Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Återigen visa var i FUP hon återkommande har sagt nej till att ha sex med honom? Visa det för en gångs skull. Kan du göra det så får jag lov att krypa till korset men så länge du inte gör det så hävdar jag att hon inte har gjort det.
Det är ju ungefär som att jag hävdar att har en tjej samtyckt till sex inledningsvis så måste det ju betyda att hon samtycker till sex hela tiden. Det måste ju en kille kunna säga att hon ville ju så då måste hon ju ha velat hela tiden.
Jocke, du vet att hon flera gånger avböjt hans inviter. Både GM och BO har lämnat samstämmiga uppgifter därom.
Du är bara desperat nu. Ingen rimlig, resonabel och normalbegåvad människa ser flera nej till att följa med någon för att ha sex till ett frikort att våldta personen någon annan stans.
Om flera nej är svårt för dig att uppfatta så kan jag verkligen förstå att du oroar dig att åka fadt för våldtäkt. Kan tänka mig ditt försvar. Men hon sa ju bara nej till att ha sex hemma hos sig. Då måste det självklart betyda ja till absolut allt annat. Hur skulle du kunna tolka det på annat sätt Jocke.
Som sagt, du får nog kolla upp vad rimligt tvivel innebär.