Citat:
Ursprungligen postat av
Whatever1986
Hoppar in här igen efter att ha sett mamman springa runt med hunden. Alltså har inte hon också tappat en del vikt? Hon ser så sliten och skum ut. Kanske är hon lika sjuk som Alice. Alltså hon stöttar ju henne så antingen är hon helt blind eller otroligt medberoende. Det är ofattbart att hennes mamma beter sig så och stjälper sitt barn. Jag tycker att de äter väldigt små portioner mat också men det kanske är jag som äter mycket haha.
Är det bara jag som tänkt på att hon slutat posta sina jättegeggiga grejer nu när vi pratat om det här inne? Eller kanske är det jag som inte orkat titta på hennes innehåll på ett tag.
Jo, mamman har definitivt också gått ner i vikt - ganska mycket, skulle jag tro. Portionerna är som små barnportioner! 2 fiskpinnar och en liten klick mos till en vuxen kvinna. Och alla dessa springpromenader, stackars hunden hinner väl knappt med, utan hänger som en trasa i kopplet.
Just som du skrev att hon inte lägger upp sina geggigt bakverk längre så sa hon upp den maaaagiska, underbakta/på gränsen till obakta prinsesstårtan! 🤢