2026-09-26, 19:31
Medlem
Pilla med dom där naglarna på andras godis 🤢 tur att H och L inte äcklas lätt.
Jag är inte känslig egentligen men just såna naglar som rör mat, nej tack. Tur att man aldrig kommer bli bjuden på något ätbart av Alice 😂
Citera
2026-09-26, 19:34
Medlem
Hon saboterar undersökningar för hon är.rädd att det inte ska visa något.

Hon kunde försvara sin vikt med "jag är sjuk, klart kroppen påverkas" istället för att bara försvara sig mot anorexi med "jag är kort"

Ibland när jag läser hennes text eller hör henne prata vill jag bara dra skämskudde över mig. Hon gör bort sig nåt så enormt. Det är något som är annorlunda med hur hon fungerar.
Vissa saker hon säger och gör är liksom inte normalt.

Det är inte normalt att börja prata om att operera bort en njure INNAN man ens fått diagnosen.
Dessutom, var är hennes konsekvenstänk?
Vad kan hända om jag gör en sådan operation?
Detta är sånt man gör när man äter typ 18-19. Då tänker man inte på konsekvenserna.
Och som läkaren sa, har hon gått med denna sjukdom i 10 år är njuren ganska skadad. Det hade märkts på Alice vid det här laget om.hennes njure var svårt skadad.
Hon hade haft problem med outhärdliga smärtor, som hon inte hade kunnat hantera hemma samt väldigt, väldigt svårt med kisseriet.
Citera
2026-09-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Hon saboterar undersökningar för hon är.rädd att det inte ska visa något.

Hon kunde försvara sin vikt med "jag är sjuk, klart kroppen påverkas" istället för att bara försvara sig mot anorexi med "jag är kort"

Ibland när jag läser hennes text eller hör henne prata vill jag bara dra skämskudde över mig. Hon gör bort sig nåt så enormt. Det är något som är annorlunda med hur hon fungerar.
Vissa saker hon säger och gör är liksom inte normalt.

Det är inte normalt att börja prata om att operera bort en njure INNAN man ens fått diagnosen.
Dessutom, var är hennes konsekvenstänk?
Vad kan hända om jag gör en sådan operation?
Detta är sånt man gör när man äter typ 18-19. Då tänker man inte på konsekvenserna.
Och som läkaren sa, har hon gått med denna sjukdom i 10 år är njuren ganska skadad. Det hade märkts på Alice vid det här laget om.hennes njure var svårt skadad.
Hon hade haft problem med outhärdliga smärtor, som hon inte hade kunnat hantera hemma samt väldigt, väldigt svårt med kisseriet.
Exakt! Fullträff med din text🥰
Citera
2026-09-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Jag är inte känslig egentligen men just såna naglar som rör mat, nej tack. Tur att man aldrig kommer bli bjuden på något ätbart av Alice 😂
😂Hon pillar inte bara. Hennes naglar gräver i bakverk också så det hänger deg under naglarna 🤢
Citera
2026-09-26, 20:12
Medlem
Citat:
"Är superkänslig i kroppen just nu, fått ett riktigt "skov" känslig mot allt, kan inte ha kläder på nedre delen av kroppen, inga smycken, inget som sitter åt mot kroppen för känslenerverna är så påverkade...❤️‍🩹 jätteont och bara ledsen"

Varför ledsen? Just nu måste ju verkligen bara vara just nu i denna sekund och då kan hon ju må bra igen om 30 minuter.
Hon stod ju och lagade mat innan liksom. Var hon naken på underkroppen när hon gick på promenad med H idag? Så just nu är ju inte dom senaste dagarna tänker jag.

Är väl för det kommenterades här om att hon stod i päls, hon har ej nämnt något om problem med att ej kunna ha kläder på länge, men som vanligt när något nämns här så skriver hon plötsligt om det.
Citera
2026-09-26, 22:57
Medlem
Citat:

Ääääälskade dina långa rants häromsistens! Gjorde min dag. Hahaha <3
Citera
2026-09-27, 06:35
Medlem
”Så gulligt av er att fixa en så magisk tävling till oss”
Alice sköt precis sig själv i foten 😂😂😂
Citera
2026-09-27, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Say what?!
Citera
2026-09-27, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Say what?!

Den ends som skulle säga att en tävling är magisk är Alice själv, därför är det uppenbart arr hon skrivit meddelande till sig själv. Också, varför skulle folk tacka för den fina tävlingen? Är det något man gör? Alice tjänar ju själv på det genom att få fler följare, inte så att hon gör det för att vara snäll
Citera
2026-09-27, 07:41
Medlem
Citat:
Den ends som skulle säga att en tävling är magisk är Alice själv, därför är det uppenbart arr hon skrivit meddelande till sig själv. Också, varför skulle folk tacka för den fina tävlingen? Är det något man gör? Alice tjänar ju själv på det genom att få fler följare, inte så att hon gör det för att vara snäll
Aaaaa…trodde hon sagt något i ett inlägg som redan var borta.
Citera
2026-09-27, 08:19
Medlem
Citat:

Verkligen! Ska man låtsas vara någon annan och kommunicera med sig själv då kanske man bör använda lite andra ordval än de man själv använder jämt och ständigt. Kom dock på just nu att den andra som uttrycker sig så är mamsen- skulle det kunna vara hon som skriver meddelanden i falskt namn för att göra A glad?
Citera
2026-09-27, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatever1986
Hoppar in här igen efter att ha sett mamman springa runt med hunden. Alltså har inte hon också tappat en del vikt? Hon ser så sliten och skum ut. Kanske är hon lika sjuk som Alice. Alltså hon stöttar ju henne så antingen är hon helt blind eller otroligt medberoende. Det är ofattbart att hennes mamma beter sig så och stjälper sitt barn. Jag tycker att de äter väldigt små portioner mat också men det kanske är jag som äter mycket haha.

Är det bara jag som tänkt på att hon slutat posta sina jättegeggiga grejer nu när vi pratat om det här inne? Eller kanske är det jag som inte orkat titta på hennes innehåll på ett tag.

Jo, mamman har definitivt också gått ner i vikt - ganska mycket, skulle jag tro. Portionerna är som små barnportioner! 2 fiskpinnar och en liten klick mos till en vuxen kvinna. Och alla dessa springpromenader, stackars hunden hinner väl knappt med, utan hänger som en trasa i kopplet.

Just som du skrev att hon inte lägger upp sina geggigt bakverk längre så sa hon upp den maaaagiska, underbakta/på gränsen till obakta prinsesstårtan! 🤢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in