Hahaha!!! Jaa stort tack Ashleyrose!!!
Vad behöver sägas i ett samtal innan en läkare säger ”vi kan ju inte börja plocka bort organ hur som helst…” 😂 Att hon på riktigt tror att hon argumenterar för sitt case! Hur är det möjligt att hon tror att sån här skit stärker hennes aktier! Undernäringen verkar fullkomligt ha strypt hennes hjärna nu den typ senaste veckan. Skoven är inte lika tydliga utan nu är det snarare som att hon håller på att drunkna. Hur hennes MAMMA kan stå och titta på är HELT. JÄVLA. OTROLIGT. Hur kan man vara så fruktansvärt arrogant att man inte ser vad som pågår. Med all respekt för att hon är medberoende så kan jag likväl inte förstå mig på det sett till att hon ändå har viss utbildning i psykologi och pedagogik och jobbar med människor. Jävla idiot. Fyfan asså.
Talet är ju comedy fkn gold. Varför plockar hon inte bort strösockret. Varför ett par solglasögon en gräddmolnig dag när oktober hägrar. Sidennattlinnet i päls.
Stackars, stackars människa. Det blir minst sagt tuffa uppvaknanden för dem bägge en dag. Frågan är hur lång tid det tar. Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
TACK! Fan vad grym du är! Så roligt att du delar.
Kul att vi har hittat en sida där man kan dela video nu också. Så nu kan vi alla dela både video, bilder och filer 🤭
Har så mycket att säga om dessa klipp.. herregud alltså. Vet inte ens var jag ska börja så måste fundera, det där var mer information än jag trodde och väldigt intressant att få se.
Hon skulle inte ställt kameran lite längre ifrån? 😂
TACK BÄSTA ASHLEYROSE! 💕