Ja vissa kanske som går på hennes snyft historier😂
Citera
2026-09-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hennes nya grej verkar vara att försöka bevisa att hon äter. Dock misslyckas hon katastrofalt genom att överdriva och förtydliganden. Som tio potatisbullar, som hon påstås sitta och äta med händerna och doppa i kebabsås. Nu det överblivna potatismoset som hon tvunget påpekade att hon åt med sked. Ja vi såg skeden Alice, du behöver inte påpeka att du äter med sked.

Är det någon av hennes fans som går på att hon äter det där? Varför inte istället visa när hon själv äter av sin gudomliga mat. Andra matinfluencers jag följer är mycket mer genuina där. Det lagas mat, de pratar om hur mycket de älskar korv när de ska göra sin egna runnbrödsrulle och sen får man se hur de äter och verkligen njuter av maten.

Hon åt ju knappast kycklingen igår för dom stekte 2 st och L åt en och mamma fick en ”lyxig” lunch.
Citera
2026-09-22, 13:54
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Hon åt ju knappast kycklingen igår för dom stekte 2 st och L åt en och mamma fick en ”lyxig” lunch.

Tror inte heller hon åt. Btw är det normalt att steka i så mycket fett? Eller friterade hon den?
Senast redigerad av Agentjosi 2026-09-22 kl. 13:56.
Citera
2026-09-22, 13:55
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Spännande...undrar vem det är?

A la upp en chatt häromveckan med Maria där de skrev att hon skulle skjutsa henne till läkaren
Citera
2026-09-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Tror definitivt inte att hon åt den där kycklingen i går..De bankade ut två fileer och stekte två stycken.Leo åt en och mamsen fick en i en sk "restaurangmatlåda" Och den doftade så gott i morse enligt Alice fast den låg kall i en stängd glasslåda😂😂😂
Alltså första jag tänkte på var att moset på kycklingen skulle göra kycklingen så soggig och oaptitlig. Bara att äta mikrad panerad kyckling dagen efter är ju betydligt soggigare.
Sen att man ska äta kycklingen med moset på med händerna känns inte helt hundra speciellt inte på jobbet 😂lär ju bli väldigt söligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in